Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niska tuskallisen jumissa toinen käsi puutunut, , huimaa ja särkee koko ajan päätä mutten kehtaa mennä lääkäriin kun pelkään saavani laihdutussaarnan

Vierailija
05.11.2019 |

Olen 166cm/80 kg ja tiedän kyllä että pitäisi tiputtaa painoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylipainoo 35kg

Mulla kyllä lihaskipuja alettiin tutkimaan. Ei kukaan lihavuudesta kommentoinut, kantaan kirjoitti vain.

Ensiksi aloin hieronnassa käymään, sattui niin maan prkeleesti buranan voimalla, että ei helpottunut kivut edes 6 kerralla, joten lopetin.

No minä sitten itse päätin yrittää liikunnalla jos lähtisi kivut.

Aloitin ihan vain puolituntia puuvarastossa puiden pinoamista, hiki tuli, seuraavana päivänä järkyttävä alaselkäkipu, mutta kuulin korvissani "no pain no gain" ja menin taas sinne varastoon puoleksitunniksi.

Seuraavana päivänä takareidet ja selkä niin kipeänä, etten voi pöntöllekään istua ilman kyyneliä. Tai kömpiä sängystä tai tehdä mitään ilman kipua.

No, ehkä tämä tästä helpottaa!

Oikeiden paikkojen venyttely liittyy oleellisesti aloittelevan liikkujan ohjelmaan, ainakin jos aloittelevalla on jotain järkeä. Muutenkin ei kannata ylirasittua eli pidä välipäiviä mutta venyttele joka päivä. Huom, kysy fysioterapeutilta tjsp venyttelyohjeet jos on esim. välilevyongelmia. 

Vierailija
22/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hierontaan. Ihan lihasjumeilta kuulostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se saarna haittaa, kun etukäteen jo tiedät, että se on mahdollisesti tulossa? Höliset jotain ympäripyöreätä vastaukseksi, kun ilmeisesti sulla ei tällä hetkellä ole motivaatiota laihduttaa.

Vierailija
24/24 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä lihaksiin.

Itse ostin apteekista lämpögeelipakkauksen hartia jumitukseen.

Hierontaa ja jos oikein jumissa, pyydä Sirdalud resepti lääkäriltä lihasten jäykkyyteen.

Unohda nuo kilot, pääasia että saat lihakset kuntoon.