Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani on lihonut 22 kg kahdessa vuodessa aloitettuaan Lyrican päivittäisen käyttämisen

Vierailija
05.11.2019 |

Hänellä on myös reilusti pöhöttynyt naama, sormet, ranteet, mahaa on tullut lisää jne.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä myös samalla mikä se Lyrica on?

Pitäisikö se tietää? No jos kertoisit mikä se on, niin tietämättömätkin osaisi sitten vältellä sitä.

Vierailija
2/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö se tietää? No jos kertoisit mikä se on, niin tietämättömätkin osaisi sitten vältellä sitä.

Pregabaliinin markkinointinimike. Alunperin kehitetty käsittääkseni epileptikoiden hoitoon, mutta lääketehdaslobbyn ansiosta sitä määrätään milloin mihinkin vaivaan yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä alkaen välillä vastuullisemmin ja välillä vähemmän vastuullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että se on kipulääke. Mun mies käyttää sitä.

Vierailija
4/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ruokavalio ja liikunnan määrä vaikuttaa, lääkkeitä ei voi yksin syyttää, vaikka niillä on taipumus nostaa painoa...

Vierailija
5/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pregabaliinin markkinointinimike. Alunperin kehitetty käsittääkseni epileptikoiden hoitoon, mutta lääketehdaslobbyn ansiosta sitä määrätään milloin mihinkin vaivaan yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä alkaen välillä vastuullisemmin ja välillä vähemmän vastuullisesti.

Hyvä tietää.

Ahdistuneisuuteen itse suosin luontaisyrttejä/juuria, kuten vaikka ashwagandhaa.

Vierailija
6/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy myös kivun hoitoon ja on melko yleinen tässä.

Vierailija
7/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika olionnettomuudessa ja saa kipulääkkeeksi Lyricaa

Vierailija
8/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoamisesta puheenollen - minä paisuin vuodessa 55 kiloa Venlafaxin, Levomepromatsiini, Mirtazapin-combolla.

Vierailija
9/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän polyneuropatiaan. Lisää se kyllä painoa helposti. Niin on käynyt minullekin.

Vierailija
10/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheeta. "Kiva" saada diabetes tai muita tauteja tuollaisen lääkkeen takia.

Vierailija
11/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Lyrican aiheuttama painonlisäys johtuu?

Lyrica on tehokas lääke mutta aiheuttaa pirullisen kovat vieroitusoireet jos siitä haluaa eroon.

Vierailija
12/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauheeta. "Kiva" saada diabetes tai muita tauteja tuollaisen lääkkeen takia.

Missä kohtaa se vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan tai haitan toimintaan?

Vierailija
13/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyrica on tehokas lääke mutta aiheuttaa pirullisen kovat vieroitusoireet jos siitä haluaa eroon.

Minä kokeilin sitä. Ei sopinut minulle enkä jatkanut kokeilua. Ei minkäänlaisia vieroitusoireita. Vaakaan en ehtinyt painoa seuraamaan.

Vierailija
14/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa se vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan tai haitan toimintaan?

...haiman toimintaan?

Vierailija
15/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilin sitä. Ei sopinut minulle enkä jatkanut kokeilua. Ei minkäänlaisia vieroitusoireita. Vaakaan en ehtinyt painoa seuraamaan.

Vieroitusoireet tulee kun käyttää pitkään ja isolla annoksella.

Vierailija
16/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ruoasta, vaikka keitetyistä perunoista jos syö niitä usein. Lääke lisää ruokahalua. Harva huomaa syövänsä aterialla yhden perunan enemmän kuin aiemmin tai tekevänsä isomman lautasellisen kaurapuuroa aamulla tai illalla. Kun joka aterialla syö hieman enemmän kuin aiemmin ja sama toistuu päivästä toiseen niin painoa lisääntyy. Siihen lisäksi vielä nesteiden keräytymisen aiheuttama pöhötys.

Vierailija
17/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään määrättiin mulle ja yli vuoden annostus reseptillä, mutta uskaltaako moista alottaa

Vierailija
18/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuttavasi joutuu käyttämään lyricaa?

Vierailija
19/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavani veti ”kaksin käsin” Lyricaa ja paria muuta vastaavaa lääkettä kovaan kipuun. Lihoi paljon sen puolen vuoden aikana ja sitten sydän petti.

Vierailija
20/77 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoamisesta puheenollen - minä paisuin vuodessa 55 kiloa Venlafaxin, Levomepromatsiini, Mirtazapin-combolla.

Kauhistus. Etkö tosiaan pärjää ilman lääkkeitä?

Kannattaisi kokeilla. Mikä on pahin mitä voi tapahtua ? Selvästi lääkitys ei toimi jos joudut vetää tollasta komboa. Ei tommosella satsilla mikään masennus parane varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan