Lue keskustelun säännöt.
Söin eilen kasvisruokaa
01.11.2019 |
... ja tänään Inarissa mitattiin -26’C pakkasta. Kuka muka sanoi ettei kasvissyönti kannata? Tämä jos mikä pitäisi riittää todisteeksi paatuneimmallekin ilmastoskeptikolle
Kommentit (4)
Mä syön tänään makkaran, niin huomenna Inarissa jo tarkenee?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse nautiskelen kesäisin grillattua makkaraa. Sen takia kesällä on lämmintä.
Nää havainnot pitäisi julkaista jossain tiedelehdessä!
Kyllä. Mielestäni yhteys näiden välillä on aukoton.