Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan nähnyt reilusti ylipainoisen työkaverin syövän töissä mitään

Vierailija
05.11.2019 |

Juo vaan 0,5l vichyn lounastauolla. Luuleeko hän, että me muut emme tajua, että kotiin päästyään mättää illat pitkät roskaruokaa? Ei niihin mittoihin muuten pääse.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee. Mä oon alipainoinen ja saan jatkuvasti kuulla että syön koko ajan 😂 salaattia lounaalla ja vielä välipalaa.

Vierailija
2/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lounas jä väliin, illalla on hallitsematon nälkä. Mutta luulisi väsyttävän sellainen elämä kun ei saa kunnolla energiaa ruoasta 😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle. Ehkä sitten kuuluu, jos tulee illalla syömään teidänkin ruuat.

Vierailija
4/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaisiko ap itse syödä jos utelias akkalauma tuijottaisi jokaista suupalaasi?

Vierailija
5/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään söisi sairaan kyttääjän silmien alla, vaan etsisin jonkin rauhallisen paikan.

Katsele vaikka youtubesta syömisvideoita, tai pyydä syöjiltä lupa katseluun, jos saat sellaisesta nautintoa.

Vierailija
6/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös lihava kaveri, lihoo kokoajan vain enemmän ja enemmän. Jos mennään ulos niin AINA jättää annoksesta 2/3 syömättä ja sanoo ettei jaksa. Itse olen normipainoinen ja helposti vedän koko aterian, hän sitten vielä ihmettelee miten jaksan. Saattaa kommentoida jos itse sitten otan viel jälkkäriä tai sanon et syön 4krt päivässä.

Vierailija
7/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hännellä oma huone? Työkaverini on samanlainen. Mutta huoneen kaapissa on ruokavarasto, jossa on keksejä, suklaata, hedelmiä, karkkeja yms. Avasin sen kerran vahingossa, kun etsin firman kirjekuoria.

Hän pomppasi pystyyn ja kiljaisi, että "vastapäinen kaappi". No myöhäistä, mutta olin kuin en olisi huomannutkaan mitään.

Vierailija
8/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin nimettömästi sanoa, että en pysty katsomaan kun erittäin ylipainoinen työkaverini syö. Hän ei häpeile syömisiään ja se näyttää erittäin pahalta, kun likaisilla hampaillaan mäyskyttää jotain tosi epäterveellistä esim. hampurilaista yms. Lähtee itseltä ruokahalu samantien jos edes vilkaisen. En tiedä olenko itse jotenkin sairas kun muutenkin tekee pahaa katsoa ylipainoisten syömistä.

Vierailija
9/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella ylipainoinen työkaveri. Ja voi helkkari kun pisti vihaksi ne kommentit ja katseet, mitä hän sai osakseen. Kommentteja hän ei toivottavasti itse kuullut.

Mä en varmasti pystyisi syömään muiden nähden sellaisessa tilanteessa.

Tämä työkaveri puhui mulle ihan avoimesti syömishäiriöstään. Tuommoinen ahmimishäiriö on oikeasti kauhea sairaus. Hänen oli jo vaikeaa kävellä lyhyitäkin matkoja ja kauhistutti ajatella liukkailla keleillä, että jos hän vaikka kaatuu ulkona.

Toivon, että hän on nyt paremmassa tilanteessa. Pystyn samaistumaan tuohon jotenkin, kun mulla on itselläni alkoholiongelma.

Vierailija
10/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen uusi työkaveri. Kuukauden joi lounaalla vain vettä tai vichyä. Taisi sitten todeta meidät muut "vaarattomiksi" ja alkoi ottamaan eväitä mukaan. Ainakin ajattelin niin että alussa nolosteli syödä meidän kanssa. Ja ihan tavallista itsetehtyä kotisapuskaa hänellä oli aina mukana, ei mitään mättöjä.

Vierailija
11/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli todella ylipainoinen työkaveri. Ja voi helkkari kun pisti vihaksi ne kommentit ja katseet, mitä hän sai osakseen. Kommentteja hän ei toivottavasti itse kuullut.

Mä en varmasti pystyisi syömään muiden nähden sellaisessa tilanteessa.

Tämä työkaveri puhui mulle ihan avoimesti syömishäiriöstään. Tuommoinen ahmimishäiriö on oikeasti kauhea sairaus. Hänen oli jo vaikeaa kävellä lyhyitäkin matkoja ja kauhistutti ajatella liukkailla keleillä, että jos hän vaikka kaatuu ulkona.

Toivon, että hän on nyt paremmassa tilanteessa. Pystyn samaistumaan tuohon jotenkin, kun mulla on itselläni alkoholiongelma.

Ajatella, että palstalta löytyi myötätuntoinen, empaattinen ihminen.  Hyvää jatkoa sinulle ja voimia taistella alkoholiongelmasi kanssa. 

Vierailija
12/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kommentteja sai osakseen?? Huonoja työkavereita siellä.. Mullaki tuttuna yks pallomahanen ylipainoinen mies joka kritisoi naisia ylipainosta vaikka olisi tosi hyväkroppasii ja erityisen kauniitakin, ja viel terveellisesti eläviä sit tää vetää lihapiirakkaa pallomahansa kanssa vieressä ja kritisoi kuinka ylipainosia naiset on 😂😂😂😂😂😂😂 Ei hyvää päivää.

Vierailija
13/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttaisiko ap itse syödä jos utelias akkalauma tuijottaisi jokaista suupalaasi?

On muuten sama kuin ulkopuoliset haluaisivat viedä nuoren seuranhakupaikkaan ja ihmettelisivät miksei hän halua lähteä kun muut kyyläisivät selän takana mitä se saa aikaan.

Vierailija
14/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sillä työkaverilla on ahmimishäiriö.

Helppoa olla syömättä kun on ihmisten seurassa, koska silloin ei kehtaa ahmia, mutta kotona tilanne riistäytyy käsistä. Se ei ole naurunasia lainkaan vaan syömishäiriö kuten anoreksia tai bulimia.

Vierailija
15/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy näin nimettömästi sanoa, että en pysty katsomaan kun erittäin ylipainoinen työkaverini syö. Hän ei häpeile syömisiään ja se näyttää erittäin pahalta, kun likaisilla hampaillaan mäyskyttää jotain tosi epäterveellistä esim. hampurilaista yms. Lähtee itseltä ruokahalu samantien jos edes vilkaisen. En tiedä olenko itse jotenkin sairas kun muutenkin tekee pahaa katsoa ylipainoisten syömistä.

Ooh, söi ihan likaisilla hampaillaan. On sinulla kestämistä, voi reppanaa.

Vierailija
16/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:lla olla enemmän ongelmia syömisen kanssa kuin työtoverilla.

Vierailija
17/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös lihava kaveri, lihoo kokoajan vain enemmän ja enemmän. Jos mennään ulos niin AINA jättää annoksesta 2/3 syömättä ja sanoo ettei jaksa. Itse olen normipainoinen ja helposti vedän koko aterian, hän sitten vielä ihmettelee miten jaksan. Saattaa kommentoida jos itse sitten otan viel jälkkäriä tai sanon et syön 4krt päivässä.

No fakta on, että tietyt ihmiset ihmettelevät aina lihavan syömisiä. Jos syö vähän, päivitellään että syö kuitenkin salaa. Jos syö saman verran kuin muut, ihmetellään miten on läski vaikka syö normaalisti. Jos taas syö enemmän kuin muut, todetaan että tuostahan se nyt sitten johtuu. 

Vierailija
18/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kommentteja sai osakseen?? Huonoja työkavereita siellä.. Mullaki tuttuna yks pallomahanen ylipainoinen mies joka kritisoi naisia ylipainosta vaikka olisi tosi hyväkroppasii ja erityisen kauniitakin, ja viel terveellisesti eläviä sit tää vetää lihapiirakkaa pallomahansa kanssa vieressä ja kritisoi kuinka ylipainosia naiset on 😂😂😂😂😂😂😂 Ei hyvää päivää.

Sano seuraavan kerran, että onpa hyvä, että sinä olet mies, koska naisena olisit vielä läskimpi kuin nuo. 

Vierailija
19/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö.

Yhtä vakava sairaus kuin esim anoreksia. Jätä hänet rauhaan ja lopeta kiusaaminen.

Vierailija
20/36 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukutte ja arvostelette omia työkavereitanne selän takana? Jos minun ylipainoinen työkaverini ei söisi töissä, ei tulisi mieleenkään haukkua häntä vauvapalstalla. Ette taida itsekään olla kovin kilttejä ja fiksuja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi