Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ap palaa palstalle. Vähän paremmilla uutisilla kuin aiemmin

Vierailija
25.07.2008 |

valoa tunnelin päässä. Minulla on nyt sellainen hai lakimiehenä, (että syö tuollaisia lapsenkaappajia aamiaiseksi =) että on ihme jos ei jo ensi viikolla ole edistystä tapahtunut. Lakimieheni mukaan minulla on ehdottomasti loistavat mahdollisuudet saada lapsi VIRALLISESTI takaisin melko pian. Jätämme minun osaltani huoltajuudenmuutoshakemuksen maanantai aamuna, silloin asiaa käsittelevä tuomari palaa lomalta. Asia tullaan käsittelemän pikaisesti ja minulle haetaan myös käräjäoikeudesta väliaikaispäätöksenä lähihuoltajuutta. Mieheni ei ole voinut sitä hakea, sillä se voidaan antaa ainoastaan sen vanhemman hakemuksesta, joka ei ole yhteydessä lapseen. Tässä tapauksessa siis ainoastaan minun toimestani. Se oli jo helpotus kuulla, sillä pelkäsin sitä, että miehelleni sellainen olisi annettu. Mutta ei Suomessa mitään oikeudenpäätöksiä anneta ilman, että molempien osapuolten kuulemista.

Mies on siis aiheuttanut itselleen hallaa ottamalla oikeuden omiin käsiinsä, tulevaa oikeuskäsittelyä ajatellen siis. Olen siinäkin vahvemmilla kuin hän. Kuin myös muuten lähihuoltajuutta ajatellen. Hänellä ei ole tällä hetkellä edes asuntoa ja kuulin, että on muuttamassa kaverinsa 31 m2 yksiöön ALIVUOKRALAISEKSI. Minulla on 130m2 omakotitalo asuttavana ja talous suhteellisen hyvässä kunnossa muutoinkin. Mies on siis opiskelija. Minä työelämässä. Perusteluja yksinhuoltajuuden vaatimiselle riittää. Tärkein lienee miehen kykenemättömyys sekä yhteistyöhön että lapsen edun mukaiseen toimintaan (estää lasta tapaamasta äitiään). Typerä mies, ei voi muuta sanoa.

Eiköhän tämä tästä. Aion pelata korttini oikein ja saada vauvani pian takaisin. Pää pysyy kylmänä.

Mies tänään ehdotti, että voisi tuoda lapsen minulle viikoksi. JOS suostun ENSIN allekirjoittamaan hänen laatimansa ja hänen vaatimuksensa mukaisen huoltosopimuksen. Eli miehen kanssa ei ole edennyt neuvotteluyhteys minnekään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin epävakaiselta ja oudolta.

Vierailija
2/3 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes kysyä miksi halusit erota hänestä;)

Tsemppiä!

T. samankaltaisessa tilanteessa ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki aiempaan asiaa koskevaan ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi