Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri vaa’alla ja paino on yli 100 kg!!!

Vierailija
03.11.2019 |

Semmoinen virstanpylväs saavutettu.

Tarkasti 101,2 kg. Yli 3 kg tullut kuukaudessa.

:(

PS. Olen 168cm pitkä ja 31-vuotias.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

satakiloa  noin kolmessa kymmenessä vuodessa ei ole tullut yliyön !

Vierailija
42/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kettuilla... olen samanpituinen ja painan melkein puolet vähemmän, 53 kiloa.

Pudotin juuri pari kiloa kun alkoi housunkaulus kiristää hieman.

Olo on jo pari kiloa kevyempänä parempi, mieti aloittaja miten paljon parempi olo sulle tulis jo viisi kiloa kevyempänä! Siitä on hyvä aloittaa. Vaikka vielä ei olisi terveysongelmia niin takuulla tulee myöhemmin jos et tee asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku sori aloittaja olikin 168... olen itse 163

Vierailija
44/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kävit vaa’alla! Olkoon tuo korkein painosi koskaan. (: nyt tosiaan pohtimaan, mikä elintavoissa mättää ja mikä saa syömään liikaa, ja sitten hiljalleen painoa alas. Ihmisarvosi ei vaakalukemien perusteella muutu miksikään, mutta olet paremman terveyden arvoinen. Onnea matkaan!

Vierailija
45/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut pikkuisen pullukka :)

Liikun säännöllisesti koirani kanssa, treenaamme tokoa ja agilitya. Tänäänkin oltiin 5 km:n maastolenkillä. Mentiin kovaa ja hiki tuli. Poikettiin urheiluseuran kahviolla kuumalla mehulla ja munkilla. En jaksa huolehtia painosta, koska olen terve ja liikunnallinen.

Ap

Vierailija
46/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kävin lääkärissä vatsavaivojen takia. Jälkikäteen luin omakannasta että lääkäri oli pitänyt hoikkana (163cm/85kg). Kilot on läskiä, eikä lihasta. Kertoo toi kaiketi sen, että silmä tottuu.

Vierailija
47/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on vain numeroita, samoin kuin verenpaine ja -sokerit.

Vierailija
48/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala. Olen 165cm pitkä, ja minulle jo 80kg on se raja, jota ehdottomasti en halua ylittää. Tällä hetkellä paino pyörii 77kg:ssa.

Tuossakin on ihan valtavasti liikaa!

Vierailija
49/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mitat, ap?

Vierailija
50/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota realistisia tavoitteita painon kehityksen suhteen.

Esimerkiksi 120kg voisi olla seuraava etappi.

Vierailija
51/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia lukemia. Olen itse 165cm ja 50kg, enkä ole ystävienikään mielestä yhtään liian hoikka vaan ihan normaalivartaloinen.

Vierailija
52/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 174cm ja 104kg. En ole laihduttamassa, olen todella vahva ja treenaan 4 kertaa viikossa sellaisilla painoilla et te pikku narut hajoisitte täysin. Jokaisella on oikeus olla sellainen kun on. Laiha läski jolla vajausta ravintoaineista, osteoporoosi ja hauraus odottaa... Ap, tsemppiä eloon.

Vierailija
53/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun säännöllisesti koirani kanssa, treenaamme tokoa ja agilitya. Tänäänkin oltiin 5 km:n maastolenkillä. Mentiin kovaa ja hiki tuli. Poikettiin urheiluseuran kahviolla kuumalla mehulla ja munkilla. En jaksa huolehtia painosta, koska olen terve ja liikunnallinen.

Ap

Onko sulla puolisoa, edes haaveissa..? Jos ei ole, ja jos terveysriskitkään ei haittaa, niin mikäs siinä sitten. Itsepä sinä kilosi kannat.

Vierailija
54/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 170cm ja 60kg ja mietin pitäisikö laihduttaa 5kg kesäksi..

Vierailija
55/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Sata on vain luku``. Aloituksen on pakko olla miehen kirjoittama provo. Miehen jota ärsyttää nämä kehopositiivisuusjutut ym. Jospa Ap nyt miehenä miettisi että myös miehistä löytyy lihavia vaikka kuinka paljon ja heillekään se reipas ylipaino ei ole minkäänlainen ongelma mutta samoille lihaville miehille naisen pienikin ylipaino on iso ongelma. Hmm. ehkä jonkin sortin itsekkyyttä kenties...

Vierailija
56/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ap puhuukin totta ja on 100 kg niin tänne palstalle ei sitä kannata kertoa. Täällä palstalla viihtyy ja kommentoi yleensä ihmiset, joilla itsellään on jotain ongelmia, mielenterveys diagnoosi tai jotain muuta. Sitten ovat neuvomassa ja kauhistelemassa. Vastaus täällä kaikkeen siis on "Jätä se sika!"

Vierailija
57/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin ihan pahimmillaan 92,5 kg ja olen 158 cm pitkä. Nyt painan 79 kg alle puoli vuotta myöhemmin. Vielä haluaisin 10 kg pois niin sitten olen tyytyväinen. Olen koko aikuisikäni ollut noin 70-kiloinen

Vierailija
58/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sulla puolisoa, edes haaveissa..? Jos ei ole, ja jos terveysriskitkään ei haittaa, niin mikäs siinä sitten. Itsepä sinä kilosi kannat.

Hyvä kuitenkin muistaa, että ylipaino aina jotain kautta tulee veronmaksajien maksettavaksi.

Vierailija
59/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kevyempi vuosi ketjuun! Vielä ehdit ja 2020 jatketaan!

Vierailija
60/61 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tää on kyllä varmaa shaibaa. Et ole terve etkä liikunnallinen. Läski olet. Luultavasti koiraakaan ei ole, ja jos on, se kannattaisi antaa parempaan kotiin missä se saa tarpeeksi liikuntaa.

On kyllä taas niin selvä trolli ettei mitään rajaa. 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi