Sisterwives, vähän kysymyksiä
Ihmetyttää, mistä tuo perhe saa toimeentulonsa. Kody on kai ainakin Utahissa asuessaan käynyt jossakin töissä, mutta missä ja miksi hänen töissä käynnistään ei puhuta mitään, eikä näytetä töihin lähtöjä tai töistä tuloja. Christine ja Robyn ovat käsittääkseni pelkästään kotona, Merillä on jotakin (ilmeisestikin pienituloista) vaatemyyntiä, Janelle on aiemmin käynyt töissä, mutta ainakin alkuun Vegasiin muuton jälkeen ei ole löytänyt töitä. Perheen yhteinen koruyritys ei ymmärtääkseni ole ollut mikään menestys ja yrityksen nettisivut olivat viimeksk suljettuina, kun kävin katsomassa. Asuntolainojen on pakko olla hirmuiset ja ruokakulujen myös. Miten tuo yhtälö voi toimia? Tosi-tv:n kautta saavat varmaan lomamatkoja, asuntoautovuokria ym. ylimääräistä ja varmaan ihan rahaakin, mutta luulisi ettei kuitenkaan elantoa koko perheelle.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ja itse formaattiin. Minulle kelpaisi vastaava, mutta toisinpäin - minä ja neljä miestäni. Tämähän aiheuttaisi hirveästi paheksuntaa, sillä naisten kuuluu olla alisteisessa asemassa, ei miesten. Heh.
Jos unohdetaan tuo paheksunta, jaksaisitko oikeasti sitä, että sinulla olisi neljä miestä? Seksiäkin olisi varmaan joka päivä, mikä olisi minulle liikaa. Minulle kävisi hyvin yksi osa-aikainen mies.
Nyt lisää ihmettelyä tähän:
Brownin perheen lapsilla ei juurikaan näy kännyköitä, tabletteja eivätkä he näytä pelaavan tai puhuvan pelaamisesta. Mahtaako olla niin, että saavat kännykän vasta tosi vanhana vai onko kyse kuvauspolitiikasta, että ei haluta näyttää lasten roikkuvan mobiililaitteissaan tuon tuosta?
Perheessä ei vaikuta koskaan olevan sairausepidemioita. Robynin kaksi nuorinta lasta vaikuttavat olevan useinkin flunssassa, mutta mitään muuta ei koskaan näytetä. Pakkohan noissa monilapsisissa perheissä on olla esim. noroepidemioita, jotka käyvät koko talouden ja ehkä myös koko perheen läpi aiheuttaen hirveän rumban siivouksineen pyykkivuorineen. Tuo olisi sellaista, mitä minä haluaisin nähdä;)
Minun mielestäni Browneilla on ollut todella hyvä tuuri sen suhteen, että kun perheessä on noin monta lasta, kukaan heistä ei silti ole syntynyt vammaisena eikä kenelläkään (kai) ole mitään pitkäaikaissairautta (yksi skolioositapaus kylläkin on), eikä vakavampia mielenterveysongelmia. Kaikkea ei tietenkään välttämättä kerrota, mutta näin uskoisin asian laidan olevan. Robynin poika on aspergeri, mutta hän ei ole syntynyt tuohon perheeseen. Qwendolyn vaikuttaa minusta erikoiselta (hän on jotenkin raisu ja pidättelemätön), mutta periaatteessa kai ihan normaali. Madisonin perheeseen kyllä syntyi vammainen lapsi netsitä löytyvien tietojen mukaan.