Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt töissä?

Vierailija
05.11.2019 |

Kannattaako?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Kannattaa.

Vierailija
2/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en asu siellä. Siksi käyn vaan töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5750 hyvää syytä joka kuukauden 15 päivä.

Vierailija
4/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takii.

Vierailija
5/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Saan rahaa ja tekemistä päiviini.

Vierailija
6/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takii.

Mun on pakko twerkkaa jotta saisin fyrkkaa.

Vierailija
7/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia. Mulla on diplomi-insinöörin koulutus ja erityisasiantuntijan työ eikä silti tulisi mieleenkään jatkaa töissä käymistä jos voittaisin lotossa niin paljon, että voisin säilyttää (vähintään) nykyisen elintason loppuelämäni.

Vierailija
8/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sosiaalisuuden takia, tapaa tuttuja (satunnaisissa keikkatöissä ex-duunissa.)

Vierailija
9/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että saan haastaa itseäni, pidän työstäni, työkavereistani ja työni vie minua ympäri maailman. Niin ja kyllähän se rahakin tuo vapautta.

Vierailija
10/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä hyvää syytä:

- Palkka. Ilman rahaa ei elä, ja saan hyvää palkkaa, jolla voin hankkia myös mukavuutta, pelkän (perussosiaaliturvan takaaman) elintason päälle siis.

- kiinnostava työ, joka antaa minulle elämään vaihtelua ja sisältöä. Lisäksi työ ylläpitää järkevää elämänrytmiä. Jos lököilee pelkästään kotona, voi mennä elämä aika löysäksi, tulee nukuttua liikaa, nähtyä muita ihmisiä liian vähän jne.

- esimerkin antaminen lapsille: ihmisen kuuluu ansaita oma elantonsa, mikäli se vain on mahdollista (ei, en syyllistä työttömiä tai sairaita).

- Yhteiskunnallinen hyöty. Eli koen työni mielekkääksi ja tärkeäksi. Olen hyödyksi yhteiskunnalle myös maksamalla veroja. 

Vierailija
11/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, etta on sitten varaa tehda kivoja juttuja vapaa-ajalla. 

Vierailija
12/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei tarvitse jännätä kauanko taaas kela käsittelee hakemuksia tai lykkääkö työkkäri karenssia.

Palkka ei ole paljoa suurempi kuin tukirahat, mutta on varmasti tilillä silloin kun pitää.

Vierailija
13/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan sitä töissäkäyntiä sitten kun siitä tienattua rahaa saa käyttää kuten itse haluaa. Nythän se on muka rikos jos ostaa jotain millä viihtyy. Vertailu kohtana kanada.

Vierailija
14/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän siitä, että saan haastaa itseäni, pidän työstäni, työkavereistani ja työni vie minua ympäri maailman. Niin ja kyllähän se rahakin tuo vapautta.

Raha tuo vapautta? salli mun nauraa..

Vierailija
15/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska salasuhde meidän firman nuorempaan sihteeriin..

Muuten olisin vaihtanut työpaikkaa vuosia sitten.

Vierailija
16/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Kyllä taas hymyilyttää kun kuun lopussa rapsahtaa 2750€ tilille. Ihan ylimääräistä vielä, jää matkatilille kokonaisuudessaan:)

Vierailija
17/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan raha.

Inhoan työtäni yli kaiken. Jokaikinen päivä on taistelu! Nykyisin en ole enää edes väleissä työkavereideni kanssa.

Lottoa on yksi rivi joka viikko vetämässä. Pääsisi pois tästä h#######Stä!  

Vierailija
18/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kellekään selittää mihin rahansa käyttää, koska maksaa elämänsä itse, ei tarvitse kerjätä. toisten rahoja. Kun jo kolmatta kymmenettä vuotta töissä käyn, niin varallisuus kun on kertynyt hyvin ja on jo taloudellinen riippumattomuus eli vapaus lähellä. Ja töissä on useimmiten lisäksi hauskaa.

Vierailija
19/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voin elättää itseni ja lapseni. Työ myös antaa rytmiä ja iloa elämääni. Mukavat työkaverit ja lapset (Olen lastentarhanopettaja).

Vierailija
20/22 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4k€/kk. Ilman töitä merkittävästi vähemmän.