Voiko naisen isoja rintoja verrata siihen, että miehellä on iso se?
Kommentit (39)
Ei voi verrata. Ei naisia halvenneta sanomalla, että "sulla on pienet rinnat, joten et voi tyydyttää miestä".
Oikeastaan ne ovat kääntäen verrannolliset. Rinnoissa on keskimäärin saman verran tutoreseptoreita koosta riippumatta ja pienemmät ovat näin herkemmät kuin isommat. Iso se tuotaa samalla tavalla enemmän mielihyvää kuin pienemmät (tiettyyn rajaan asti).
Naisen lihaisa pillu ja iso klitoris vastaavat miehen isoa kullia.
Isot rinnat naisilla ovat rumia, samoin litteät tai roikkuvat. Pitää olla sopivan kokoiset pyöreät.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla?
Olen ymmärtänyt että rakovalkean koko on verrannollinen. Tiukempi vastaan löysempi.
No onko sama asia, jos naiselta joudutaan poistamaan rinnat kuin että mieheltä poistetaan penis? Rinnat voivat olla jollekulle tärkeät ja tietynlaiset mieluisammat kuin toiset, mutta eivät ne mikään seksin edellytys ole.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat naisilla ovat rumia, samoin litteät tai roikkuvat. Pitää olla sopivan kokoiset pyöreät.
Ethän sä liivit päällä edes tiedä onko ne roikkuvat vai ei.
Kyllä niilläkin voi miehen tyydyttää,pienillä rusinoilla se ei onnistu.
Joku ihme legenda siitä, että noin yleisesti miehet tykkäisi isoista tisseistä. Mitä oon kaveripiireissä jutellut niin hyvin moni tykkää enemmän pienistä kuin jostain utareista. Se että miks miehet niitä tuijottaa johtuu ihan siitä, että ne on jos on huomiota herättävän isot. Enemmänkin kiihotta jos nännnit nöpöttää somasti paidan läpi oli sitten vaikka ihan pienetikin tisut!
Vierailija kirjoitti:
Eikä isot rinnatkaan liity välttämättä painoon mitenkään, jos rintarauhaskudosta on paljon niin ei lähde vaikka laihtuisikin. Itse olen 168/58 ja rintojen koko on silti 80G
Mää haluan oikeasti nähdä ~170cm/60kg naisen, jonka rinnan ympärys on 80cm ja melonit tisseinä. Joku tuossa vaan ei täsmää.....
Ei voi verrata. Naisen rinnat on lapsen ruokintaa varten ja miehen kalu on naisen ruokintaa varten.
Vierailija kirjoitti:
totta.
Pilluissa on valtavia eroja. Se joka on kerran saanut isoa pillua, en tarkoita väljää tms tilavaa vaan kiimasta paisuneena turpean lihaisaa josta klitoris voimakkaana työntyy esiin, niin ei kaipaa enää ns viivapillua, jonka paneminen ei ole mitään verrattuna lihakkaan voimakkaaseen aikuisen naisen värkkiin. Sellaiseen jonka ulkoneviin osiin saa kädellä samanlaisen otteen kuin ottaisi tietosanakirjan hyllystä.
Minusta jo ihan dildojen katselu on kiihottavaa
Jos tapaan esim. Vaalean naisen jolla sattuu olemaan vielä isot rinnat niin oon kyllä niin vietävissä saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulli ei kasva lihotessa.
Eikä isot rinnatkaan liity välttämättä painoon mitenkään, jos rintarauhaskudosta on paljon niin ei lähde vaikka laihtuisikin. Itse olen 168/58 ja rintojen koko on silti 80G
Juu ei liity, ei yhtään.
Voi toki verrata. Isot vehkeet vaatii tietynlaista vaatetusta. Voivat olla haitolla, hangata ja hiostua.
Kyllä naisen iso,tai valtava on kiihottavampi kuin miehen iso.