Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi viettää mökillä joulun

Vierailija
05.11.2019 |

Mikä on ihan naurettavaa. Meillä on mökillä vaan ulkovessa ja jos on vielä lunta, niin en sinne aio kyllä mennä. Onko kenenkään muun mies ehdottanut mitään näin tyhmää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmää tuossa on? Kyllä sinne ulkohuussiinkin luulis sun osaavan kakkia ja talvella tapaa olla lunta. Jos siis on normaali talvi.

Vierailija
2/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun kersan pitäny syntyy ennen sitä niin pääset avantoon huuhtoo paskapyykkii vai miten se meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmää tuossa on? Kyllä sinne ulkohuussiinkin luulis sun osaavan kakkia ja talvella tapaa olla lunta. Jos siis on normaali talvi.

No, en viitsi siellä ulkohuussissa ravata.

Vierailija
4/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks sun kersan pitäny syntyy ennen sitä niin pääset avantoon huuhtoo paskapyykkii vai miten se meni?

Mulla on jo kouluikäinen lapsi.

Vierailija
5/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkijoulut ovat tunnelmallisia. Ulkohuussi ei ole ongelma, hommaa reiän reunoille styroxia tai solumuovia, niin on lämmin istua.

Vierailija
6/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinun miehesi on noin tyhmä ja ehdottaa noin tyhmää asiaa. Kaikki muut kuin sinä valitsee kumppaninsa paremmin.

Seuraavaksi ota joku muu kuin kehitysvammainen.

Vierailija
7/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O anna sen viettää.

Vierailija
8/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psko pottaan ja tyhjennä pihalle.

Vierailija
9/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein. Mies haluais suku joulun meillä. Mun laskettu aika on 19.12. eli en ollut ihan hirveän innoissani ajatuksesta, koska joko oon just synnyttänyt tai viimeisilläni raskaana enkä tasan ala huushollata joulua. Mies onneksi ymmärsi kun selitin, että en kummassakaan tilassa oo tänä vuonna mikään kodin hengetär vaan oikeesti ennemmin käyn siellä anoppilassa ja omilla vanhemmillani sen pari tuntia seurustelemassa aattoiltana tai sitten mies saa hoitaa joulun. Lopputuloksena menemme päivällä anoppilaan joulupuurolle ja illasta mun vanhemmille jouluaterialle. Ens vuodeksi kutsutaan sit kaikki meille niin mies saa sen kunnon ison perhe joulun, josta nyt lapsen myötä on alkanut haaveilla.

Vierailija
10/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en viitsi siellä ulkohuussissa ravata.

No jos sulla ruikkutauti on niin sitten kandee jäädä kotia. Mutta mistä sä sen etukäteen tiedät ookko kovalla, normaalilla vai löysällä.

Vierailija
11/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein. Mies haluais suku joulun meillä. Mun laskettu aika on 19.12. eli en ollut ihan hirveän innoissani ajatuksesta, koska joko oon just synnyttänyt tai viimeisilläni raskaana enkä tasan ala huushollata joulua. Mies onneksi ymmärsi kun selitin, että en kummassakaan tilassa oo tänä vuonna mikään kodin hengetär vaan oikeesti ennemmin käyn siellä anoppilassa ja omilla vanhemmillani sen pari tuntia seurustelemassa aattoiltana tai sitten mies saa hoitaa joulun. Lopputuloksena menemme päivällä anoppilaan joulupuurolle ja illasta mun vanhemmille jouluaterialle. Ens vuodeksi kutsutaan sit kaikki meille niin mies saa sen kunnon ison perhe joulun, josta nyt lapsen myötä on alkanut haaveilla.

Osaako sun sukulaiset yhdys sanat?

Vierailija
12/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kyllä mennä sinne lapsen kanssa jos haluaa. Mä jään mielummin kotiin, koska siellä ei ole sisävessaa ja pesuvesi pitää hakea järvestä. Sitten täytyy juomavesi tuoda kotoa, plus ruuat yms. Ap

Vierailija
13/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat (alle 60v molemmat) viettää mökillä joka joulun. Ulkohuussi, ja ei juoksevaa vettä. Hyvin näyttää pärjäävän.

Vierailija
14/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ehdota. En ikinä suostuisi. Ulkohuusi, kaivo jäässä, pieni uuni , kylmä mökki, jäiset huonekalut ja sänky+ petivaatteet. Sitten vielä kaiken rokin riivaaminen edes takaisin ja jälkien siivoaminen. Ei kiitos. Vietän rennon ja ylellisen joulun kaupungin keskustassa kaikilla mukavuuksilla.

Vierailija
15/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa kyllä mennä sinne lapsen kanssa jos haluaa. Mä jään mielummin kotiin, koska siellä ei ole sisävessaa ja pesuvesi pitää hakea järvestä. Sitten täytyy juomavesi tuoda kotoa, plus ruuat yms. Ap

Kiitos tästä tiedosta. Nyt voimme kaikki viettää joulua rauhallisin mielin.

Vierailija
16/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhemmat (alle 60v molemmat) viettää mökillä joka joulun. Ulkohuussi, ja ei juoksevaa vettä. Hyvin näyttää pärjäävän.

Kyllä siellä pärjää ja kesällä on ihan kivaa mutta talvella ei innosta. Ap

Vierailija
17/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykylinjaus on että huussireissulla on vaan siedettävä niitä susilaumoja koko Suomessa.

Vierailija
18/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asia tuli selväksi. Sun pylly paleltuu mökillä ja vesikin pitää kantaa muutaman metrin. Sä jäät siis kotia, miehen ja lapsen suunnitelmista ei vielä tiedetä. Hyvää Joulua!

Vierailija
19/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne mökille olisi nyt kuitenkin syytä mennä joulu viettämään.

Vierailija
20/27 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi: vuokraatte jouluksi nykyaikaisen mökin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi