Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako ihmisiä oikeasti julkkisten ja muiden verotiedot?

Vierailija
04.11.2019 |

Tänään iltikset ja muut on täynnä pelkkää juttua eri julkkisten ja raharikkaiden verotiedoista. Muita uutisia ei edes sinne mahdu. Ja jokaisesta julkkiksesta oma uutisensa vieläpä. Kiinnostako oikeasti ihmisiä nuo asiat? Minua ei. Enkä tunne ketään, jota niin kauheasti kiinnostaisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin kattomassa naapurin tiedot.

Vierailija
2/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta yhtään, en lue noita juttuja ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vapaapäivä kaikista lehdistä. Niitä ei tarvitse lukea. En ole koskaan ymmärtänyt tätä verohössötystä, mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
4/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä eikö ole laitonta näyttää ihmisten tulot kaikelle kansalle? Wtf

Vierailija
5/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä verojuttua puidaan ainakin 2 tai 3 päivää vielä ko lehdissä. P*skat kiinnosta yhtään. Lehdet pääsevät helpolla, ei tarvitse keskittyä oikeiden uutusten tekoon ja julkaisuun. Halpaa sontaa vaan, kyllä se kansalle kelpaa. Luulevat lehdentekijät, jääkööt lehtensä myymättä.

Vierailija
6/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei niinkään kiinnosta julkkisten tienestit (mitä nyt tyyliin voi todeta tyyliin että okei, juontajanakin voi tienata noin hyvin, kiva tietää). Mutta onhan se hauska katsoa tutuista että miten hyvin nykyään rahallisesti menee. Tietysti kun Suomessa ei varallisuusveroa makseta, niin luvuista ei paljoa pysty päättelemään... Mutta sen verran kuitenkin että jotain osviittaa saa. On myös kiva tiedostaa yleisellä tasolla että mitä suomen varakkain osa tienaa vuodessa. Aion myös tarkistaa edeltäjäni tulotiedot viime vuodelta, jotta osaan palkkaneuvottelussa pyytää tarpeeksi palkkaa.

Vierailija
7/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kiinnostaa, ei niitä muuten julkaistaisi. 

omalta osalta joidenkin tulot kiinnostaa enemmän kuin toisten. 

Vierailija
8/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia se kiinnostaa. Jos ei muuten, niin saa ainakin päivitellä sitä, että "kiinnostaako muka ihmisiä" ja vakuutella itselleen ja muille sitä omaa paremmuuttaan. XD

Vierailija
9/9 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pahemmin kiinnosta, mitä nyt kävin katsomassa koko ajan kurjuuttaan valittavien huutokaupanpitäjien tulot. Kun olen ymmärtänyt, että jos jatkuvasti "ryöstää" ihmisiltä parilla satasella tavaraa, myyden ne moninkertaisin hinnoin, on aivan turhaa valittaa. Täällä aina puolustellaan, että onhan heillä kulujakin. No on toki, mutta jos rahaa nyhdetään tyyliin parista homeisesta lankunpätkästä kaivinkoneen kuljettajan design-tuotteeksi, ja siitä taas "paperirahaa" irtoaa niin että on suut messingillä, niin suu kiinni. Useiden satojen kuparipannuista tulee viikottain niin hyvin, että niillä jo makselee bensat. 

Ja nyt alkaa kateuslänkytys. Minulla on ihan hyvin asiat, ei tarvitse olla kade, mutta harmittaa, kun tonnin kamoista tarjoaa satasen, ja naamat peruslukemilla käännetään toisten kodit. Rouvankin silmä pälyää isot ok-talotkin lattiasta kattoon, ja ahneesti keräilee sitä sun tätä mukaansa. Prosenttimyynti on muisto vain...

Ja ihan hyvin on näköjään paperirahaa tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän