Pervoin tekonne, rehellisesti!
Olin yhdynnässä 50 v naisen kanssa.
Selvinpäin :(
M 55v
Kommentit (78)
Yhdyin hetken pojan kanssa yläasteella luokassa tunnin aikana. Oltiin "järjestäjinä" siirtelemässä tuoleja ja pulpetteja ryhmätöitä varten. Kauhea hälinä, porukkaa pyöri muualla kuin just siinä missä olimme. Edestäpäin muutama työntö niin että olin seinää vasten pojalla kulli ulkona farkuista. Kukaan ei huomannut mitään, todennäköisesti, sillä mitään ei kuultu jälkeenpäin. Tehtiin sitä myös invaveskissä lattialla lähetyssaarnaajassa. Oltiin niin kiimaisia 15-kesäisiä kersoja.
Ei nyt mitään hirveän pervoa ole tullut tehtyä. Annoin suuseksiä poikaystävälle lukiossa käytävällä. Nussittiin monta kertaa koulussa siivouskomerossa pojan aloitteesta ja kerran olin kaverin kanssa saman miehen hoideltavana kaikki pikku huppelissa. Otti meidät vuorotellen ja nuoli ja sormetti. Oli kyl niin taitava että tapasin hänet viel uudestaan seksin merkeissä ihan kahdestaan.
Varmaan pano naapurin kanssa minä olin 20- vuotias. Ja naapuri 62-vuotias nainen. Olin tulossa baarista perjantai alku yöstä. Ja naisystävä oli jättänyt 30 minuuttia sitten. Naapuri tuli samalla oven avauksella ja kyseli syytä suruuni. Lohdutteli yön ja seuraavan vuorokauden. Onneksi menin armeijaan. 11 kuukauden jälkeen naapuri oli muuttanut.
Annoin kahdelle miehelle paaljaaltaan ja kotiin tultuani en estellyt miestäni vaan annoin hänen nuolla käytetyyä pilluani. Mies ei tiennyt mitä nuoli, mutta kiihottui suunnattomasti ja laukesi pienellä käteenvedolla
Panin vanhaa lehmää saunassa, niin se paskansi lauteille
Viimeksi puristelin ja hyväilin tyttöystävän rintoja paidan päältä seistessämme väkijoukossa ja jonottaessamme konserttiin.
Nuorempana tuli tehtyä kaikenlaista. Pantiin häkkivarastossa. Tuli annettua tyttikselle useampi orgasmi julkisella paikalla käsi pimpalla hänen pöksyissään. Otin hänen rinnat esiin ja kopeloin niitä vaateliikkeessä. Sain suikkarin sovituskopissa, runkkailin kaverin partsilla riippumatossa maaten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kehuttiin XU:n seksibileitä. Pitihän minun mennä uteliaana kokeilemaan. Illan aikana 8 eri miestä pani minua.
Olet varmasti TODELLA ylpeä itsestäsi.
Kyllä, nautin noista jokaisesta.
Työpaikan kesäharjoittelijan kellistäminen jo ennen juhannusta. Anaalipano on nykyään niin arkipäiväistä, ettei sitä kannata pervoiluksi laskea. M41
Mikä nyt on pervoa ja mikä ei. Aika normaalia kaikki hienoisesti erilainen. Viimeksi tein Sellasta että oli töissä ja ryhmäpuhelussa kolmen ihmisen kanssa ja pitkästä puutteessa olosta johtuen olin ihan kiimainen ja levoton ja kesken puhelun aloin ottaa omalla puhelimella pervoja kuvia ja lähetin ne viereisessä talossa olevalle työkaverille. Se innostui. Jos ois ollu mahdollista se olis tullu sinne ja oltaisi nussittu siinä pöytää vasten. Si ihan pokkana menin sinne sisälle puhelin päätyttyä. Ei kovin pervoa mutta mukavaa vaihtelua työpäivään.
Olen 50v nainen. Minulla on seksisuhde ystäväni armeijassa olevaan poikaan. Nautimme toisistamme hänen lomillaan. Ystäväni ei tiedä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v nainen. Minulla on seksisuhde ystäväni armeijassa olevaan poikaan. Nautimme toisistamme hänen lomillaan. Ystäväni ei tiedä asiasta.
Minkä ikäinen kundi ja säästääkö kiinni ollessaan kaiken sinulle?
Olen pannu työnantajan vaimo viime elokuusta lähtien.käytännössä ukko on maksanu vaimonsa panemisesta koska usein ollaan pantu työ aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poitsu on 19v. Olen kieltänyt häneltä runkkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poitsu on 19v. Olen kieltänyt häneltä runkkaamisen.
Julma täti. Mikä on pisin kiinniolo tähän mennessä?
Vedin käteen yleisellä nakurannalla Kopparnäsissä. Viereen Tuli istumaan joku jätkä joka halusi nähdä läheltä kun multa lentää ja ehkä 5-10 metrin päässä oli kaksi pariskuntaa katsomassa toimitustani
Vierailija kirjoitti:
Löytyy pojalta varmaan kestävyyttä. Montako kertaa oot saanut uusintaa parhaimmillaan saman vuorokauden aikana ?
halusinaista.
einaineantanu.
halusinemempi.
eivaanaineantanu.
halusinvaanaista.
einaineantanu niin
lähinkotiini vaa.
Mitä, voiko olla!?