Ei voi olla totta, joku pahastui siitä "panisitko Rölliä vai Pelle Hermannia" -ketjusta :D
Kommentit (20)
Minä ainakin tarkoitin sitä mitä vastasin. Toteuttaisin myös jos olisi mahdollista.
Harmi! Nauroin pitkästä aikaa palstaketjulle. Näköjään joku Pelle Hermanni fani sitten loukkaantui, en keksi muuta selitystä...
Voisiko joku referoida parhaat palat?
Voi höh! Olisin kans halunnut lukea vielä lisää muiden mielipiteitä :(
Itse olin sitä mieltä, että Pellen pelleys inhottaisi vähemmän kuin Röllin likaisuus, eli Pelle Hermannin olisin valinnut itse.
Kumpaa muuten panisit?
Yläpeukku: Rölli
Alapeukku: Hermanni
No tuo on yhtä paha kuin että panisitko Kirsti Paakkasta tai Aira Samulinia...
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan vielä neutraalimpi, koska kyse on fiktiivisistä hahmoista.
Se oli sen pituinen se tilipitappi.
HÖ , miten mä oon voinu missata tämän?!
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa?
Vastaan kuten aikaisempaan ketjuunkin, homona panisin mieluummin Ransua.
Kun on fistattu koko elinikä anukseen, tuskin on odotettavissa mitään pikkukakkosta.
Meillä on mökillä Röllipeikko rooliasun kopio. Pyydän toisinaan miestä pukeutumaan siihen ja sitten laitetaan VHS-nauhat pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Voi höh! Olisin kans halunnut lukea vielä lisää muiden mielipiteitä :(
Itse olin sitä mieltä, että Pellen pelleys inhottaisi vähemmän kuin Röllin likaisuus, eli Pelle Hermannin olisin valinnut itse.
Itse ajettelin ensin että valitsisin Röllin koska pellet on karmivia, mutta nyt kun mainitsit niin tosiaan, Rölli on varmaan tosi p*skanen joka paikasta... Pelle varmaan on hyvin siisti ja puhdas, äitiliini on taatusti opettanut peseytymään kunnolla.
Epistä että joutuu valitsemaan. Eikö muka saa ottaa molempia??
Rölli on ihanan karvanen ja alkukantanen
Ensimmäistä kertaa toivon, että olisin nainen. Niin voisin puntaroida tätä hyvin mielenkiintoista kysymystä.
Se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.