Pervoin tekonne, rehellisesti!
Olin yhdynnässä 50 v naisen kanssa.
Selvinpäin :(
M 55v
Kommentit (78)
Naitiin salarakkaan kanssa paljaalla kahtena yönä monta kierrosta hotellissa, aamupano vielä lopuksi. Kotiintultua avokki halusi hetu naida, joten pesemättä kaluani välissä panin paljaalla häntäkin, lopputulos oli jotain kutinaa ja kirvelyä avokille, ihme ettei epäillyt mitään. Arveli vaan jotain virtsatulehdusta. Hyi minua, sittemmin on jäänyt vieraissa käymättä, kun liippasi liian läheltä.
Ei ehkä pervon mutta jäänyt jännänä mieleen.
Työnsi pitkäkaulaisen kaljapullon naisen pimppaan ja valutin kaljaa pilluun sisään ja vedin pullon pois ja näin sain nuolla makua kahdesta ihanimmasta asiasta :pillusta ja kaljasta.
Olin pariskunnan (m+n) kolmaspyörä ja panin kumpaakin vuorotellen kakkoseen. Olivat vierekkäin sängynlaidalla kontallaan. Pari työntöä ja vaihto.
M
Toissa lauantaina sanoin vaimolle 10-uutisten jälkeen jotta: "Rietas lutkani.". Mäntiin sitten petiin ja pimiässä varpaan kollautin kipiästi mutta peittoa heiluteltiin, kuten joka lauantai ainakin melkein ja 10-uutisten jäläkeen.
Naiseno istui p askalla ja otti minulta suihin. P aska molskahti pönttöön. Nainen nousi ylös, kääntyi ja levitti pakaroitaan. Rasvasin munani ja työnnyin valmiiksi avoimeen p ersereikään. Naitiin siinä ja ei mennyt kauaa kun laukesin. Kalu oli ihan ruskeana kun lopetin. Sitten mentiin suihkuun. Kiihotti ja hävetti yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin pariskunnan (m+n) kolmaspyörä ja panin kumpaakin vuorotellen kakkoseen. Olivat vierekkäin sängynlaidalla kontallaan. Pari työntöä ja vaihto.
M
Päästäpä jollekin pariskunnalle kolmanneksi pyöräksi mutta tuosta poiketen siten, että olisinkin sen vaimon vieressä kontillani ja aviomies naisi meitä molempia vuorotellen :)
Olin panemassa kihlattuni kaveria autossani jossain korvessa jonne ajoimme, pelkästään panemaan. Takapenkillä seksin jälkeen ohjasin tuhannen kiimassa Oonan suun hiuksista kiinni pitäen kyrpääni ja aloin panna häntä suuhun. Olin aina halunnut tehdä tämän jollekkin ja hetken päästä oona yritti saada kulliani pois suustaan kun ilmoitin että tuun ihan just. Painoin hänen päätään kuitenkin niin että laukesin hänen suuhun. Katsoin vain että Oona nielaisi mällini puimme ja vein hänet kotiin
Vierailija kirjoitti:
Naiseno istui p askalla ja otti minulta suihin. P aska molskahti pönttöön. Nainen nousi ylös, kääntyi ja levitti pakaroitaan. Rasvasin munani ja työnnyin valmiiksi avoimeen p ersereikään. Naitiin siinä ja ei mennyt kauaa kun laukesin. Kalu oli ihan ruskeana kun lopetin. Sitten mentiin suihkuun. Kiihotti ja hävetti yhtäaikaa.
Naiseno kiinnostaa.
otin kaverini mieheltä salaa syihin yöllä ja keveri nukkui/kuorsasi vieressä. Mies sormetti ja nuoli minulle orkun aamulla, kun kaveri oli suihkussa.
Hävettää kertoa mutta 16 vuotiaana mökillä isoisä kävi ulkohuussissa p askalla niin hain sen pökäleen sieltä myöhemmin pois ja söin puolukkahillon kanssa. Runkkasin samalla. Tilapäinen mielenhäiriö sanoisin nyt vanhempana. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kertoa mutta 16 vuotiaana mökillä isoisä kävi ulkohuussissa p askalla niin hain sen pökäleen sieltä myöhemmin pois ja söin puolukkahillon kanssa. Runkkasin samalla. Tilapäinen mielenhäiriö sanoisin nyt vanhempana. Olen nainen.
Ihana nainen!
Olin 22v kun päösin pari kertaa nussimaan pikkuveljen 17v tyttöystävää heidän tauolla ihanan kiree ja petite oranssihiuksinen pakkaus. Ekan kerran nussittiin mun autossa ja sen jälkeen autoa vasten ulkona. Oli suht kylmä ilma ja kun nautin vähän rauhallisemmin tämä 17v pyysi olemaan nopeampi kun tulee kylmä. Tämähän mua kiihotti ja aloin takaapäin rummuttaa täysiä hänen kylmää pyllyä vasten. Hän voihkii ihanan tyttömäisesti ja mä lataan takaapäin kohtuun kunnon lastin samalla puristaen lujaa pikku tisseistä.
tästä viikko pari nähtiin mun kämpällä, silloin nopeat ja ai että hän makaa mahallaan mun sängyllä naama kiinni patjassa, veikkaan että häntä sattui ja muutaman kerran kysyinkin, että lopetanko. Mutta sain luvan jatkaa, lätinä oli aikamoinen kun teini pillu sai kunnon rojut sisäänsä
Vierailija kirjoitti:
kun olin pikkupoika niin raskaana oleva tätini laittoi minut nuolemaan alapäätään ja vastavuoroisesti hän imi vehjettäni.
Toisin sanoen tätisi pitäisi olla vankilassa, kyllä on ihmiskunta sairas.
Meillä oli mieheni kanssa tuollainen nuori kaveri kolmantena pyöränä. Istuin hajareisin hänen kasvoillaan ja hän nuoli pimmiäni. Kun se tuntui kivalta siirryin hiukan eteenpäin ja työnsin pepureikäni hänen suunsa kohdalle. Ja ihan oikeesti teki niin gutaa, että meinasi kynnet lähteä varpaista, kun hän aivan estottomasti nuoli kakkosen ja työnsi kielensä sinne, sen verran, kuin se mahtui.
Olikohan se, että kun vaimoni oli kehunut työkaverinsa rintoja, niin hankkiuduin uteliaisuuttani tämän kanssa sänkyyn
Onks tää nyt sitten pervoa vai ei?
Oltiin pari kesää sitten lapsuuden kaverin luona istumassa iltaa. Paikalla oli kaveri, hänen 18v tyttärensä joka asui vielä kotona. Olin pitänyt häntä sylissä vauvana ja ollut perheen kanssa tekemisissä koko hänen elämänsä.
ja muuta porukkaa. Kaveri veti överikännit ja meni nukkumaan. Vieraat lähtivät ja jäätiin tän 18v kanssa kaksin, ottamaan muutamat drinkit. Hetken mielijohteesta menin lonkero tölkin kanssa paljuun alasti, neito seurasi kikatellen humalassa perässä.
No ei kauan tarvinnut katsella vastapäätä istuvaa isorintaista nuorta naista kun erektio iski. Itse olin tuolloin 41. Nousin seisomaan ja tyttö näki mitä tapahtui. Pahoittelin ja ilmoitin että mun on mentävä varmaan nukkuu ja anteeksi tästä olet kaunis nainen, enkä ole saanut seksiä hetkeen.
No tää johti siihen että laukesin häneen 3 x yön aikana paljaalla. Suuhun ja 2x pimppaan. Jatkettiin vielä satunnaisesti tapailua seksin merkeissä vuoden verran kunnes jäätiin kiinni kaverille.
Varmaan se, kun kerran rakastellessa laskin pitkät kalsarini polviin saakka. Normaalisti vaan sujautan sepaluksesta pippelin esiin.
Vaimon kanssa lupa nussia häntä kun hän nukkuu jne en tiedä miksi toi on ihan sairaan kiihottavaa. Yleensä vaimo herää ja sit jatketaan homma loppuun. Jokunen vuosi sitten vaimo tuli kotiin todella kovassa humalassa ja kävi nukkumaan. No mua alkoi panettaa kun paljas perse näkyi peiton välistä ja eikun rassaamaan pimppaa. Anaalia en ollut tältä naiselta koskaan saanut koska hän ei osannut rentoutua ja muna ei mahtunut sisään..
Nyt sammuneena otin liukkarin ja työnsin sormen sisään, meni poikkeuksellisen helposti. Testaanpa munalla laukesin vaimon sisään.
Toi kiihotti mielettömän paljon. Vaimo alkoi heräillä odotin hiljaa että hän nukahtaa uudelleen ja sama uusiksi.
Hieman muija aamulla mietti et mitä tääl on tapahtunut. Oli aika yllättynyt kun kerroin.
Hinkkasin kalun kangeksi, ahtauduin tiukkoihin farkkuihin sekä pitkään takkiin.Sitten paljastelin itseäni valituille naisille.
Olin sinkku, tapasin puolitutun naisen baarissa ja mentiin alkuillasta yhteisen kaverin autoon panemaan. Oli pimeää ja oltiin humalassa molemmat. Se oli sellainen pikapano.
Lähdettiin molemmat omiin suuntiimme, ja iha lyhyen ajan päästä törmäsin toiseen puolituttuun ja päädyttiin myös hänen kanssaan naimaan. Tämä toinen akti alkoi aika pitkällä suihinotolla.
Seuraavan kerran kun näin tämän nainen nro 1:n niin hän kertoi että yleensä ei menkkojen aikaan harrasta seksiä mutta nyt oli niin kiimassa että oli pakko.