Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tulevan vkl mökkireissu

Vierailija
05.11.2019 |

Mieheni on lähdössä tämän viikon lopulla mökkireissulle vanhalla kaveriporukalla. Tämä on on ihan ok, mutta mukaan lähtee yksi porukkaan kuuluva nainen, joka on kylläkin tulossa oman miehensä kanssa, joka myös kuuluu kaveriporukkaan. Muiden puolisoita tms ei ole kutsuttu. Minua jostain syystä tämä häiritsee todella paljon, koska itse ajattelen ja olen tottunut, että jos reissu ei ole selkeästi miesten tai naisten reissu, niin myös puolisot otetaan mukaan. Mitä mieltä täällä ollaan, onko ärsytykseni aiheetonta vai olisiko tämä kaikille muille ok?
Ja en nyt kaipaa mitään "taas samaa" ja "provo" kommentteja, vaan mielipiteitä, koska tämä on ihan tosi juttu.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tämä nainen on kimppa touhussa mukana, ei olisi muuten matkassa.

Vierailija
22/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin itse ja kyseenalaistaisin tämän yhden kottaraisen mukana olon. Jos mennään miesporukalla, niin silloin ei naiset tule, luulisi tätä miestä nolottavat, kenen vaimo tulee mukaan?

Opetellaanko lukemaan? :)

Aloituksessa lukee etta nainen on osa ko. porukkaa. 

Vrt. vaikka luokkakokous ilman avecia = miehia ja naisia, joita yhdistaa se etta ollaan oltu samalla luokalla koulussa. 

Miehesi menee mokille ei miesporukalla, vaan tietylla kaveriporukalla. Ellet ollut tuossa porukassa mukana, tarkoitus ei ole etta ankeat sinne mokille vain, koska yksi porukan jasenista sattuu olemaan nainen. 

Jos mina saisin mokkikutsun esim. opiskelija-aikojen kavereitten kanssa kokoontumiseen, olisin myos ainut nainen. Meita oli semmonen seitseman tyypin tohinakimppa, jarkkailtiin kaikkia bileita yms. ja muut olivat kundeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sairaita riittää?

Vierailija
24/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
25/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin itse ja kyseenalaistaisin tämän yhden kottaraisen mukana olon. Jos mennään miesporukalla, niin silloin ei naiset tule, luulisi tätä miestä nolottavat, kenen vaimo tulee mukaan?

Vrt. vaikka luokkakokous ilman avecia = miehia ja naisia, joita yhdistaa se etta ollaan oltu samalla luokalla koulussa. 

Miehesi menee mokille ei miesporukalla, vaan tietylla kaveriporukalla. Ellet ollut tuossa porukassa mukana, tarkoitus ei ole etta ankeat sinne mokille vain, koska yksi porukan jasenista sattuu olemaan nainen. 

Jos mina saisin mokkikutsun esim. opiskelija-aikojen kavereitten kanssa kokoontumiseen, olisin myos ainut nainen. Meita oli semmonen seitseman tyypin tohinakimppa, jarkkailtiin kaikkia bileita yms. ja muut olivat kundeja. 

Ja nää porukat on aina niin suljettuja ettei ketään muita koskaan saa päästää porukkaan. Siinä yksi syy miksi lähes aina porukka myöhemmin hajoaa

Vierailija
26/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lähtevä nainen on siis ollut pitkäänkin osa kaveriporukkaa, toisin kuin te muiden vaimot?

Vierailija
27/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nää porukat on aina niin suljettuja ettei ketään muita koskaan saa päästää porukkaan. Siinä yksi syy miksi lähes aina porukka myöhemmin hajoaa

Mitä pahaa siinä on, että ydinporukka haluaa pysyä tiiviinä? Ei heidän omat illanvietot sulje pois sitä, että puolisot voisivat myös olla välillä mukana.

Vierailija
28/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siksi, että joku tai jotkut mustasukkaiset eukot eivät siedä miestensä kavereita.

Vierailija
29/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina välillä ihan oikeasti ällistyttää se, miten arkaaiset joidenkin arvot ja ajatusmaailma ovat. Miksi ihmeessä se nainen ei voisi olla jätkäporukan osa? Eikö teidän mielestänne miehet ja naiset voi muka olla ystäviä?!

Itse olen ollut ainoa nainen parinkymmenen hengen työporukassa. Yhdessä käytiin kaljalla ja syömässä ja kyllä, täysin platonisessa kaverihengessä aina. Osa on yhä työkaverina, 20 vuotta myöhemmin, ja ystäviä olemme myös.

Illanviettoon saa tulka vaimotkin, mutta koska niissä puhutaan työhön liittyvistä asioista, mukaan ei ole tullut ulkopuolisia.

Ap sanoo aloituksessaan, että nainen kuuluu kaveriporukkaan. Eikös se nyt herranen aika jo käy selityksestä??

Vierailija
30/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap oikein pelkäät? Että miehesi näkee kys. naisen tissit ja tuheron saunassa?

Vierailija
31/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina syksyisin poissa kotoa toista viikkoa.

Kuuluu erääseen maaseudun hirviporukkaan ja siihen porukkaan kuuluu myös nainen

Voi voi, pitäisikö minun nyt päästä mukaan hirvenmetsästykseen, kun siellä on yks muukin nainen.

Lisäksi mies asuu siellä maaseudulla mökissä metsästyksen ajan, varmaan tuo porukan nainen viettää siellä öitään myös.  Naisella on kylläkin perhe samalla seudulla, mutta siltikin minua arveluttaa...

Onpa tämä nyt vaikeaa, en taida päästää enää ensi vuonna miestä hirvenmetsästykseen...

Vierailija
32/32 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ja tämän puoliso kuuluvat molemmat siihen kaveriporukkaan, niin totta kai he osallistuvat siihen ja kaveriporukkaan kuulumattomat eivät. Ei ole monimutkaista.