Pakko tavata exä johon on vielä tunteita, miten käyttäydyn?
Ex ei tunne minua kohtaan mitään, on kylmä kuin kivi. Miten minun kannattaisi käyttäytyä hänen nähden? En haluaisi alkaa itkemään ja pelkään että se menee siihen kun hänet näen.
Kommentit (32)
No sovit, että viet tavaran ovelle (tai sovittuun paikkaan), sitten soitat puhelimella hälärin. Exäsi odottaa minuutin, että olet poistunut, ja avaa sitten oven ja ottaa tavaran. Helppoa kuin heinänteko. Ei tarvitse nähdä toista.
Minä olin tuossa tilanteessa, mutta ei ollut painavia tavaroita. Ex toi tavarat tiettyyn aikaan ja jätti ne siivousparvekkeelle. (Ei ollut arvotavaraa.) Saatoin nähdä vilauksen omasta ikkunasta kun poistui. Tämäkin oli itselleni tunteikasta ja purskahdin heti itkuun. Mutta näin se sujui parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
No sovit, että viet tavaran ovelle (tai sovittuun paikkaan), sitten soitat puhelimella hälärin. Exäsi odottaa minuutin, että olet poistunut, ja avaa sitten oven ja ottaa tavaran. Helppoa kuin heinänteko. Ei tarvitse nähdä toista.
Hohhoijaa. Ei kai aikuisen ihmisen tarvitse alkaa leikkimään mitään tuollaisia leikkejä?
On parempi, ettet näe häntä nyt. Kun vuoden päästä et muista enää koko tyyppiä, niin sulle kuitenkin jää se mielikuva, miten itse käyttäydyit. Jätä kamat oven eteen ja laita viesti, että siinä ne on ja hae.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin tuossa tilanteessa, mutta ei ollut painavia tavaroita. Ex toi tavarat tiettyyn aikaan ja jätti ne siivousparvekkeelle. (Ei ollut arvotavaraa.) Saatoin nähdä vilauksen omasta ikkunasta kun poistui. Tämäkin oli itselleni tunteikasta ja purskahdin heti itkuun. Mutta näin se sujui parhaiten.
Onko sinulla kokemuskellista vertailupohjaa olisitko alkanut itkemään jos olisitte kohdannee kasvotusten? Minusta ap pitäisi kohdata ne pelkonsa, että pääsee eteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei kai aikuisen ihmisen tarvitse alkaa leikkimään mitään tuollaisia leikkejä?
Et ole koskaan itse eronnut niin, että et halua tai voi tavata toista?
Sehän on hyvä sinulle, mutta ei varmaan kauheasti auta ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kokemuskellista vertailupohjaa olisitko alkanut itkemään jos olisitte kohdannee kasvotusten? Minusta ap pitäisi kohdata ne pelkonsa, että pääsee eteen päin.
Minut siis ex jätti ja itkin asiaa muutaman kuukauden sen jälkeen. Eli surin kyllä eroa todella paljon, ja koin, että en halua exää tavata, koska oli niin vaikeita tunteita. En oikein ymmärrä, miksi olisi pitänyt tavata ex noissa merkeissä, se olisi tuntunut lähinnä kuin uudelta viillolta haavaan.
t: aiemman kommentin kirjoittanut
Hox.
Tietäkää että juuri tavaroiden jättäminen, vieminen ja hakeminen voi olla huonoille miehille yksi keino roikuttaa naista.
Että on muka vielä joku sidos.
Useimmilta ei saa koska mitään takaisin, se olkoon oppirahat huonon kanssa seurustelusta.
Kylmä kuin kivi, ja silti haluaisit vielä olla sen kans?
Ei muutaku tyrkkäät tavaran sille ja häivyt. Turha siinä mitään teatteria alkaa pitämään.
Ole rauhallinen ei mitään draamaa, eikä korostamista.
Jos hän pyytää juttelemaan sano ystävällisesti ettet ehdi.
Nyt on homma hoidettu. Olin oma itseni joten aluksi tuli tippa linssiin, sitten kerroin tuntemuksistani ja hän sanoi ettei ole lopullista päätöstä suhteeni tehnyt. Pussasin häntä ja hän pussasi takaisin... ei kai hän niin olisi tehnyt jos olisin yhdentekevä..? Lopuksi sanoi että soittaa minulle.
Ap
En ha-lu-a hän-tä a-sun-nol-le-ni jo-ten vien sen ta-va-ran park-ki-pai-kal-le.