Miten poistat kuivuneen rään sieraimen sisäpinnalta?
Onko käytössäsi joku erikoistyökalu vai hoidatko homman perinteisesti työntämällä pikkurillin sisään ja raaputat pinnat puhtaaksi kynnellä?
Kommentit (26)
Niistän, ja kaavin loput mahdolliset mönjät nenäliinalla.
Miehen pienellä peniksellä rassaan räät pois, muuhun siitä säälittävästä kynäpeniksestä ei ole.
Yleisvoidetta vanupuikkoon ja sitä sieraimeen, hetken päästä lähtee niistämällä.
Miksi luulet minun tekevän taaperoita parin vuoden välein?
Kaivan perinteisesti sormella, pyörittelen löydökset palloksi ja ripottelen lattialle. Teen näin oikeasti.
Sormi tai nenäliina kannattaa kastella niin kuivan rään irrottaminen ei satu.
Minä laitan margariinia tai maksamakkaraa sieraimiini ja annan kissan nuolla röörit puhtaiksi.
Mulla on sitä varten nenän kaivuukone. Käsilaukussani minulla on aina tekosormi jolla kaivan yllättävät räkäkököt pois kun en ole kotona.
Pieniä iloja iltaan, kun saa pyöritellä suussa tämän päivän tuotoksia. Eli pikkusormenkynnellä kaivan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivan sormella ja pistän suuhun.
Kuinka moni kehtaa tunnustavansa tekevänsä tätä ihan oikeasti?
Minä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Laitan vanulappuun oliiviöljyä ja putsaan sillä.
Miten sen lapun sinne tunget
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus.
Minä teen jos kukaan ei näe. Saan suurta tyydytystä siitä kun pitkän työpäivän jälkeen autolla kotiin ajaessa voin vihdoin kaivaa päivän kuivuneet räät nenästä ja pistää suuhun. Parasta kun tulee sellainen iso kuivahko kökkäre. Ai jumpe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus.
Minä teen jos kukaan ei näe. Saan suurta tyydytystä siitä kun pitkän työpäivän jälkeen autolla kotiin ajaessa voin vihdoin kaivaa päivän kuivuneet räät nenästä ja pistää suuhun. Parasta kun tulee sellainen iso kuivahko kökkäre. Ai jumpe
Kaikista paras on kun sellanen rapea ja "jänteikäs" klöntti, jota voi etuhampaiden välissä pureskella.<3
Sormella, niinkuin tavalliset ihmiset tekee. Oliiviöljyt, vanulaput ja muut on kermaperseiden hienostelua. Rään kaivamiseen ja syömiseen ei kuole. Ei sitä tarvitse julkisesti tehdä, mutta cmoon hei.
Laitan vanulappuun oliiviöljyä ja putsaan sillä.