Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petyin tapailemaani mieheen pahanpäiväisesti.

Vierailija
03.11.2019 |

Olen tässä hetken aikaa tapaillut aluksi niin kiinnostavalta ja mukavalta vaikuttavaa miestä. Olin jo hieman ihastunutkin, kunnes pari päivää sitten tuli puhe eräästä uutisesta, joka käsittelee raiskaustapausta.

Mies sanoi ihan vakavana, että ei voisi jatkaa naisen kanssa, joka tulee raiskatuksi parisuhteen aikana :D Alkujärkytyksestä toivuttuani tiedustelin syytä ja vastaukseksi sain, että häntä inhottaisi sen jälkeen olla lähellä naista, koska hänelle tulisi vain mieleen, että joku toinen mies on harrastanut seksiä tämän kanssa.

Olin aivan pöyristynyt ja inhon tunteet valtasi mut kauttaaltaan. En osannut vastata takaisin mitään, menin aivan sanattomaksi. Ja ennenkuin joku kysyy, niin kyllä oli aivan tavallinen Suomalainen nuori mies.

En olisi ikinä uskonut hänestä tuollaista! Kaikki tunteet ropisi pois ja nyt mua vaan inhottaa koko ihminen. Tyyppi vielä pommittaa, että MIKSI musta ei ole sen tapaamisen jälkeen mitään kuulunut.

Jum*la*ta, että voi olla tyhmiä ihmisiä maan päällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
2/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olikohan taas hieman ylireagointia? T. 44-v valkoinen heteromies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rai skaus ei ole seksin harrastamista. Se on väkivaltaa. Mutta varmaan jotkut miehet ajattelee noin ennenkuin kävis oikeesti että omalle tyttöystävälle/vaimolle. Jos oikeesti rakastaa ei toista jätä hädän hetkellä.

Vierailija
4/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olikohan taas hieman ylireagointia? T. 44-v valkoinen heteromies

En sanoisi että mies ylireagoi raiskauksen seuraamuksiin. Ennemminkin olisin huolissani miehen käsityksestä, että raiskaus on seksin harrastamista. Joten ehdottomasti ei jatkoon.

Vierailija
5/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan voisi jätkäsaaressa jos sairastuisit tai tapahtuisi jotain muuta... Eli paskiainen.

Laila sille viestiä että teidän arvot on niin erilaiset että tulevaisuutta ei oo

Vierailija
6/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille miehelle ja kerro miksi et enää halua tavata. Vastenmielinen mies kieltämättä.

Vierailija
7/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juuri ihana jän nämies! Tälläisiä miehiä lisää kiitos. T. Lissu

Vierailija
8/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selitä hei sille, MIKSI. Syysi on täysin legitiimi, en minäkään haluaisi olla tuommoisen kanssa enää missään tekem,isissä, ainakaan en harrastaisi seksiä. (Ja jerranen aika, jos se sekoittaa muutenkin seksin ja väkivallan, niin mitä se saattaa itse tehdä kumppanilleen?

jos ja kun se ei itse tajua, niin ehkä alkaa kuitenkin ajatella asioita ja järkevöityy tulevaa maailmaa varten.

Vierailija
9/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selitä hei sille, MIKSI. Syysi on täysin legitiimi, en minäkään haluaisi olla tuommoisen kanssa enää missään tekem,isissä, ainakaan en harrastaisi seksiä. (Ja jerranen aika, jos se sekoittaa muutenkin seksin ja väkivallan, niin mitä se saattaa itse tehdä kumppanilleen?

jos ja kun se ei itse tajua, niin ehkä alkaa kuitenkin ajatella asioita ja järkevöityy tulevaa maailmaa varten.

Kyllä teille kelpaa kuhan on vaan jän nämies

Vierailija
10/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän oikein hyvin reaktiosi. Miehen ajatusmaailma on typerä. Hän ajattelee asiaa jotenkin niin että nainen on liattu ja se käy jollain tapaa hänen ylpeytensä päälle. Kehittymätön itsetunto syynä. No, antaa miehen vielä vähän kasvaa.

Vierailija
11/11 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän myös miehen, joka ajattelee samoin (mahtaako olla peräti sama mies)... Ei tuollaisella sairaalla ajatusmaailmalla olevia miehiä kovin paljon Suomessa ole. Tuo tietämäni mies on myös todella mustasukkaista tyyppiä ja omistushaluinen.

Älä missään nimessä jatka tapailua tuollaisen ihmisen kanssa. On varmasti todella pipi päästään.