Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla räsymatot lattialla?

Vierailija
02.11.2019 |

Mulla ei oo mattoja ollenkaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keittiössä. Olohuoneessa on kaksi plyyshimattoa ja makuuhuoneessa karvalankamatto. En osaisi asua ja elää asunnossa, jossa lattiat olisivat paljaat. Kolkkoa ja kalseaa olisi. Eri asia tieytenkin olisi, jos pääsisin vain huonosti liikkumaan esim. rollaattorilla. Silloin matot olisivat vaarallisia ja tiellä.

Vierailija
2/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kans mattoja juurikaan. Eteisessä on sitä Hongkongin leikattavaa mattoa ja yhden lapsen huoneessa on matto.

Haluaisin olohuoneeseen nyt tulevaksi talveksi uuden maton uuden lattian kaveriksi.

Voisin kyllä "räsymatonkin" ottaa esim lastenhuoneeseen jos löytyisi kivan värinen.

Niistä perinteisistä sekavärisistä en tykkää yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole mattoja

Vierailija
4/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsymatto lapsen huoneessa, karvamatto olohuoneessa, käytävämattoina ja keittiössä sileitä helposti puhdistettavia mattoja. Makkarissa ei ollenkaan, koska pieni huone ja sänky vie suurimman osan tilasta.

Vierailija
5/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On räsymatto eteisessä.

Vierailija
6/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika monessa huoneessa. Osan on tehnyt äitini ja osa on kirpparilöytöjä.

Vierailija
7/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei. Tiedä mitä pöpöpesäkkeitä. Argh! 

Vierailija
8/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Meillä on talo, johon ne sopii.  Ja sitä paitsi rakastan räsymattoja, ne on kauneimpia mattoja mitä tiedän.  Tosin ei mullekaan mitkään ikävän väriset, epämääräiset sekasotkuväriset kelpaa.  Keittiössä on tällä hetkellä räsymatto, jossa on valkoista, vihreää ja vaaleanpunaista.  Vihreä on se pääväri.  Se on kaunis.

Olkkarissakin on räsymatto, pieneen huoneeseen ei isoa mattoa saa kauniisti sijoitetuksi.  On kokeiltu vaikka mitä.  Tämä räsymatto sopii parhaiten, koska muukaan yleisilme ei ole mikään huippumoderni.  

Vain yhdessä huoneessa on plyysimatto, makuuhuoneessa ei mattoa ollenkaan.  Eteinenkään ei mattoa kaipaa.

Olen aina ollut kallellani ns. mummolatyyliin, vaikka ihan täydellistä sellaista en haluakaan.  Pidän sellaisesta lievästä vanhanaikaisuudesta.  Kodikasta pitää olla, ei mitään askeettista tyhjyyttä ja kylmän näköistä "ei mitään."  Liika hienouskin on mulle vierasta.  Räsymatot on just mun mieleen.

Toissa kesänä olin yhdessä kesätapahtumassa, missä oli räsymattonäyttely.  Olin ihan haltioissani, miten kauniita ne matot voi olla, kun värit ja mallit suunnitellaan kunnolla ja kudotaan huolellisesti.

Vierailija
9/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Maalaistalossa tapana.

Vierailija
10/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Muovimatto jonka saan helposti pestyä ja muutama iso virkattu matto, jotka olen tehnyt. Tykkään matoista lattioilla, mutta en jaksa vaihtaa ym niitä vuodenaikojen mukaan tai jotenkin sisustaa niillä. Antavat lämpöä, mulla tuntuu jos ei ole mattoja lattoilla, että siivous on kesken.

Vierailija
11/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla pari räsymattoa. Yksivärisiä moderneja, löysin sattumalta. Olkkarissa on kyllä villamatot. Tykkään matoista, vaikka puulattia onkin kaunis. Matto tuo lämpöä ja pehmeyttä sisustukseen.  

Vierailija
12/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mummoni (kuoli v. 86) 60-70 luvulla tekemiä mattoja. Ihanan kodikkaita ja tunnearvoltaan hyvin tärkeitä. Toki on muitakin mattoja.

Vierailija
13/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikissa muissa huoneissa paitsi keittiössä. Ennen oli pieni räsymatto lieden edessä, mutta sekin likaantui kun lasten kanssa alettiin kokkaamaan, että heitin pois. Jos olisi korkkilattia niin silloin en ehkä kaipaisi mattoja vaikka onhan se kivemman näköistä näin kuin ilman.

Vierailija
14/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Muutettiin vanhaan puutaloon ja kävin valitsemassa anopin tekemistä räsymatoista yhden eteiseen, täydellinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan