Eräs yläaste aikainen tuttuni on nyt ruvennut katsomaan minua sillä silmällä mutta ei edes huomannut minua yläasteella vaikka olin ihastunut
Nyt taas minua ei enää rehellisesti sanottuna kiinnosta tämä ihminen..
Olin yläasteella niitä kilttejä hissukkapoikia :D
Jotenkin niin outoa, että oikeastaan asiat joita olen kovasti toivonut tapahtuvat melkein aina silloin kun en niistä enää piittaa...
Kommentit (18)
No se siitä sitten. Miksi kuitenkin murehdit, kun ei edes nappaa.
Miksi puhut niin kuin tyttö olisi sinua henkkoht loukannut? Se, että hän ei ole sinua huomannut ei tarkoita ettetkö silti olisi voinut olla hyvä tyyppi. Et sinäkään voi kaikki ihmisiä huomata
Mikä on viestin pointti? Ei kiinnosta enää, mutta kiinnostaa niin paljon että oli tehtävä aloitus aiheesta? Oletko kenties avioliitossa etkä voi tehdä siirtoa typyn suuntaan vaikka mieli tekisi?
Minä himoitsin salaa ylä-asteella luokkalaistani poikaa, mutta keksin jonkun hölmön säännön ettei oman luokkakaverin kanssa voi pelehtiä. Olen kiinnostunut tästä miehestä vielä nykyäänkin. Huoh..
Näin 45+ miehenä voin todeta että kaikki koulukaverit jotka on nyt sinkkuna haluaisi kanssani suhdetta. Tapailen noin 10v nuorempia koska olen nuorekas ja vireä.
Omassa koulussa yläasteen aikana oli yli 600 oppilasta. Ihanko totta sinä huomasit heistä jokaisen ja tunnistat vieläkin? Vai onko niin, että muistat vain hätäseltään omat luokkakaerit ja tuon, johon olit ihastunut?
Tervetuloa aikuisuuteen sieltä yläasteen hormonihuuruisesta epävarmuuden maailmasta.
Vai lienetkö aikuistunut koskaan...
Eihän ap sanonut että luokkakaveri on tyttö. Jospa on tullut kaapista vasta aikuisena?
Käy panemassa sitä ja ghostaa sitten
Täähän on selvä provo. Mies halusi testata mitä tapahtuu kun tekee avauksen klassisesta aiheesta sukupuolet päinvastaisessa asetelmassa.
Ihan oikein sille jännätytölle. Saapahan maistaa omaa lääkettään. Älä vain lankea tai noteeraa häntä mitenkään enää