Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö minun huolestua viidennellle luokalla menevästä tytöstämme?

Vierailija
25.07.2008 |

Muutimme vuosi sitten uudelle alueelle ja kunnon ystäviä ei oikein ole saanut ja tuntuu kuin hänen paras kaverinsa olisi eskarille menevä pikkutyttö, joka asuu saman tien varressa. Eli viettää eniten aikaansa tämän 6-vuotiaan kanssa. Oman luokkalaisia tai ikäisiä kavereita ei juuri siis ole, pari kertaa käynyt kaveri vuode aikan. Luonteeltaan tyttö on ehkä hieman ujo ja hitaastilämpiävä. Onko siis normaalia ja onko vinkkejä? (harrastuuksin ajatttelinkin jo kannustaa syksyllä.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytöllä ollut jo synttärit? Miten muuten olette yrittäneet tutustua paremmin?

Vierailija
2/4 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tosi ujo pienenä ja vaihdoin koulua neljännellä, mutta kyllä mulla kavereita oli. Ehkä tytölläsi on kavereita koulussa, muttei kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-aikana? Lähinnä mietein tuota ystävyysshdetta 5 vuotta nuorempaa lapseen, kertooko jotain tytöstä? Siis että "paras" kaveri 6-vuotias.

Vierailija
4/4 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli muualla koulussa, vanhemmat pitkää päivää töissä ja tyttö toooodella yksinäinen. Oli sitten aina meillä, kun ei ikäistään seuraa saanut. Todella kiva tyttö, mutta minusta ei ollut ihan normaalia notkua pienten kanssa (meillä myös 4-vuotias) koko ajan. Nyt perhe on selvästi alkanut kiinnittää asiaan huomiota, lomailevat pidempään kuin koskaan ja tytön koulukavereita on alettu kutsua heille kotiin.

3