Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei varaa hammaslääkäriin eikä julkiselle pääse! ;.(

Vierailija
04.11.2019 |

Olen aivan kauhuissaan, hammashoito järkyttävän kallis. Pelkkä tarkastus maksaa yli 100e

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkiselle pääsee. Jos on akuuttia vaivaa, pääsee nopeastikin. Jos haluaa tarkastukseen, joutuu todennäköisesti kaupungista riippuen odottamaan muutamasta kuukaudesta puoleen vuoteen. Mutta jos edellisestä tarkastuksesta on mennyt aikaa sen arvioidun tarkastusvälin verran, niin kyllä sieltä julkiselta sen ajan saa. Ja akuuttiajan tosiaan särkytapauksessa heti ja muuten muutamien viikkojen päähän.

Vierailija
2/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkiselle pääsee. Kestää vaan kauan, kun niillä on yleensä pitkät jonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiselle pääsee kyllä.  Mutta pitää jaksaa odottaa.

Yksityiset hammaslääkärit ovat yrittäjiä, joten heiltä palvelut pitää ostaa markkinahintaan.

Saman se käynti julkisellakin maksaa, mutta sitä kompensoidaan veroilla, joten siksi se on halvempaa.

Vierailija
4/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt ihan kiitettävästi julkiselle puolelle Helsingissä. Sekä tarkastukseen, että akuuttihoitoon.

Vierailija
5/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kipuasiakas pitäis päästä kyllä pian, ainakin Hgissä pääsee mut voi toki olla eri tilanne jossain muualla. Pitää vaan tosiaan korostaa sitä kiireellisyyttä ja kipua jos on tämä tilanne.

Tarkastuksella ei toki ole niin kiirekään. Itse tilasin tarkastuksen juuri ja sen sai 3 kk päähän, tää on ihan ok mulle. Nopeamminkin olis saanut mutta halusin samalle lääkärille kuin ennen (olen pelkopotilas).

Vierailija
6/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain palvelusetelin yksityiselle. En tiedä pitääkö maksaa heti ja kun ei tiedä mikä on loppuhinta jos tekevätkin monta juttua kerralla.

Vierailija
7/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
8/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Mene käytöskursseille.

Vierailija
9/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet käynyt päivystyksessä kipujesi kanssa ja sulta on evätty apu? Kymmenen? Vai etkö ole käynyt mutta valitat tavan vuoksi...