Kuvan nainen oikeasti miehen silmissä "kymppi"?
http://tallfashionadventures.com/wp-content/uploads/2015/11/Business-Su…
Joku mies teki ketjun jossa sanoi tämän kuvan naisen olevan hänen silmissään "kymppi"?
No minussa on vähän samaa näköä, ja enpä ole ikinä kuvitellut olevani mikään kaunotar.
Vähän kyllä epäilen oliko ap tosissaan!? Onko teistä uskottavaa?
Olen 33v/178cm/paino ? koska en omista vaakaa :D
Kommentit (46)
Jos on kymppi niin mitä ne oikeasti kauniit naiset sitten ovat? Vai onko tässä tapauksessa kymppi sitä että on ”sopiva”, ei liian kaunis? Tosiasiassahan ihmiset eivät välttämättä ole ollenkaan sen kaikkein upeimman yksilön perässä vaan tuntevat olonsa mukavammaksi esim. Ulkoisesti oman tasoisen kanssa.
Miksei ole pitkät housut? Silloin voisi olla vaikka kasi.
Noi sääret ja nilkat on niin kauheat, että pudottaa asteikolla 1-10 vitoseksi ja miinus perään. Vyötärö on kyllä hyvä ja kasvot vähintään kohtalaiset. Hiuksetkin vähän laitetumpina olisivat hyvät.
Eihän noissa numeroarvioinneissa noin yleensäkään ole mitään järkeä. Kaikki eivät mitenkään voi olla kaikesta samaa mieltä.
no toi on ihan ilosen ja semmosen näkönen, se vaikuttaa tosi paljon.. :) eihän toi nyt mikään kaunotar oo, mut tossa on toi tyyli ja ilme, niin moni voi tykätäkki!! :)))
eihän tolla edes ole vyötäröä.. :D se efekti tulee vaan tosta asennosta.. tol on suora kroppa... :D
Kuvasta ei voi kovin paljon vielä sanoa mutta miehet tykkää kun on pitkät hiukset ja tarmokkaan ja iloisen näköinen:) Suurin osa miehistä ei tässä kuvassa näe tissejä alemmas eikä todellisuudessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kymppi niin mitä ne oikeasti kauniit naiset sitten ovat? Vai onko tässä tapauksessa kymppi sitä että on ”sopiva”, ei liian kaunis? Tosiasiassahan ihmiset eivät välttämättä ole ollenkaan sen kaikkein upeimman yksilön perässä vaan tuntevat olonsa mukavammaksi esim. Ulkoisesti oman tasoisen kanssa.
Minun silmissäni kuvan nainen ei välttämättä ole kymppi, mutta on kyllä kauniimpi kuin yleisesti ulkonäköihanteina pidetyt naiset kuten missit/mallit joita pidän tavallisen näköisinä.
Ei johdu siitä että tuntisin oloni mukavammaksi "oman tasoisen" kanssa. Arvioni omasta ulkonäöstäni on luokkaa 1-2/10.
Haulla löytyi esim. tämmöinen kuva. Tämäkin nainen on silmissäni malleja/missejä kuumempi, vaikkei kauneusihannetta edustakaan. Itse asiassa mitä enemmän kuvaa katson, sitä hotimmalta nainen näyttää.
https://i.pinimg.com/originals/bb/3f/a9/bb3fa948429a5c1ec244b7d35151aac…
Sitä on hankala sanoa, hyvin tapauskohtainen asia. Kasvoistaan kuvan nainen on siis ihan sievä, mutta kokonaisuus on 5. Ei viehätä minua, vaikka kasvoistaan sievä onkin.
7 tai korkeamman saa, jos kokonaisuus miellyttää. Eli kai se 6 on se viehättävän ja epäviehättävän raja.
-toi ei kyllä oo sievä. :D toi on enemmän ns. komea nainen, kun sievä. :D sievä on naisellinen, toi ei oo yhtään naisellisen näköinen vaan päin vastoin... :D ja mun mielestä just toi kokonaisuus on hyvä.. ihan tavallinen. :D
Kauniit, tasapitkät sormet kuvan naisella.
Muistuttaa ehkä tämän miehen äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit, tasapitkät sormet kuvan naisella.
Kauniit tasapitkät sormet? IIII_ _IIII
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissäni kuvan nainen ei välttämättä ole kymppi, mutta on kyllä kauniimpi kuin yleisesti ulkonäköihanteina pidetyt naiset kuten missit/mallit joita pidän tavallisen näköisinä.
Ei johdu siitä että tuntisin oloni mukavammaksi "oman tasoisen" kanssa. Arvioni omasta ulkonäöstäni on luokkaa 1-2/10.
Haulla löytyi esim. tämmöinen kuva. Tämäkin nainen on silmissäni malleja/missejä kuumempi, vaikkei kauneusihannetta edustakaan. Itse asiassa mitä enemmän kuvaa katson, sitä hotimmalta nainen näyttää.
https://i.pinimg.com/originals/bb/3f/a9/bb3fa948429a5c1ec244b7d35151aac…
Tuo nainen ei ole niinkään kaunis, mutta seksikäs kyllä.
Harmi kyllä, itse muistutan kuvan miestä = forget it :(
En nyt kympistä tiedä, mutta kyllä minä tuollaisen kainaloon ottaisin, ei jäisi ulkonäöstä kiinni todellakaan. Itse ajattelen, että kun puhutaan puhtaasti ulkonäöstä niin kymppi on sellainen epärealistinen, johon itsellä ei olisi edes mahdollisuuksia. Oikeassa elämässä se kymppi tulee sitten siitä kokonaisuudesta, parin tällaisen kympin kanssa olen seurustellut.
Ihan ok mutta en tykkää tyylistä yhtään
Nainen on kymppi, mutta asteikolla 0-30
Vartaloltaan keskimääräistä paljon parempi, varmaa ei voi sanoa ennen kuin näkee alasti, kasvot ei ole oikein minun makuun vaikka ei niissä mitään vikaakaan ole.
178cm nainen kelpaisi oikein hyvin.
Kirahvi on korkea kirjoitti:
Harva mies haluaa 178 senttisen naisen, painaapa sitten mitä hyväänsä.
Lyhyet miehet/manletit ei toki halua mutta 185+ senttiset urokset kyllä!
Painonnoston raskaan sarjan olympiavoittaja Vasili Aleksejev sanoi: "Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän votkaa!"
Jokaiselle terveehkölle naiselle löytyy ihailijoita, en ainakaan muista, että missään yleisöäänestyksessä kukaan missiehdokas olisi jäänyt täysin ilman ääniä. Yleisarvosanana annan anna tälle objektille 7.
Sitä on hankala sanoa, hyvin tapauskohtainen asia. Kasvoistaan kuvan nainen on siis ihan sievä, mutta kokonaisuus on 5. Ei viehätä minua, vaikka kasvoistaan sievä onkin.
7 tai korkeamman saa, jos kokonaisuus miellyttää. Eli kai se 6 on se viehättävän ja epäviehättävän raja.