Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko taksikuskeihin?

Vierailija
04.11.2019 |

Ketjuja näköjään poistuu niin kokeillaan tätä lähestymistapaa..
Eli, hyppäätkö humalassa huolettomin mielin taksin kyytiin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä taksia. En halua tulla ryöstetyksi.

Vierailija
2/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em ole ikinä humalassa ja taksia käytän pari kertaa vuodessa.

Jos otan kyydin tolpalta ja mahdollista valita, niin ehdottomasti menen suomalaisen kuskin kyytiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luottanut sen jälkeen kun kuski eksyi. Ei naurattanut pitkin pimeitä metsäteitä rymyäminen, en pelännyt kuskin tekevän jotain vaan sitä , etten pääse loppuyönä kotiin ! Asuin siis tuolloin uudenkarhealla asuinalueella, voisi sanoa että metsän keskellä,  6km kaupungin keskustasta.  

Jos kuski ei tiennyt mihin mennä olisi vain tunnustanut ! 

Vierailija
4/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun säännöt taksialallakin löytyivät.

Oikeisto huusi sitä sääntö-suomea ja että siitä on päästävä eroon.

Oikeasti sääntö-suomi oli tavallisen ihmisen etu.

Vierailija
5/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt on pakko olla oma auto, kun taksilla ei uskalla ajaa.

Vierailija
6/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla, juon viihtella enka aja, jos olen juonut. 

Vierailija
7/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun säännöt taksialallakin löytyivät.

Oikeisto huusi sitä sääntö-suomea ja että siitä on päästävä eroon.

Oikeasti sääntö-suomi oli tavallisen ihmisen etu.

*löystyivät

Vierailija
8/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pimeisiin takseihin, kaverin kanssa tuli  aikoinaan baarista poistuessa riita kun kaverille olisi kelvannut  taksi kuin taksi, pimeäkin .

Vierailija
9/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luottanut Suomessa aina.

Ulkomailla en, mutta

naisena en uskalla mennä huonoa suomea puhuvan kyytiin.

Itsellä pitää olla googlemaps päällä.

Vierailija
10/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään

Vierailija
11/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uudistuksen jälkeen käyttänyt (siis takseja).

Kauhulla odotan milloin on pakko.

Vierailija
12/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takseista tulee mieleen nämä yleistyneet uber-kuskit, eli kuka tahansa voi leikkiä taksikuskia ! Pirun pelottavaa.

Vierailija
13/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten taksinkuljettaja oli luotetuimpien ammattien listalla sijalla 3. Kiitos Bernerin ja taksilakiuudistuksen, ei ole enää.  Koko ammattikunta kärsii, eniten ne aidot ja oikeat kuskit, jotka ovat joutuneet ottamaan bernerin paskan syyttöminä niskaansa ja nyt on sitten ihmisten luotto koko alaan mennyt. Kyllä ansaitsisi kunnon syytteet ja tuomion se eukko.

Vierailija
14/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole luottanut sen jälkeen kun kuski eksyi. Ei naurattanut pitkin pimeitä metsäteitä rymyäminen, en pelännyt kuskin tekevän jotain vaan sitä , etten pääse loppuyönä kotiin ! Asuin siis tuolloin uudenkarhealla asuinalueella, voisi sanoa että metsän keskellä,  6km kaupungin keskustasta.  

Ja neuvoa et osannut.

Vierailija
15/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ja myös selvin päin. Olen käyttänyt taksia aktiivisesti vuodesta 1975 lähtien, eikä koskaan ole ollut ongelmia.

Vierailija
16/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää voi luottaa, Tiedä jussuf sieltä tulee pahat mielessä.

Vierailija
17/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan, myös kovassa humalassa. Tiedostan kuitenkin että ihmisiä ne kuskitkin ovat, eikä taksikuskin ammatti suojaa esimerkiksi ku.sipäisyydeltä mitenkään. Pääsääntöisesti siis silti luotan.

Kerran kyllä kävi niin, että olin aika tukevassa humalassa kun lähdin yökerhosta kotiin. Matkaa oli noin 2 kilometriä, mutta menin sen aina taksilla turvallisuussyistä (lähinnä isäni käskystä :D). Kuski ilmeisesti oletti minun olevan vielä enemmän kännissä kuin olin, ja kokeili onneaan ajamalla kolmen kilometrin mittaista kiertoreittiä. Kun huomautin asiasta, sössötti vaan että tämä on nopeampi reitti. Perille päästyä ilmoitin maksavani sen summan mikä samaan matkaan aina menee, eli 13 euroa. Mittari näytti yli kahtakymppiä. Kuski suuttui ja naputti mittaria, minä taas naputin lisää ja totesin että soitetaan polisiille ja kysytään heiltä menikö homma nyt ihan oikein. Tyytyi sitten kiukkuisena kympin maksuun ja minä pääsin nukkumaan.

Sanottakoon, että oli kantasuomalaisesta kuskista kyse. 

Vierailija
18/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja neuvoa et osannut.

Alueella oli katuvaloja vain sillä kadunpätkällä jossa taloja , reitti perille vei pimeää metsätietä. Oli yö ja näkyi vain pimeää ja puita.  

Vierailija
19/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut taksissa yksin, enkä muutenkaan vuosiin. Pian joudun mahdollisesti tilaamaan taksin enkä aiemmin ajatellut hirveästi mitään, mutta kyllähän näitä uutisia lukiessa aina vähän kuumottaa. Eikä sillä tunnu olevan väliä onko humalassa vai ei.

Vierailija
20/21 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla on helppo luottaa, kun tuntee taksikuskit ja taksikuskit tuntee asiakkaat, niin että hädin tuskin tarvii osoitetta kertoa, kun kuski tietää sen ilmankin.

Jossain isommassa kaupungissa olisin varovaisempi. Ainakaan tuhdissa humalassa en lähtisi kenen tahansa kyytiin. Tosin en yleensä humalassa olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän