Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan nähnyt reilusti ylipainoisen työkaverin syövän töissä mitään

Vierailija
05.11.2019 |

Juo vaan 0,5l vichyn lounastauolla. Luuleeko hän, että me muut emme tajua, että kotiin päästyään mättää illat pitkät roskaruokaa? Ei niihin mittoihin muuten pääse.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen läski, vaikka syön ihan normaalisti. Minulla ongelmana kun onkin alkoholismi. Ei jokainen läski ole samoista syistä lihava.

Vierailija
22/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti huvita syödä tuollaisten kyttääjien takia. Hohhoijjaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy näin nimettömästi sanoa, että en pysty katsomaan kun erittäin ylipainoinen työkaverini syö. Hän ei häpeile syömisiään ja se näyttää erittäin pahalta, kun likaisilla hampaillaan mäyskyttää jotain tosi epäterveellistä esim. hampurilaista yms. Lähtee itseltä ruokahalu samantien jos edes vilkaisen. En tiedä olenko itse jotenkin sairas kun muutenkin tekee pahaa katsoa ylipainoisten syömistä.

Olet. Mutta jos yhtään lohduttaa niin tuskin suakaan moni mielellään katselee.

Vierailija
24/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se on ihan mahdollista että työkaverisi oikeastikin syö ihan todella vähän eikä silti laihdu. Jos on kovin ylipainoinen ja laihdutusyrityksillä saanut aineenvaihduntansa huonoon tilaan, siinä käy just noin.

Mä toivon läskivihaajille pelkkää pahaa elämässä. Sulle myös ap. Ansaitset ihan minkä tahansa tuskan ja surun.

Vierailija
25/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy syödä kaikessa rauhassa ja sitten ottaa ruokalevot. Töissä tämä on mahdotonta.

Vierailija
26/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös lihava kaveri, lihoo kokoajan vain enemmän ja enemmän. Jos mennään ulos niin AINA jättää annoksesta 2/3 syömättä ja sanoo ettei jaksa. Itse olen normipainoinen ja helposti vedän koko aterian, hän sitten vielä ihmettelee miten jaksan. Saattaa kommentoida jos itse sitten otan viel jälkkäriä tai sanon et syön 4krt päivässä.

No fakta on, että tietyt ihmiset ihmettelevät aina lihavan syömisiä. Jos syö vähän, päivitellään että syö kuitenkin salaa. Jos syö saman verran kuin muut, ihmetellään miten on läski vaikka syö normaalisti. Jos taas syö enemmän kuin muut, todetaan että tuostahan se nyt sitten johtuu. 

Ai kamala :D Tirskahdin kommentillise vähän mutta noinhan se käytännössä menee.

Vierailija
27/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kytättiin työpaikalla, kun olin huomattavan laiha. Mun syömiset oli juorujen aihe ja tarkkailtiin, että mahdanko oksennella. Tosi tympeää käytöstä ja vielä aikuisilta ihmisiltä. Ei, en ollut syömishäiriöinen. Ehkä se ap:n lihava työkaveri on, ehkä ei. Ei kuulu kuin läheisille.

Vierailija
28/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lihava enkä syö lounasta. Ei tee mieli. En silti kuvittele että työkaverit luulisivat minun jotenkin feikkaavan laihaa skippaamalla lounaan, ei ne nyt ihan niin typeriä ole.

Vierailija
29/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että työpaikkani lihavin ei syö työpaikalla, mutta en ole huomauttanut asiasta.

Sen sijaan hän piikittelee jatkuvasti jostain, olen ottanut etäisyyttä henkilöön.

Vierailija
30/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen lihava enkä syö lounasta. Ei tee mieli. En silti kuvittele että työkaverit luulisivat minun jotenkin feikkaavan laihaa skippaamalla lounaan, ei ne nyt ihan niin typeriä ole.

Ei kai kukaan feikkaa laihaa, mutta on vaan yleinen ilmiö, ettei lihava syö julkisesti ja valittelee, kuinka on kumma, ettei laihdu, vaikkei koskaan syö mitään. Ja tosiasiassa ahmii iltaisin salaa, kun koulu/työpäivän jälkeen on hirveä, hallitsematon nälkä. Jos et oikeasti syö mitään koko työpäivän aikana se saattaa selittää ylipainosi osittain.

Vierailija
31/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on aliravitsemuksesta johtuvaa (WHO määritelmä), eikä sitä voida hoitaa sillä, että leimataan lihavat luusereiksi ja pakotetaan heidät juomaan pelkkää vischyä muiden (psykopaattien) läsnäollessa ja kytätessä mitä lihava syö.

Vierailija
32/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee. Mä oon alipainoinen ja saan jatkuvasti kuulla että syön koko ajan 😂 salaattia lounaalla ja vielä välipalaa.

Sama.. en ole alipainoinen mutta BMI 20, useasti lihavat työkaverit kauhistelevat tiedänkö miten paljon kaloreita on siinä mitä syön (esim kanankoipi) .. Joku päivä vielä sanon että enköhän se ole minä jokasyön oikein kun meitä vertaa ja katsoo.

Vierailija
33/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan feikkaa laihaa, mutta on vaan yleinen ilmiö, ettei lihava syö julkisesti ja valittelee, kuinka on kumma, ettei laihdu, vaikkei koskaan syö mitään. Ja tosiasiassa ahmii iltaisin salaa, kun koulu/työpäivän jälkeen on hirveä, hallitsematon nälkä. Jos et oikeasti syö mitään koko työpäivän aikana se saattaa selittää ylipainosi osittain.

Ei pidä paikkaansa. Lihavat tietävät täsmälleen mistä heidän painonsa tulee ja tietävät myös, että muutkin tietävät. Lihava ei todellakaan valita julkisesti mitään syömisestä, sillä hän ei halua puhua syömisestä, eikä laihduttamisesta. Painosta ja laihduttamisesta puhuvat yleensä ihmiset, joilla saattaa kenties olla maksimissaan pari kiloa ylimääräistä. 

Vierailija
34/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Lihavat tietävät täsmälleen mistä heidän painonsa tulee ja tietävät myös, että muutkin tietävät. Lihava ei todellakaan valita julkisesti mitään syömisestä, sillä hän ei halua puhua syömisestä, eikä laihduttamisesta. Painosta ja laihduttamisesta puhuvat yleensä ihmiset, joilla saattaa kenties olla maksimissaan pari kiloa ylimääräistä. 

No mun tuntemat kyllä valittavat.

Vierailija
35/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko se syöminen salaa, jos se on pois sinun silmiesi edestä? Ja silti tiedät tismalleen, että kyse on nimenomaan ahmimisesta?

Vierailija
36/36 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttaisiko ap itse syödä jos utelias akkalauma tuijottaisi jokaista suupalaasi?

😄😄😄😄😅😅😅😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi