Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu hyvältä kun huomaa kuinka muutkaan eivät pidä henkilöstä

Vierailija
05.11.2019 |

jota minä satun inhoamaan :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla heikko itsetunto :)

Vierailija
2/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä?

En ole ap, mutta itse olen myös helpottunut tästä tiedosta työpaikalla. Että se ilkeä ihminen on muillekin ilkeä, ei tarvi ottaa niin henkilökohtaisesti. Vertaistukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan pidä hoitokodin 128-kiloisesta esimies-daamista.

Vierailija
4/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheilla kun pääsee usein varsin pitkälle.

Tuskinpa ne toiset sitä siun inhoamaasi ihmistä tuntevat, jos nyt ees itsekään. :)

Vierailija
5/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ajattelu kertoo heikosta luonteesta. Jos et pidä jostain ihmisestä, se on sinun ongelmasi. Jos muut eivät pidä jostain, se on heidän ongelmansa. Ilmeisesti se on teidän yhteinen ongelmanne.

Pitkän elämänkokemukseni perusteella se, että jostain ihmisestä ei pidetä, kertoo enemmän kyseisistä inhoajista. Yleensä syynä kateus, tai muu luonteen heikkous. Varsinkin, jos kyseinen ihminen ei ole tehnyt mitään pahaa teille.

On eri asia, jos on kelju ihminen kyseessä. Harvemmin on.

Vierailija
6/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap keskittyisit johonkin muuhun kuin vihaamiseen, sormella osoitteluun ja toisten selän taakse piiloutumiseen.

Vierailija
7/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kyllä aiheuttavat ihan omalla käytöksellään sen, ettei heistä pidetä, eikä tarvitse.

Vierailija
8/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhdestä henkilöstä, eikä hänestä moni muukaan pidä ei edes sukulaisensa. Silti se tieto ei aiheuta mulle mielihyvää vaan lähinnä sääliä.

Vierailija
9/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maizuli.

Vierailija
10/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävä ajatusmalli. Voin kuvitella, miten haukutte häntä selän takana silmät verenhimosta kiiluen.

Vierailija
11/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä?

En ole ap, mutta itse olen myös helpottunut tästä tiedosta työpaikalla. Että se ilkeä ihminen on muillekin ilkeä, ei tarvi ottaa niin henkilökohtaisesti. Vertaistukea.

Häh ethän sä nyt omille tunteillesi tarvitse vahvistusta, ihan hassu ajatus. Pidät tai et pidä, mitä väliä pitääkö joku muu? 

Vierailija
12/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuntuuko se varsinaisesti "hyvältä". Ehkä helpottuneelta, etten ole kuvitellutkaan asiaa vaan muut näkevät saman käytöksen kuin minä. Aika usein käy niin, että porukassa on joku päällepäsmäri/juoruilija/jotain muuta vastaavaa, jota kukin pitää tahollaan ikävänä seurana, muttei uskalla sanoa mitään, kun luulee että "kaikki muut" pitävät tästä henkilöstä.

Vierailija
13/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuntuuko se varsinaisesti "hyvältä". Ehkä helpottuneelta, etten ole kuvitellutkaan asiaa vaan muut näkevät saman käytöksen kuin minä. Aika usein käy niin, että porukassa on joku päällepäsmäri/juoruilija/jotain muuta vastaavaa, jota kukin pitää tahollaan ikävänä seurana, muttei uskalla sanoa mitään, kun luulee että "kaikki muut" pitävät tästä henkilöstä.

Tai sitten joku pidetty ihminen, joka valehtelee sellaisesta josta ei itse pidä. Nämä ei ole mustavalkoisia juttuja, ihmiset kun on pohjimmiltaan aika omituisia. Ja hyväuskoisia.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.

Vierailija
14/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin hyvältä tuntuu? Oikein ryhmälynkkaus käynnissä, eikö vaan? Onko kyseessä mt-ongelmainen ihminen?

Vierailija
15/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä yhdestä henkilöstä, eikä hänestä moni muukaan pidä ei edes sukulaisensa. Silti se tieto ei aiheuta mulle mielihyvää vaan lähinnä sääliä.

Mitä kamalaa se tyyppi on tehnyt?

Vierailija
16/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ajattelu ei muuten ole niin harmitonta kuin moni ajattelee. Usein uteliaisuus, inho ja kateus kohdistuvat toistuvasti samoihin ihmisiin. Kun sitä saa vuosikausia eri suunnista alkaa vahvempikin ihminen nujertua.

Vierailija
17/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ajattelu ei muuten ole niin harmitonta kuin moni ajattelee. Usein uteliaisuus, inho ja kateus kohdistuvat toistuvasti samoihin ihmisiin. Kun sitä saa vuosikausia eri suunnista alkaa vahvempikin ihminen nujertua.

Vihalla on tapana kasautua. Joku saattaa olla suosittu, mutta mustamaalauksen takia muuttuu hylkiöksi, eikä itse välttämättä tiedä syytä. Syy saattaa olla joku yksi kateellinen, joka alkaa valehdella. Eikä kukaan tiedä syyllistä. Näitä on nähty.

Vierailija
18/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua tietää ja itse yritän unohtaa henkilön. Hänellä on varmaan ongelmia ollut lapsuudesta asti.

Vierailija
19/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua tietää ja itse yritän unohtaa henkilön. Hänellä on varmaan ongelmia ollut lapsuudesta asti.

Oletan, että on ollut väkivaltainen ihmisiä tai eläimiä kohtaan, varas ja ilkeä ihminen?

Vierailija
20/25 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaisiko jos hän tap paisi itsensä? Kyse voi hyvinkin olla minusta ja olen viime aikoina miettinyt itsem urhaa tosissani.