G: Onko sulla kynsilakkaa tällä hetkellä kynsissä?
Kommentit (30)
Varpaankynsissä vaalea mattainen nudepinkki.
Varpaan kynnet on puaniset.Käsissä on nyt väritöntä.
Vierailija kirjoitti:
Varpaan kynnet on puaniset.Käsissä on nyt väritöntä.
Siis punaiset :D
Tumman viinin punainen kynsilakka. Pitkät kynnet.
Ei, mun on monta päivää pitänyt lakata, mutta se lakka, jota himoitsen on kadonnut vauvan hoitolaukusta...
Ei ole, mutta pitää laittaa huomiseksi ;) kiitos muistutuksesta!
Essence Zero to Hero eli siniharmaa.
Catrice Pearly Ballerina. Suosittelen, loistotuote.
Uskokaa tai älkää, mä en ole ollut ilman kynsilakkaa ehkä 20 vuoteen. Joskus ajattelen että poistan lakat ja olen jonkun aikaa ilman, mutta ei pysty. Tuntuu vierailta, oudoilta ja sairaan näköisiltä sormet ilman lakkaa.
Kaikki kynnet on punaisessa maalissa.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, mä en ole ollut ilman kynsilakkaa ehkä 20 vuoteen. Joskus ajattelen että poistan lakat ja olen jonkun aikaa ilman, mutta ei pysty. Tuntuu vierailta, oudoilta ja sairaan näköisiltä sormet ilman lakkaa.
Uskon. Minä olen ollut kynnet lakattuna jo yli 30 vuotta. Ainoastaan jossain matkoilla jätän lakkaamatta, kun ei ole mahdollisuutta hoitaa. Muuten on aina pitkät ja lakatut. Minulla on yleensä sunnuntai-iltaisin kynsi-ilta, jolloin poistan vanhat lakat, viilaan, ja lakkaan uudella lakalla. Nyt on kynsissä teräksenharmaata lakkaa.
Lumenen Kultahiekka. Tää oli ollut laatikon pohjalla niin pitkään etten edes muistanut koko lakkaa. Onneksi siivosin laatikoita, koska tämä onkin tosi kiva sävy. Sopii syksyyn ja peittää yhdellä kerroksella.
En ole käyttänyt vähään aikaan.
M40
Käyttäisin kynsilakkaa enemmän, mutta työhöni kuuluu niin paljon keittiöhommia ja tiskaamista, että se ei oikein käy. Lomilla lakkaan ja sävyjä löytyy kaapista. Hento helmiäisvioletti on yks suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lakkaa kynsissäsi on tällä hetkellä?
-ap
Kyllä. Melkeen väritöntä, vähän helmiäistä. Kulunut pois pahasti.