Miten Eiralaiset-Ullanlinnalaiset-Kaivopuistolaiset vietätte joulua?
Kommentit (12)
Asun Kaivopuistossa. Jouluaattoaamuna keitän kahvit ja syön suklaapiparkakkuja tms hyvää. Sitten työmatkalle 4 pv.ksi.
Vielä kun asuin sillä suunnalla, vedin joulut kamaa. Keräilin hyvän varaston erilaisia vaikuttavia-aineita pitkin vuotta ja sitten olin ystävien kanssa huolellisen sekaisin koko joulun.
Vierailija kirjoitti:
Asun Kaivopuistossa. Jouluaattoaamuna keitän kahvit ja syön suklaapiparkakkuja tms hyvää. Sitten työmatkalle 4 pv.ksi.
Työmatkalle jouluna?
Kertaamalla kielioppi sääntöjä: Ullanlinna - ulanlinnalainen, Eira - eiralainen ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalle jouluna?
Kyllä. Olen muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Kertaamalla kielioppi sääntöjä: Ullanlinna - ulanlinnalainen, Eira - eiralainen ...
Ei noin vaan näin: kieli oppi sääntöjä
Varmaan viettävät melko samoin kuin esim. Meri-Rastilassakin. Tosin taitavat monet käydä aatto-aamuna entisessä Stockan herkussa jonottamassa niitä jouluruokia. Sehän on nykyisin ihan vaan Herkku kun S-ryhmä sen osti.Varmaan syövät suvun kesken ja jakavat lahjoja. Kirkkoja on siellä kaupungissa valittavaksi asti, jos kirkkoon haluavat. Joulun sanomahan se on tärkein ja yhdessä olo eikö vaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun asuin sillä suunnalla, vedin joulut kamaa. Keräilin hyvän varaston erilaisia vaikuttavia-aineita pitkin vuotta ja sitten olin ystävien kanssa huolellisen sekaisin koko joulun.
Meillä sama! Ollaanko samaa porukkaa? Ressu -87?
Silloin kun asuin siellä, niin aivan tavallisesti siellä vietettiin.
Onko tämä kysymys johon ihmiskunnalla ei ole vastausta vai mikä nyt mättää?
eri