Mitä tuo Oskari alkaa medialle selittämään että Heidi on vihainen
Minkä takia Heidi ei saisi olla vihainen jos on kerta pakit saanut?
Muutenkin ärsyttää tuollaiset Oskarin kaltsaiset selkärangattomat miehet, jotka eivät osaa puhua. Ja miksi hän Heidille soittelee?
Kommentit (13)
Sympatiani ovat 100 % Oskarin puolella.
Mun mielestä Heidi ei ole ansainnut sitä lokaa. Hänellä on selvästi jotain traumoja. Ehkä vanhemmat ovat jotenkin vältteleviä ja juuri puhumattomia.
Oskarilta on varmaan kysytty asiaa...
Heidille on vaikeita tunnelukkoja. Kotona curlingvanhemmat siloitelleet kaikki elämän rypyt ja pomput eikä pikkuprinsessalla ole minkäänlaisia keinoja käsitellä konflikteja.
Vierailija kirjoitti:
Oskarilta on varmaan kysytty asiaa...
Heidille on vaikeita tunnelukkoja. Kotona curlingvanhemmat siloitelleet kaikki elämän rypyt ja pomput eikä pikkuprinsessalla ole minkäänlaisia keinoja käsitellä konflikteja.
Niin tiedät tämän siitä 2 min pätkästä jonka näit telkkarista?
Heidi vaikuttaa niin ahdistuneeksi ihmiseltä että pelkään hänen tekevän itselleen jotain. Toivottavasti ei lue näitä keskusteluja. Ihmiset ovat kyllä ilkeitä ja olen taas entistä enemmän pettynyt elämään
onhan se aika järkkyä, kun aikaihminen haluaa vaan bilettää jatkuvasti - ei se ole enää normaalia.
Vierailija kirjoitti:
onhan se aika järkkyä, kun aikaihminen haluaa vaan bilettää jatkuvasti - ei se ole enää normaalia.
En tiedä onko siinäkään mitään vikaa, että haluaa ns. tulla ja mennä siellä täällä koko elämänsä? En vain ymmärrä, miksi Heidi oli paritettu Oskarille, kun Oskari on ihan erilainen ja halusi perheen?
Hieman kyllä hymähdin ääneen, kun Heidi sanoi yrittäneensä kaikkensa. Itse jotenkin ajattelen, että hän oli vain sitä mitä on aina ollut, yrittämättä itse kasvaa ihmisenä yhtään. Tai ehkä hän yritti, vaikka kyllä sivusi itsekin puolella lauseella jotakin sellaista, että hän nyt vaan jää jumiin tällaisiin (eli se Napakymppi-case, jonka tultua ilmi ei Oskarilla oikeasti ollut edes mahdollisuutta).
Heidin bilettäminen ei ole nyt ketjun aiheena vaan se miksi ihmeessä Oskarin nyt täytyy julkisesti ihmetellä, että "miksiköhän Heidi on hänelle vihainen kun hän soittaa sille".
Moni sanoi aiemmassa ketjussa, kuten minäkin, että Oskari on marttyyri ja hakee sääliä.
Tuli edelleen vahvasti tunne, että hakee sympatiaa itselleen. "Kun olen näin mukava mies ja toi Heidi on tommonen".
Jos ei ole puhunut ja selvittänyt asioita ennen eroakaan, niin kyllä minuakin harmittaisi, että miksi nyt sitten soittelet ja olisi asiaa.
Miksi nyt sitten onkin valmis puhumaan. Jos olisin pyytämällä pyytänyt puhumaan aiemmin.
Kun telkkarissa hurskaasti sanoi jotenkin, että on rikottu hänen perustavaa laatua olevia perustarpeitaan, niin sitten se on niin, vai oliko vain opeteltu litania ja asia ei ihan niin yksipuolista ollutkaan.
Uskon että Heidi tekee vielä jonkinlaisen ulostulon.
Ei Oskari ollut Heidistä kiinnostunut. Ei vaan ollut miestä sitä myöntämään. Ja Heidi taas vaistosi tämän. Sanontahan vaan, että totuus paljastuU kyllä ennemmin tai myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kun täytyy käydä välillä töissäkin. Perhana kun se häiritsee sitä biletystä. 😀
Jos sitten on niin, että Heidi bilettää, ja joitain ärsyttää niin kovin, niin jotain vikaa on kyllä niissäkin ihmisissä ja heidän älykkyydessään jotka sitä koko aika toistaa.
Pienet ovat kommentoinnin aiheet ja sisällöt. Ja ilmeisesti heidänkin ympyrät.
Oskari on tyypillinen passiivis-aggressiivinen mies. En ihmettele että on sinkkuna