Sinä isonenäinen nainen, saitko komean miehen?
Minulla on aina ollut iso nenä. Ei se siitä muuksi muutu. Leveä ja pitkä, toki löytyy isot poskipäät ja silmät ja muutenkin isoja piirteitä naamassa (paitsi tavallisen kokoiset huulet...of course).
Mieheni on älyttömän hyvännäköinen ja ihana, tuskin siis itsekään olen ruma. Paitsi että juuri tuo nenä saa olon tuntumaan rumalta. Jos huoneessa vain mainitaankaan nenä tai puhutaan nenäpäivästä, luulen kaikkien miettivän juuri MINUN rumaa nenääni.
Onko teidän isonenäisten vaikea suhtautua ulkonäköönne?
Kommentit (27)
Mitä tehdä, jos joku piirre kasvoissa tai vartalossa OIKEASTI eroaa massasta? Siis on erilainen kuin 99 prosentilla väestöstä. Kuinka silloin asiaan voi suhtautua? Eli kuinka tulla sinuiksi tämän "epänormaaliuden" kanssa, jonka todennäköisesti monet ihmiset huomaavat (ja mahdollisesti pitävät vastenmielisenä)?
No mä ainakin ajattelen että mun nenä on vähän niinku osa mun sukuni perintöä. :D Siis että se on osa mun isovanhempia jne. Kannan sen ylpeänä ja korostan kauniita piirteitäni. Kauneusleikkaus kertoo vain häpeästä. Eri asia tietty jos on jonkin vamman/sairauden takia paranneltavaa.
Mulla on iso nenä ja olen hävennyt ulkonäköäni sen takia ihan aina. Vaikea pitää itseään kauniina kun nenä pilaa kaiken. Nätit silmät mulla on ja onneksi ihan kiva kroppa. Ne kai hieman kompensoi.
Mieheni on komea. Ja fiksu. Usein ihmettelen miten minut huoli ja nätiksikin välillä kehuu. Eli kyllä olen saanut komean, mutta ennen kaikkea hyvän miehen itselleni. Ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni.
Siinäpä näette, luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Terv. kohtalotoveri jolla komea mies.
Voin allekirjoittaa ton että näin aikuisenakin edelleen särähtää korvaan juuri nämä nenäpäivät ja muut sanat tai sanonnat joissa on nenä. Tulee mieleen, vaikka vain sekunnin murto-osaksi, että muut kiinnittävät silloin huomion juuri minun isoon nenääni. Mutta samaistun myös tuohon sukunenä-ajatukseen ja tavallaan se on ihan hauska tunnusmerkki omasta suvusta josta olen ylpeä ja joka merkkaa mulle paljon.
Minulla on todella komea mies ja saan kyllä kehuja ulkonäöstä muitakin. Ehkä sitten muut hyvät ulkoiset ominaisuuteni (hoikka hyvä kroppa, näyttävät ja paksut hiukset, säteilevät silmät ja leveä valloittava hymy) kompensoivat isoa nenääni.
Oho tulipas nyt kehuttua omaa ulkonäköä, no se nyt tämän kerran suotakoon :D
Millainen on iso nenä? Sellainen Ensitreffit alttarilla-Heidin?
Kuitenkin teilläkin on ihan nöpöt nenät...
Minulla on noita-akan nenä eli sivuprofiilista melko pitkä tuulenhalkoja. Ei se miesten löytämistä ole estänyt. Itse haluaisin, ja yritänkin, sitä välillä piilotella ettei mies huomaa mutta eipä tuota taida haitata.
Vierailija kirjoitti:
Terv. kohtalotoveri jolla komea mies.
Akshually, sellaiset ihmiset jotka ovat muuten kivannäköisiä mutta joilla on jokin persoonallinen tekijä ulkomuodossaan, jonka voi mieltää viaksi jos haluaa ehdoin tahdoin arvottaa asioita sillai, saavat deittisovelluksissa paljon laadukkaampaa huomiota kuin muut. Eli ihmiset on kiinnostuneempia, suhtautuu vakavammin ja näkee enemmän vaivaa. Persoonallinen ulkonäkö vetoaa joihinkin enemmän kuin normikauneus, ja synnyttää mielikuvan tavoitettavissa olemisesta "toi ei varmaan pidä itseään mulle liian hyvänä", mikä ei ehkä kuulosta romanttiselta mutta auttaa tutustumisvaiheessa alkuun todella tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kellään tässä ketjussa kommentoivalla ei ole huomiotaherättävän suuri nenä - ongelma on lähinnä mielensisäinen.
Juu, sain kaksikin upeaa komistusta (ei siis samanaikaisesti). Kukaan ei noteerannut nokkaani lainkaan.
Entä jos se on possumaisen lyhyt ja pysty, leveä siankärsä? Onko hienoa sukuperintöä jota ei tule hävetä?
mä oon kaunis, enkä edes haaveile komeasta miehestä, vaan miehestä jolla on ITSETUNTO kunnossa =).. nenätki on erilaisia, on rumaa isoa, kaunista isoa ja rumaa pientä ja kaunista pientä ja söpöjä yms yms yms, ja kullekki sopii omansalainen nenä, nenä ei oo se joka tekee kasvot esim. kauniiks tai rumiks.
mä oon aina ollu tyytyväinen mun kasvoihin, mua on aina pidetty kauniina. jos joku mun nenä arvostelis nii mä vaa nauraisin... :D........
mulla itsetunto nii hyvä, etten tarvii mitää statusjuttuja kohottamaan sitä, siis muilta. en tarvii jotai hienoo laukkuu tai autoo enkä myöskää vaadi lähipiirin ihmisiltä ku hyvää luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on possumaisen lyhyt ja pysty, leveä siankärsä? Onko hienoa sukuperintöä jota ei tule hävetä?
Mulla on tämäntapainen.. ihme kyllä silti minua on kehuttu kauniiksi. Joku pv leikkautan kyllä..
Minulla on sellainen ensi treffit alttarilla Heidi nenä. Ei ihan samanlainen mutta yhtä huomiota herättävä. Ja olen kyllä kärsinyt siitä ja inhoan. Kunpa mikä tahansa muu ruumiinosa olisi epämuodostunut. Huulet on ohuet, mutta se ei ole niin häiritsevä kuin iso nenä keskellä naamaa.
Minuakin ahdistaa nenäpäivä ja kaikki nenä sanonnat kuten ”sopii kuin nenä päähän”.
Nuorempana haaveilin pienestä nenästä ja opettelin jopa kuvankäsittely ohjelmilla muokkaamaan nenääni että näkisin miltä näyttäisin söpömmällä nenällä :D en kylläkään julkaissut niitä kuvia.
Kuvissa yritän olla suoraan kameraan. Viistosta katsottuna nenäni on kaikista pahin. Pitkä ja muhkurainen.
Nenästä huolimatta sain erittäin komean miehen. Mies jopa kehuu minua kauniiksi ja söpöksi.
Isot ylväät nenät on hottia! Sellaiset suorat ja kauniit siis.
Kyllä isonenäiset naiset saa helposti komean puolison ja ovat muutenkin sopusuhtaisemman näköisiä. Itselläni on hävettävän pieni nenä ja kadehdin kaikkia suorahkoja isoja neniä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000601690.html
Onhan Seela Sellallakin iso nenä eikä ole vissiin tahtia haitannut.
Sain todella komean ja kuuman miehen nenästäni huolimatta. Mies sanoo nenääni söpöksi, itse tietenkin inhoan tätä perunaa keskellä naamaani. Voisin olla ihan oikeasti kaunis jos nenä olisi pieni ja suora, nyt olen ehkä korkeintaan söpö. Haluaisin leikkauksen enemmän kuin mitään muuta.