Voiko naisen isoja rintoja verrata siihen, että miehellä on iso se?
Kommentit (39)
vauva saa tissistä ravintoa. iso lompakko auttaa koko perhetyä voimaan paremmin.
En minä ainakaan perusta isoista daisareista. Pienetkin on kivat. Pääasia, että nainen on itse tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on.
Minusta isot rinnat ovat ihanat, kyllä pienetkin ovat kivat, mutta isot ovat ihan oma juttunsa.
Naisen on ihan yhtä turha yrittää ymmärtää miksi rinnat saa miehet täpinöihin kuin miehen ymmärtää miksi hänen pers.eensä olisi millään tavalla naisista kiihottava.
Ensinnäkin, varsinkaan vieraan miehen kalu ei monenkaan naisen mielestä ole kiihottava sinänsä. Tätä eivät dickpic:ien lähettäjät tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kulli ei kasva lihotessa.
Se itseasiassa kutistuu. Uppoaa rasvaan ja verisuonten tukkeutuessa lakkaa toimimasta.
No siinä suhteen kyllä. Miehillä sen koko on miehuuden mitta ja naisilla tissien koko naiseuden mitta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä isot rinnatkaan liity välttämättä painoon mitenkään, jos rintarauhaskudosta on paljon niin ei lähde vaikka laihtuisikin. Itse olen 168/58 ja rintojen koko on silti 80G
Vierailija kirjoitti:
Rinnat eivät ole sukupuolielin, eli eivät todellakaan ole sama asia.
Penis ja vagina ovat sukupuolielimiä, ei penis ja rinnat.Kuinka tyhmä täytyy olla, ettei tätä ymmärrä?
Tässä kysyttiinkin kiihottavuusasteesta eikä siitä, ovatko sukupuolielimiä vai eivät:) Ts. Kuinka tyhmä pitää olla, ettei tätä ymmärtänyt .D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se itseasiassa kutistuu. Uppoaa rasvaan ja verisuonten tukkeutuessa lakkaa toimimasta.
Se ei itse_asiassa kutistu. Sen koko ei muutu mihinkään, aivan kuten leukaluun koko ei muutu lihotessa, vaikka se katoaa läskin alle. Verisuonten tukkeutuminen on aivan eri asia.
Siinä suhteessa ovat sama asia, että kumpaakin on pidetty klassisessa kuvataiteessa moukkamaisena.
Vierailija kirjoitti:
No siinä suhteen kyllä. Miehillä sen koko on miehuuden mitta ja naisilla tissien koko naiseuden mitta.
T: joku jämähtänyt heittotukka-Mirva 80-luvulta
Naisen iso ja miehen iso ovat verrannolliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat eivät ole sukupuolielin, eli eivät todellakaan ole sama asia.
Penis ja vagina ovat sukupuolielimiä, ei penis ja rinnat.Kuinka tyhmä täytyy olla, ettei tätä ymmärrä?
Tässä kysyttiinkin kiihottavuusasteesta eikä siitä, ovatko sukupuolielimiä vai eivät:) Ts. Kuinka tyhmä pitää olla, ettei tätä ymmärtänyt .D
Rinnat ovat kiehtovammat, rintoja katsovat kaikki vauvasta vaariin.
K*lli kiinnostaa lähinnä sitä, joka haluaa p*nna kyseisen k*llin omistajan kanssa.
Ei miesten ulkonäössä ole olemassa mitään niin kiinnostavaa ja huomiota herättävää, kuin naisten ulkonäössä.
Naisten ulkonäkö jo itsessään on semmonen mitä katsotaan huomattavasti enemmän kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Naisen iso ja miehen iso ovat verrannolliset.
Kysymys oli siitä voiko kiihottavuutta verrata? Et taida nyt oikein käsittää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: joku jämähtänyt heittotukka-Mirva 80-luvulta
Öööö, mikä on heittotukka? :D
Iso pää?