Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imaisen kissasta energiaa. Nuuhkaisen sen turkkia ja olen onnellinen. En kestäisi päivää ilman häntä.

Vierailija
04.11.2019 |

Ihania olentoja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tuoksuu ihanalta! Nuuhkuttelen minäkin usein. Kuin lämmintä toffeeta ja suklaata sekaisin. Sitten kerron kissalle että rakastan sitä niin kovin paljon.

Vierailija
2/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tulipa ikävä kissaani, joka kuoli vanhuuteen vuosi sitten. Olkaa onnellisia kissoistanne te, joilla noita lumoavia olentoja on.

Vierailija
4/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tuoksuu pienelle lampaalle ja lämmölle. Ja puhtaudelle. Tassuissakin on oma huumaava tuoksunsa. Oih!

Vierailija
5/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisista pienistä asioista saa niin hyvän fiiliksen😺 Mun omat pikku kisumisut.

Ja pahoittelut hänelle jonka kissa kuoli vuosi sitten😿 Oletko ajatellut ottavasi uutta kissaa?

Vierailija
6/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rakastan mun koiran ihanan pehmeää tuoksua mikä lähtee sen turkista kun painaa pään kiinni <3

Vierailija
7/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiin kade. Mullakin oli joskus muinoin kissuliini mutta tulin allergiseksi. 😢

Vierailija
8/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa tuoksuu pienelle lampaalle ja lämmölle. Ja puhtaudelle. Tassuissakin on oma huumaava tuoksunsa. Oih!

Mun koiran uniset tassut tuoksuu ihan popcornille <3 

Vierailija
9/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koiran uniset tassut tuoksuu ihan popcornille <3 

Ihana🥰

Vierailija
10/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina nörttilääkäri, hän kertoi juuri tutkimuksesta jonka mukaan kissavideoiden katselu auttaa vähentämään stressiä.

Vierailija
11/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin hoitolaitoksissa on kissoja ja koiria, dementikot usein  nauttivat eläinten läheisyydestä vaikkeivat paranekaan. Verenpaineeseen on lemmikeillä suotuisa vaikutus, joissakin tapauksissa myös lievittävät kipuja.

Eläimet ovat ihania ja vilpittömiä hyväntuulen tuojia karvoineen , suomuineen ja höyhenineen..

Vierailija
12/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään nuuhkia kissojani. Painan pääni niiden turkkiin ja hengittelen. Tuoksuu ihanalta ja rauhoittaa. <3 Nytkin tekisi mieli mennä hengittelemään ihanaa kissantuoksua, mutta en tohdi herättää kumpaakaan. <3

Vierailija
13/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan turkin tuoksu on parhautta. 

Vierailija
14/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen ominaishaju vaihtelee. Edesmennyt kissani tuoksui suklaalle. Oikealle tummalle kaakaoiselle suklaalle. :P Nykyinen märälle lehmälle. XD

Vierailija
15/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, en siis ole ainoa :).

Vierailija
16/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on parhaita! <3 mulla on ikävä kissaani myös, vaikka hänen kuolemasta on jo melkein 10 vuotta aikaa. Uutta en pysty varmasti ottamaan enää, kun valmiiksi jo pelottaa rakkaan lemmikin menetys!

Vierailija
17/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään nuuhkia kissojani. Painan pääni niiden turkkiin ja hengittelen. Tuoksuu ihanalta ja rauhoittaa. <3 Nytkin tekisi mieli mennä hengittelemään ihanaa kissantuoksua, mutta en tohdi herättää kumpaakaan. <3

Samoin😊 Kohta ne herää kuitenkin ja alkaa taas se ilta ravitus. Mutku ne on niin sulosia. Jos vähän ohimennen niitä tuossa kävis paijaamassa.

Vierailija
18/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
19/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on parhaita! <3 mulla on ikävä kissaani myös, vaikka hänen kuolemasta on jo melkein 10 vuotta aikaa. Uutta en pysty varmasti ottamaan enää, kun valmiiksi jo pelottaa rakkaan lemmikin menetys!

Sehän se siinä aina on, se menetys....

Vierailija
20/27 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ihaninta kissoissa on ne kerrat, kun ne ripuloi matolle ja muutenkin ympäri kämppää Ihanaa! Saa pestä kissan, joka rakastaa pesussa käymistä, ja sitten saa siivota koko kämpän. Ja sitten se ripuloi uudelleen.