Jos mies vastaa pusuun pussaammalla takaisin ja hymyyn varovaisella hymyllä
Niin voiko hän silti pitää minua vastenmielisenä?
Kommentit (7)
Siis livenä pussasin häntä ja hän pussasi myös. Oikeastaan pussattiin pariinkin kertaan, tosin minun aloitteesta.
♡ap
Vierailija kirjoitti:
Siis livenä pussasin häntä ja hän pussasi myös. Oikeastaan pussattiin pariinkin kertaan, tosin minun aloitteesta.
♡ap
Söpöä
Ei se mahdottomuus ole että joku jostain syystä esittäisi mutta elämässä ei kyllä voita yhtään mitään miettimällä liikaa tuollaisia mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
♡apSöpöä
No sä oot söpö. Mutta sanoi vielä lopuksi että soittaa minulle. Ei ole vielä soittanut. Sanoisiko kukaan noin jos ei olisi aikeissakaan soittaa? Ihan omatoimisesti sanoi tuon, minä en kysynyt asiasta.
♡ap
Riippuu missä tilanteessa suutelitte? Baarissa humalassa vai treffeillä selvin päin. Miksi epäilet miehen tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä tilanteessa suutelitte? Baarissa humalassa vai treffeillä selvin päin. Miksi epäilet miehen tunteita?
Tavattiin kun ei oltu tavattu aikoihin. Mies oli ajatellut ettei ehkä kannattaisi enää jatkaa tapailua mutta puhuin hänelle että onko se järkevää, onko hän aivan varma jne. Sanoi sitten että ollaan edetty liian nopeasti. Hän sanoi että katsotaan rauhassa vielä. Olisiko sanonut noin, jos ei tarkoittaisi sitä?
♡ap
IRL pussaa takaisin. Ei kai kukaan kohteliaisuudesta pussaa, Suomessa. Vai tarkoitatko viesteissä?