Onko telle tullut pimppilukkoa niin kuin Kiti Kokkoselle?
Kitin mainos Me Naiset -lehdessä on markkinoilla varmasti vahvimpia vetovoimatekijöitä.
Kommentit (39)
Minä laitan vaimolle aina pimppilukon, kun ollaan vähänkään pitempiä aikoja erossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmistä vaivaa, joka kertoo alapääasiastaan toimittajalle.
Haloo.Jos näen jossain kiti kokkosen, nyt ei tule sitten mieleen kuin sen alapää.
Uudet Muumitkin ikuisesti pilalla... Miten saa pois mielleyhtymän Pikku Myystä ja pimppilukosta...?
Vierailija kirjoitti:
Haloo.Jos näen jossain kiti kokkosen, nyt ei tule sitten mieleen kuin sen alapää.
Puhui liiasta teenaamisesta, valehdellako olis pitänyt? Kramppi kuin kramppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet Muumitkin ikuisesti pilalla... Miten saa pois mielleyhtymän Pikku Myystä ja pimppilukosta...?
Tuohan olisi hyvä Muumilaakson tarina: "Pikku Myyn pimppilukko". Söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi kertonut vaikka niskajumista, et olisi muuta voinut hänestä ajatellakaan?
Se, että ajattelet vain hänen pimppiään tästä lähtien, kertoo vain sinusta.
kitillä surkea kunto, ja jos on lihasrelaksantteja jo valmiina kotona niin se jo kertoo että lekurissa on rampattu ennenkin turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui liiasta teenaamisesta, valehdellako olis pitänyt? Kramppi kuin kramppi.
Miksi sellasta on pitäny toimittajalle kertoa, varsinkaan vielä tähdentää että missä joku helvetin kramppi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi kertonut vaikka niskajumista, et olisi muuta voinut hänestä ajatellakaan?
Se, että ajattelet vain hänen pimppiään tästä lähtien, kertoo vain sinusta.
Ja sinun mielestä niska on samanlainen intiimipaikka kuin haaroväli?
Autistinen trollikin tajuaa, että niskasta mainitseminen olisi normaalia, plusta ei.
Kyseessä siis kantionpohjan lihasten tahaton kouristus, ei tuo niin tavattoman intiimiä minusta ole. Jumitus kuin jumitus.
Mun mielestä ihan hyvä tietää että lantionpohjan lihakset voi krampata liiasta treenaamisesta. Harva kehtaa kertoa, hyvä että joku puhuu.
Olin kerran laukeamatta reilun kuukauden, ja se johti tuontyyppiseen tilaan. Sattui helvetisti. Meni ohi ainoastaan sillä että masturboin pakolla ja kun laukesin, kipu hellitti heti.
Eikö joku täällä kertonut kokeneensa saman pidettyään geishakuulia liian pitkään.
ylipainoisilla helposti kramppaa paikat huonon verenkierron takia.
Hassu tuo Kiti. Kirkkain silmin sanoi, ettei usko, että kuussa on koskaan käyty. Tai, että ufot on jättäneet meidät maapallolle ja häipyneet tms. en ollut uskoa korviani. Siis ohjelmassa villahintikka. Kaikkea sitä. Toki jokainen saa uskoa mihin haluaa. Silti, minun silmissäni meni uskottavuus. Tiedän. Ei sillä olekaan mitään väliä. Höps heijaa.
Hassu tuo Kiti. Kirkkain silmin sanoi, ettei usko, että kuussa on koskaan käyty. Tai, että ufot on jättäneet meidät maapallolle ja häipyneet tms. en ollut uskoa korviani. Siis ohjelmassa villahintikka. Kaikkea sitä. Toki jokainen saa uskoa mihin haluaa. Silti, minun silmissäni meni uskottavuus. Tiedän. Ei sillä olekaan mitään väliä. Höps heijaa.
Järkyttävää, että ihmisten pitää suoltaa ulos ihan kaikki!
Se tulee vain tiukoille inniepimpsoille. Ei näille löysälörpille. Kaikuu vaan kun sinne holottavaan aukkoon hönkäisee.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran laukeamatta reilun kuukauden, ja se johti tuontyyppiseen tilaan. Sattui helvetisti. Meni ohi ainoastaan sillä että masturboin pakolla ja kun laukesin, kipu hellitti heti.
Vain kerran on minulle sattunut tuollainen tiukkapimppi-tyttö 👰🏻. En saanut jortikkaa 🍆 sisään millään senttiäkään, oli niin voimakkaat "kurenauhat" pimperon suulla 🥵. Arvasin tilanteen johtuvan jännittämisestä.
Kun hieroin vähän aikaa tytyn paikkoja ja tein rentoutushivelyjä, niin johan tuli liukkautta ja väljyyttä 💦. Ikävä kyllä liikaakin, kuten niin tavallista. Tiukka tavara jäi taas kerran vain haaveeksi 😢😭!
Haloo.
Jos näen jossain kiti kokkosen, nyt ei tule sitten mieleen kuin sen alapää.