Työkaveri syö aina kauhean nopeasti ja viettää lopputauon WC:ssä. Onko normaalia?
Tuntuu jotenkin oudolta... valtaosa menee tauosta vessassa, tai niin oletan sillä tuskin muuallekaan menee. Mies kyseessä.
Kommentit (23)
Miksi kiinnität miehen tekemisiin huomiota? Ehkä hän surffaa netissä siellä vessassa tai hoitaa yksityistä viestittelyä.
Luultavasti jossain kriisichatissä jossa avautuu työkaverinsa stalkkauksesta ja pyytää apua.
Mulla menee kotonakin vessassa yleensä puoli tuntia, kun unohdun räpläämään its... siis puhelinta!
On normaalia, koska provo-kyylältä ei saa muuten hetken rauhaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti jossain kriisichatissä jossa avautuu työkaverinsa stalkkauksesta ja pyytää apua.
Free Willy! Miesparka ei ehdi kunnolla syödä töissä kun ap kyttää. Vaimo kotona ihmettelee kun mies on aina niin nälkäinen.
Työpaikoilla on kyllä uskomattoman paljon tuollaisia kyyliä jotka kartoittavat kaikkien paskalla käymisetkin ja heillä on aikaa tehdä sellaista kartoitusta.
Haluaa rauhaa jatkuvalta kälätykseltä?
Mitä v*ttua se sinulle kuuluu. Hanki elämä, v*tun kyttä.
Uteliaita ihmisiä ylipäätään on paljon. Minua ei ole koskaan sen kummemmin kiinnostanut ventovieraiden asiat. En voi ymmärtää ihmisiä, joita kiinnostaa muiden raha-, yksityis- ym. asiat. Puhumattakaan siitä, mitä joku tekee milläkin minuutilla töissä. Olen iän myötä muuttunut tylyksi. Jos joku vieraampi kysyy yksityisasioistani jätän vain vastaamatta. Jatkan puhetta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mene työaikana kakkalle?
Ehkä hän haluaa tehdä työajalla töitä.
Ihan sama onko normaalia vai ei, ei kuulu sinulle pätkääkään.
On tullut jo hyviä veikkauksia. Kyseessä voi olla myös vaikka suolistosairaus.
Mua syytettiin bulimikoksi kun tein noin. Totuus oli se että maha menee ruuasta aina sekaisin. Työkaverit tunkivat jopa kuuntelemaan ovelle että oksennanko. Olen ihan aikuinen että ei kuulu heille millään tavalla.
Olisikohan koukussa paskantamiseen? 🌋
Tietämättömille: suolistosairaus on luultavasti kyseessä. Kukaan ei huvikseen istu veskissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan koukussa paskantamiseen? 🌋
Kakkaaminen tuntuu höpöltä!
Aloittajahan jo ilmoittaa, että vain olettaa hänen menneen vessaan.
Itse syön ja juon, lähden pöydästä, käyn tarvittaessa nopeasti vessassa, tsekkaan puhelimen onko tullut viestejä tai puheluita (jos tähän vielä aikaa jäljellä) ja takaisin työpisteelle juuri ajallaan koska tauko loppui.. muut tehkööt ja kulkekoot mitenkä itse tykkää..
Luultavasti nukkuu siellä vessassa.
Tuollainen kyttääminen ei ainakaan ole normaalia.