Sisterwives, vähän kysymyksiä
Ihmetyttää, mistä tuo perhe saa toimeentulonsa. Kody on kai ainakin Utahissa asuessaan käynyt jossakin töissä, mutta missä ja miksi hänen töissä käynnistään ei puhuta mitään, eikä näytetä töihin lähtöjä tai töistä tuloja. Christine ja Robyn ovat käsittääkseni pelkästään kotona, Merillä on jotakin (ilmeisestikin pienituloista) vaatemyyntiä, Janelle on aiemmin käynyt töissä, mutta ainakin alkuun Vegasiin muuton jälkeen ei ole löytänyt töitä. Perheen yhteinen koruyritys ei ymmärtääkseni ole ollut mikään menestys ja yrityksen nettisivut olivat viimeksk suljettuina, kun kävin katsomassa. Asuntolainojen on pakko olla hirmuiset ja ruokakulujen myös. Miten tuo yhtälö voi toimia? Tosi-tv:n kautta saavat varmaan lomamatkoja, asuntoautovuokria ym. ylimääräistä ja varmaan ihan rahaakin, mutta luulisi ettei kuitenkaan elantoa koko perheelle.
Kommentit (22)
En ymmärrä, miksi talojen pitää olla noin järjettömän isoja ja varsinkin Merillä, ei mitään tolkkua! Sisustustyyli on minusta todella tylsä niissä huoneissa, mitä on telkkarissa näytetty -valkoista, beessiä ja kaikki koriste-esineet ja taulut sen näköisiä, että ne on vaan haettu kaupasta samalla kertaa täyttämään seiniä ja pöytiä. En usko, että niihin liittyy mitään historiaa tai tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Haluat vissiin samanlaisen suhteen? ;))
Voisin halutakin...
Eikö Kodyllä ollut joku rakennusalan firma jonkun kumppanin kanssa?
Ne saa vissiin 50 000 dollaria per vaimo per jakso. Jostain luin niin.
Joo, tosiaan tienaavat 375 000 vuodessa tuolla sarjalla. Eli per naama miehelle+vaimoille n. 6000€ kuussa. Ei siis tarvita mitään muita duuneja, jos ei oikeasti välttämättä halua käydä töissä.
Asuuko nuo vielä siellä Vegasissa?
Mistä tällainen olettamus, että sarjan tähden eivät tienaisi rahaa? Jopa Suomessa Salkkarit maksavat kuvausavustajille, eli jossain siellä majatalossa takana seisoville 30€/tunti. Jos on joku pieni repliikkirooli, työpäivän palkka voi olla jo satasia.
Jenkeissä sarjoissa esiintyjille maksetaan valtavia palkkioita. Tässä ei ole myöskään kyse ihan mistä tahansa sarjasta: sitä on tehty Jenkeissä jo 13 (!!!!) tuotantokautta. En tiedä onko Kardashianien lisäksi yhtäkään yhden perheen elämään perustuvaa reality sarjaa, joka olisi jatkunut näin pitkään. Sarjan perhe on siis käytännössä korvaamaton, eli jos kanava tahtoo tehdä sarjaa lisää, se ei onnistu ellei perhe ole siinä mukana. Tämä antaa heille aika hyvän neuvotteluedun palkkoihin yms.
Huh, kukas tekisi meidän perheestä realityn? No ei, kyllähän yksityisyyden menetyksestä saa vähän maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
mulle kelpaisi kyllä. saisi ison perheen mutta samalla omaa rauhaa kun mies olisi muualla muutaman yön aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosiaan tienaavat 375 000 vuodessa tuolla sarjalla. Eli per naama miehelle+vaimoille n. 6000€ kuussa. Ei siis tarvita mitään muita duuneja, jos ei oikeasti välttämättä halua käydä töissä.
Ok. Kiitos tästä tiedosta. Minä myönnän, ettei minulla ole mitään käsitystä näistä palkkioista, enkä usko, että suomessa noista välttämättä maksetaan kovinkaan paljon. Voi olla, että olen väärässä tuossakin, mutta juorulehdetkin väittävät, etteivät maksa mitään palkkioita jutuistaan vakijulkkiksilleen (matkoja kyllä ovat ostaneet ja sitten ovat tehneet niistä juttuja lehteen). Minä olen itsekin ollut kerran avustajana yhdessä tv-kuvauksessa ja avustajien palkkiona oli leffalippuja, että ei kovin kaksista sekään...
Vierailija kirjoitti:
Eivät taida asua.
Nehän ovat olleet useaan kertaan velkasaneerauksessa ja kaikkien luottotiedot on miinuksen puolella. Suurin tulonlähde on tuo tv-ohjelma. Eihän Codylle oikeat hommat maistu. Tuulellakäyvää porukka!
Ap 123 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kiitos tästä tiedosta. Minä myönnän, ettei minulla ole mitään käsitystä näistä palkkioista, enkä usko, että suomessa noista välttämättä maksetaan kovinkaan paljon. Voi olla, että olen väärässä tuossakin, mutta juorulehdetkin väittävät, etteivät maksa mitään palkkioita jutuistaan vakijulkkiksilleen (matkoja kyllä ovat ostaneet ja sitten ovat tehneet niistä juttuja lehteen). Minä olen itsekin ollut kerran avustajana yhdessä tv-kuvauksessa ja avustajien palkkiona oli leffalippuja, että ei kovin kaksista sekään...
Suomalaiset tosi-tv-sarjat eivät tuota samalla tavalla kuin amerikkalaiset, siinä varmaan syy, ettei meillä makseta. Huomaahan eron jostain selviytyjistäkin, USA:ssa voittosumma on miljoona dollaria, Suomen vastaava 50 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle kelpaisi kyllä. saisi ison perheen mutta samalla omaa rauhaa kun mies olisi muualla muutaman yön aina välillä.
Olen miettinyt ihan samaa, että minulle sopisi, jos mies kävisi vain silloin tällöin vierailulla.
Kyllä Jenkeissä eletään pelkillä sarjatuloillakin.
Eihän nuo tuollaiset muuten hakeutuisi telkkuun. Muitakin on, esim. trans-Jazz, vitosten vanhemmat, lyhytkasvuiset vanhemmat yms. Maikkarin teiniäidit sarjoja unohtamatta.
Ja itse formaattiin. Minulle kelpaisi vastaava, mutta toisinpäin - minä ja neljä miestäni. Tämähän aiheuttaisi hirveästi paheksuntaa, sillä naisten kuuluu olla alisteisessa asemassa, ei miesten. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Ei asu.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse formaattiin. Minulle kelpaisi vastaava, mutta toisinpäin - minä ja neljä miestäni. Tämähän aiheuttaisi hirveästi paheksuntaa, sillä naisten kuuluu olla alisteisessa asemassa, ei miesten. Heh.
Minusta on aika alisteista noinkin, että joutuisi synnyttelemään neljälle miehelle kullekin 5-6 lasta. Huh. Kun tuohon formaattiin kuuluu mahdollisimman suuri perhe.
Vierailija kirjoitti:
Asuvat Flagstaffissa, Arizonassa. Talot siellä täällä, omistus- sekä vuokra-asumista. Robyn nykyään selkeästi ykkösvaimo ja asuukin parhaassa talossa.