Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan juhliin pukeutumista!

Vierailija
02.11.2019 |

Työpaikan fiinimmät juhlat tulossa, ja sinne pitää pukea jotain juhlavaa. Kävin äsken kiertämässä Helsingin keskustan kauppoja ja Triplan vaatteita etsimässä ja voi luoja että vihaan ostaa vaatteita, etenkin juhliin. En tiedä yhtään mitkä värit sopivat minulle (olen haalean kaurapuuron värinen) enkä tiedä ottaisiko mekon vai jotain 2-osaista. Ja jos 2-osaista, niin hame vai housut paidan kanssa?Mitkä kengät, miten hiukset, millaiset korvakorut, olenko tarpeeksi hienosti pukeutunut?

Miten te olette ratkaisseet juhlapukeutumisen ongelman? Mielelläni ostaisin vaatteita, joita voi sitten käyttää muissakin juhlissa ettei jää kertaköyttöiseksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että edellistä juhlamekkoa käytin lähes 10 vuotta. Löysin sen ulkomailta ehkä 30 eurolla ja oli täydellinen kaikkialle kunnes alkoi rispaantua. Pitääkö tässä lähteä Lähi-Itään pelkästään mekon takia, ärsyttää...

Vierailija
2/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat suorat housut ja joku nätti pusero. Toimii aina eikä tarvitse miettiä tai stressata sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat.

Vierailija
4/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan AINA mekon ja sukkahousut. Tällain syksyllä yleensä joku tumma mekko tai kimaltava ja mustat sukkahousut. Hiukset laitan aina auki, joko suoristan tai kiharran latvat. Mutta tämä on toki täysin makukysymys. Itse tunnen oloni todella mukavaksi aina mekossa. Jos taas et ole mekkoihmisiä niin ihan vaikka mustat suorat housut ja joku kiva juhlava paita.

Vierailija
5/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaurapuuronvärinen. Mulle sopii esim tummansininen. Ja useimmat siniset, mutta näin talvella tummat värit toimii parhaiten.

Itse tykkään melko eleettömistä mekoista, joita voi sitten asustaa eri lailla eri tilanteisiin. Joskus kun on ollut epävarma tilaisuuden luonteesta, oon ottanut mukaan neuletakin ja pitsiponchon, ja katsonut naulakolla muiden vaatteista kumpi sopii paremmin.

Vierailija
6/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä erilaisia vaihtoehtoja:

Kiva paita+ hame

Kiva paita+ housut

Mekko+ sukkahousut

Kaikki nuo on hyviä vaihtoehtoja. Valitse se, mikä sopii juuri sinulle parhaiten.

Vierailija
7/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa pukeutua juhliin, sen verran harvoin sitä saa tehdä. Hyvin istuvat alusvaatteet, kauniit vaatteet, vähän korkoa kengissä, hiukset ja meikki ja korut ja tuoksua. Tulee hyvälle mielelle kun saa joskus laittautua.

Vierailija
8/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on housut niin pitkä- vai lyhythihainen paita? Voiko työpaikan juhlissa olla hihaton vai onko se mauton? Nyt oli ihan kivoja hihattomia juhlatoppeja myynnissä.

Mutta minäkin olen siis mekkoihminen ja kun se luottomekko on nyt mennyttä, oon ihan pulassa. Toista yhtä hyvää en ole löytänyt.

Vierailija
9/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen UFFissa viiden euron päivillä, siellä oli rekkikaupalla vintage-mekkoja vitosella. Kokeilin ja melkein ostin 1960-luvun cocktailmekon mutta kotona löytyy lähes samanlainen joten en ostanut. Jos ei kaupoista tunnu löytyvän mitään niin siellä UFFissa niitä oli pitkiä iltapukujakin rekit täynnä, vois vahingossa löytyy uus luottomekko.

Vierailija
10/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa pukeutua juhliin, sen verran harvoin sitä saa tehdä. Hyvin istuvat alusvaatteet, kauniit vaatteet, vähän korkoa kengissä, hiukset ja meikki ja korut ja tuoksua. Tulee hyvälle mielelle kun saa joskus laittautua.

Kunpa minäkin tykkäisin, oon ymmärtänyt että monille se on tosiaan nautinto. Vaan ei minulle. Mutta ehkä pitää vähän kysellä kaveripiiristä jos joku juhlapukeutumisesta pitävä haluaisi miettiä minunkin juhlapukeutumiseni :D

Vierailija
11/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen UFFissa viiden euron päivillä, siellä oli rekkikaupalla vintage-mekkoja vitosella. Kokeilin ja melkein ostin 1960-luvun cocktailmekon mutta kotona löytyy lähes samanlainen joten en ostanut. Jos ei kaupoista tunnu löytyvän mitään niin siellä UFFissa niitä oli pitkiä iltapukujakin rekit täynnä, vois vahingossa löytyy uus luottomekko.

Tämä ei tullut mieleenkään, en ole käynyt kirppareilla opiskeluajan jälkeen kuin lastenvaateostoksilla. Kiitos vinkistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme