Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyitkö että kristittyjen Räsänen on epäiltynä noin suurista ja vakavista rikoksista?

Vierailija
05.11.2019 |

Kansa on kiihottunut liiaksi koska Räsänen saattaa ajatella asioista ihan väärin.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No sanon ihan ajatuksistani että en jaa nyt niitä ja ne ovat olleet ihan luonnollisesti johdonmukaiset.

Vierailija
2/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kirjoittanut kirjan 50v sitten ja siinä puhutaan asioista "väärin", niin sehän on edelleen tarjolla lukijoille jotka omistavat kirjan. Eli sen perusteella voidaan viedä oikeuteen uuden lain perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä yllätä https://safenetforum.org/t/albert-pikes-three-world-war-letter-1871/220…

"..We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil.

Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view.

This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time.”"

Vierailija
4/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä se nyt nähdään, ajatuspoliisi laajentaa reviiriään ja kohta monikin itseään ihan tavallisena tallaajana pitänyt saa huomata olevansa ääriajattelija ja viharikollinen.

Ensin persut, nyt kristilliset. Kuka on seuraava?

Tiedän kyllä yhden uskonnon jonka piirissä esiintyy varmasti paljon enemmän ja rankempaa vihapuhetta kuin kristillisissä piireissä, mutta näistä on turha odottaa tutkintoja saati sitten tuomioita.

Vierailija
5/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä väliä on ajatuksilla? Eilenkin minulle tuli luonnollisesti ajatuksia että puukotan perheen jäseneni murhaajan.

Jos pahoista teoista on jäänyt mielipahaa ihmisen brutaalisista teoista ja negatiivisia ajatuksia itse ihmisen pahan teoista niin ei ne ole silloin uhrin pahoja tekoja vaan mielipahan olotiloja mitä mieli teettää. Tästä voi tehdä miljoonia esimerkkejä.

Vierailija
6/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt ja pidän sitä äärimmäisen pelottavana muutoksena yhteiskunnassamme. Kirjoitin jo toiseen ketjuun tämän kommenttini, mutta jaan sen myös täällä.

Minä olen bi ja kristitty, enkä näe siinä mitään ristiriitaa. Minulle kristinusko edustaa suurempaa rakkautta, enkä ole takertunut seksuaalikysymyksiin saati alkanut lumihiutalemaisesti loukkaantumaan parituhatvuotisen tekstin harvoista homoseksuaalisuuteen liittyvistä kohdista.

Ymmärrän kuitenkin, että nämä kohdat herättävät ajatuksia. Onhan selvää, että jo Suomen kristittyjen joukkoon mahtuu monenlaisia mielipiteitä, tulkintatapoja ja asenteita. Tärkeintä minusta on se, että Räsänen selvästi kuitenkin haluaa tehdä "oikein", hän ajattelee puolustavansa Raamattua ja sitä kautta kristinuskoa. Vaikka olen tässä nimenomaisessa kysymyksessä eri linjoilla, arvostan Räsäsen rohkeutta. Tässä maassa liian moni poliitikko kumartaa milloin mihinkin suuntaan sen mukaan, minkä milloinkin kalkuloi kannattavimmaksi. Räsänen on uskollinen arvoilleen ja menee tuulta päin, vaikka varmasti tietää saavansa pa*kamyrskyn niskaansa. 

Pidän tällaista tinkimättömyyttä sen verran arvokkaana ominaisuutena, että harkitsen jopa äänestävänä Räsästä seuraavissa vaaleissa. Samalla haluan osoittaa tukeni länsimaiselle, keskustelevalle yhteiskunnalle, joka kestää monenlaisia mielipiteitä ilman, että vääränlaisia esittävät viedään kivitettäväksi.

Vierailija
7/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittyjä on aina vainottu, joten ei ole yllätys.

Vierailija
8/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lähinnä se, että tälläiseen tuhlataan yhteiskunnan varoja.

Vierailija
9/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristittyjä on aina vainottu, joten ei ole yllätys.

Roomankatolilaisia ollaan vainottu.

Roomankatolilainen on eri asia kuin kristitty. Roomankatolilaisia ahdistellaan ja vainotaan jeesus jutuilla ja raamatun isä, poika ja pyhä henki aivopieruilla joita roomankatolilaiset pitävät hengissä toisin kuin jeesus kristityt.

Vierailija
10/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan joudun kuulusteluihin kun 10 vuotta sitten vaadin lihavia pakkohoitoon hullujenhuoneelle.

Vierailija
11/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä väliä on ajatuksilla? Eilenkin minulle tuli luonnollisesti ajatuksia että puukotan perheen jäseneni murhaajan.

Jos pahoista teoista on jäänyt mielipahaa ihmisen brutaalisista teoista ja negatiivisia ajatuksia itse ihmisen pahan teoista niin ei ne ole silloin uhrin pahoja tekoja vaan mielipahan olotiloja mitä mieli teettää. Tästä voi tehdä miljoonia esimerkkejä.

Korjaan, tästä voi tehdä aivoistani googolpleksisiä esimerkkejä mutta kuin näen silmilläni niin aivoni käsittelevät elävän ja kuolleen, haluan pitää elävän elossa ja uskon että Päivi Räsänen myös.

Vierailija
12/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että alan puolustaa kristittyjen omantunnonvapautta ja sananvapautta Suomessa. 

Vierailija
13/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan kyllä poliiseja ja oikeuslaitosta tekemään tästä ketjusta kompleksi heidän raamattuunsa koska jumala on läsnä. Minä näin tulevaisuuden niin että Räsäsen kohdalle ehkä pienet sakot on ok, mutta ei muuta herranjumala.

Vierailija
14/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä raamattu näkee ihmisen mielestä?

Vierailija
15/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt.

Vierailija
16/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kristittyjen Räsänen"?

Olen kristitty, mutta ei Räsänen ole mitenkään minun Räsäseni. En äänestä kristillisdemokraatteja.

Vierailija
17/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot pitäisi kivittää kuten Raamatussa määrätään!

T: Kristitty

Vierailija
18/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kristinusko todetaan laittomaksi.

Vierailija
19/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä räsäsen kanssa, mutta ei tuon nyt pitäisi olla mikään rikos....

Vierailija
20/125 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa lähinnä se, että tälläiseen tuhlataan yhteiskunnan varoja.

Sakot akalle ja sillä selvä. Siinäpä maksaa vapaaehtoista typeryysveroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi