Sängyn jalat eivät kestä seksiä
Sänky liikkuu, ja sängyn jalat eivät kestä seksia. Yksi jalka on jo melkein irti.
Sänky on puinen.
Kommentit (37)
Osta kotimainen sänky, eikä mitään ikean tai kiinan romua, tai edes virolaisua jne tuontisänkyjä. Ne ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
ei mene rikki tavallisen hoikan naisen kanssa. mutta kukin tyylillään jos tykkää muhkummasta.
No, mun mieheni sänky pitää hitonmoista meteliä, jalat meinaa hajota ja koko sänky on "parhaimmillaan" siirtynyt huoneen toiselle puolelle seksin aikana. Kumpikin meistä on hoikka, se sänky vaan on ihan pska.
Minä tein höylätystä kakkosnelosesta kehikon 180 x 210. Ruuvasin päälle paksun vanerin, siihen listoilla reunat. Patjat pysyvät nyt hyvin päällä eivätkä liiku. Tässä sängyssä sumopainijatkin voisivat rakastella. Eikä alle kerry pölyä kun alaosa on umpinainen..
Vierailija kirjoitti:
Minä tein höylätystä kakkosnelosesta kehikon 180 x 210. Ruuvasin päälle paksun vanerin, siihen listoilla reunat. Patjat pysyvät nyt hyvin päällä eivätkä liiku. Tässä sängyssä sumopainijatkin voisivat rakastella. Eikä alle kerry pölyä kun alaosa on umpinainen..
Juu, eikä hengitä ja patjan alle tiivistyy kondenssikosteutta.
Mikä ei hengitä? Meillä on runkopatjat ollut jo liki 10 vuotta eikä mitään kosteusongelmia ole koskaan ollut. Noin 30 cm paksu kankaalla päällystetty jousipatja on ontto ja hengittää sivuille ja päältä. Ja jos käyttäisi vaahtomuovipatjaa, voisi vaneriin ja puukehikkoon porata tarpeeksi reikiä ilmanvaihdon tarpeisiin, mutta meillä toimii ilmankin.
Minulla on tukeva sanky, asun Teneriffalla, tama ei kullakaan ole sellainen iso kruusattu espanjalainen, vaan entinen hotellin sanky, koska kamppa on entisesta hotellista, kylla ihan makeilla nakoaloilla.
Sangyssa on mustat ja oikein vahvat ja vahvan oloiset pyoreasta putkesta olevat metallijalat.
Ainakaan tama ei helposti sarjy, vaikka en voi menna aivan takuuseen, etteiko ehka hiukan liikkuisi.
Suosittelenkin myos muille. Voin tuossa katsoa, jos loytyy valmistaja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei hengitä? Meillä on runkopatjat ollut jo liki 10 vuotta eikä mitään kosteusongelmia ole koskaan ollut. Noin 30 cm paksu kankaalla päällystetty jousipatja on ontto ja hengittää sivuille ja päältä. Ja jos käyttäisi vaahtomuovipatjaa, voisi vaneriin ja puukehikkoon porata tarpeeksi reikiä ilmanvaihdon tarpeisiin, mutta meillä toimii ilmankin.
Runkopatjoissa on alinna sälepohja, ei levypohja juuri em syystä.
Ei saa rynkyttää, turhaan, vaan ihan rauhallisesti, vaikka olisi hiukan isompi nyt tulossa!
view_video.php?viewkey=ph59703d2052de9
Kopioi linkki selaimeen, ja avaa video. RAUHALLISESTI, niin sänky kestää paremmin.
Olen lopulta ja edelleen sitä mieltä, että sängyn kuuluu kestää normaalia elämää
-ap-.
Mua kiihottaa se kun sänky heiluu ja natisee ja mies innostuu vaan enemmän. Alan kiemurtelemaan ja työntelemään vastaan. Mies tulee makaamaan päälle ihan kiinni muhun ja panee vielä kovempaa. Kaikki tahattomat seksiäänet kiihottaa yleensäkin valtavasti. Yks kirpparisänky saatiin tänä syksynä jo hajalle ja pari viikkoa rakasteltiin lattialla patjalla
Vierailija kirjoitti:
Olen lopulta ja edelleen sitä mieltä, että sängyn kuuluu kestää normaalia elämää
-ap-.
Niin pitää, mutta jos ostaa halpoja ulkolaisia sängynrunkoja saa varustautua siihen, ettei ne kestä. Ostapa kotimainen koivupuinen sänkyrunko, niin ei vuodet riitä sitä rikkomaan. Sama juttu toki laadukkaiden runkopatjojen tai jenkkien kanssa. Naimalla ei ainakaan hajoa.
Ratkaisin ongelman pulttaamalla sängyn päädystä seinään kiinni. Kun ei pääse heilumaan, niin sängynjaloille ei tule sivuttaisliikettä. Jalat kestää, ja mikä parasta, ei tule mitään natinaa ja sänky ei hakkaa seinää vasten.
Jos on kiviseinä, niin riittää 12mm proppu poravasaralla, ja 8-10mm ruuvi. Saa helposti irti, ja seinään ei jää kuin yksi helposti paikattava reikä. Puurunkoisessa levytetyssä seinässä pitää ruuvi laittaa pystyrankaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottaa se kun sänky heiluu ja natisee ja mies innostuu vaan enemmän. Alan kiemurtelemaan ja työntelemään vastaan. Mies tulee makaamaan päälle ihan kiinni muhun ja panee vielä kovempaa. Kaikki tahattomat seksiäänet kiihottaa yleensäkin valtavasti. Yks kirpparisänky saatiin tänä syksynä jo hajalle ja pari viikkoa rakasteltiin lattialla patjalla
Sängyn natina on kyl kiihottavinta ikinä. Siihen yhdistettynä miehen ääntely... aaaaahhhhh!
Kerran on sänky hajonnut alle, se oli vähän isompi tyttö, mutt hauskaa oli!
Minä tein itse sängyn jo 80-luvulla. Ei nitise eikä natise eikä tarvitse seinään tukea. Heppasi ovat nämä huonekalukauppojen sängyt.
Meillä on niin rajua s*ksiä miesystävän kanssa että MUN jalat ei kestä. Lonkat huutaa hoosiannaa!!