Apua... :D... tikahdun nauruun... opettaja ikkunan takana
Voi hyvää päivää, onko muilla vastaavia kokemuksia? :D Meillä on koulussa sellainen hyvin fanaattisen oloinen tyyppi, joka tuntuu elävän "tarkoitus pyhittää keinot" -ajatusmallin mukaan aina ja kaikkialla. Tämä opettaja tarkastelee maailmaa äärimmäisen kapean putkilinssin läpi ja näkee virheitä vain häntä kritisoivissa vanhemmissa, ei koskaan itsessään. Ja kyllä, kyseessä on mies. Virheistä huomauttava nainen on tälle itse pe****le. Olemme selvitelleet tämän opettajan kanssa koulukiusaamista, lastani on kiusattu pitkään eikä koulu ole saanut tehtyä asialle mitään.
Päädyimme lopulta tämän koulukiusaamisen vuoksi ottamaan lapsen pois koulusta kotikouluun, sillä mummi on hiljan eläköitynyt kielenopettaja ja opettaa lasta, ainoaa lastenlastaan mielellään itse. Hieman epätavallista, mutta onhan noita homepakolaisiakin kotiopetuksessa, joten tuskin kovinkaan harvinaista?
Tämä miesope oli tänään ilmestynyt pihallemme, kurkkimaan ikkunoista sisään... :D :D :D Mummi oli kiukustuneena rynnännyt ulos tivaamaan pihalla luihuilun syytä ja tämä parka oli nolona selittänyt että tilannearviota oli vain tekemässä... Voiko tuosta reppanasta tehdä rikosilmon vai menettääköhän se työpaikkansa? Mä en saa naurua loppumaan... Parasta tässä on se, että sen luimistelu tallentui meidän valvontakameraan, saakohan ne kuvat jakaa?
Kommentit (9)
Soita koulun rehtorille ja kysy kuuluuko tällainen toimintatapoihin? Jos ei kuulu koulun toimintaan niin pyydä rehtoria ohjeistamaan opettajaa, ettei tämä kuulu asiaan, ja ilmoita poliisille tirkistelystä. Jos taas kuuluu koulun toimintaan, niin tee valitus koulutoimenjohtajalle ja laita mukaan toimenpiteet, joita vaadit: esim. että tilannearviosta tiedotetaan teille etukäteen, montako kertaa tilannearvio tehdään lukukauden aikana, ketkä osallistuvat sen laatimiseen, millainen raportti siitä tehdään, ja saatteko itse nähdä sen raportin yms.
XD
Vierailija kirjoitti:
Soita koulun rehtorille ja kysy kuuluuko tällainen toimintatapoihin? Jos ei kuulu koulun toimintaan niin pyydä rehtoria ohjeistamaan opettajaa, ettei tämä kuulu asiaan, ja ilmoita poliisille tirkistelystä. Jos taas kuuluu koulun toimintaan, niin tee valitus koulutoimenjohtajalle ja laita mukaan toimenpiteet, joita vaadit: esim. että tilannearviosta tiedotetaan teille etukäteen, montako kertaa tilannearvio tehdään lukukauden aikana, ketkä osallistuvat sen laatimiseen, millainen raportti siitä tehdään, ja saatteko itse nähdä sen raportin yms.
XD
Ei todellakaan kuulu toimintatapoihin, sillä meidän kunnassa kotioppijat tavataan vasta toukokuussa ja silloinkin ainoastaan valvovan opettajan järjestämässä keskustelutilaisuudessa. Mitään kokeita tai muuta seurantaa ei tällä välin järjestetä. Ainoa raportti joka koko vuodesta laaditaan on tuon valvovan opettajan tekemä raportti edistymisestä. :D
Pitäisiköhän painattaa tuolle tyypille vaikka t-paita ja siihen rinnuksiin kuva valvontakamerasta? Ei herranjestas, eihän tälle saisi nauraa mutta kun vain näkisitte kuvan niin nauraisitte kyllä itsekin. :D :D :D
Taas niin huonoa juttua että ei mitään määrää. Miksi mä edes luen tällaista sontaa...hävettää itsenikin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas niin huonoa juttua että ei mitään määrää. Miksi mä edes luen tällaista sontaa...hävettää itsenikin puolesta.
Siis mitä? Oletko sinä kristallipalloinesi siellä skannaamassa, että mikä on totta ja mikä ei? Voi jösses, mitä jos hankkisit elämän? LOL
Miksei se ollut töissä?