Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri sinun ja puolisosi ikäero on?

Vierailija
31.10.2019 |

Kysymys otsikossa. Toivon perusteluja. Ja sitä, kumpi parisuhteen osapuoli on vanhempi.

Kuinka suuri sinun ja puolisosi ikäero on?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää ikäeroa, minä olen vanhempi. Tavatessamme hän luuli minua pari vuotta nuoremmaksi, totuuden selvittyä nauratti. Oltiin silloin parikymppisiä, nyt 36-vuotiaita.

- Rouva K.

Vierailija
22/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen 23v vanhempi. K.ilttimiehenä en saanut parempaa.

En saanut parempaa?? Oletko nyt ihan reppana tosissaan, kun puolisosi olisi ansainnut parempaa, kuin sinä. Itse olisin mielummin yksin, kuin tyytyä ihmiseen johon ei tunne vetoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 9 vuotta vanhempi. En nyt tiedä mitä tässä pitäisi perustella? Tavattiin, ihastuttiin, rakastuttiin ja se oli sillä selvä se. Silloin nuorempana vähän pelotti muiden paheksunta, nyt tukevasti keski-ikäisenä asialla ei ole enää väliä muillekaan ja rikoskin on vanhentunut.

Vierailija
24/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v 5 kuukautta.

Mies vanhempi. Tavattiin hyvin nuorina. Ikäiseni pojat olivat tuolloin vielä lapsellisia kakaroita. Ihan minimin rajoilla tuo ikäero - vanhempikin olisi mies voinut olla :D

Vierailija
25/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 7 vuotta nuorempi,minä 47v

Vierailija
26/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 4 vuotta vanhempi. Tavattiin ± 3-kymppisenä, ei sillä siinä kohtaa ollut mitään merkitystä.

Vierailija
27/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta. -86 mies ja minä -92. Oltiin 22 ja 28 kun aloimme seurustella.

Vierailija
28/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vuoden minua nuorempi. Ei sille mitään perusteluja ole :D muuta kuin että 10 v. suuntaan ja toiseen on ollut maksimihaitari mistä olen etsinyt.

Vierailija
29/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 7 vuotta vanhempi. Jos nyt perusteluja tarvitaan, niin olimme samassa elämäntilanteessa kun tapasimme, yliopisto-opiskelijoita. Hyvä puoli ikäerossa oli, että kun jahkaava mieheni oli 34-vuotiaana valmis yrittämään isäksi, niin minä olin juuri loistavassa iässä lapsentekoon, eikä tarvinnut odotella ja ihmetellä :D (Yhdessä olimme tuolloin olleet viisi vuotta.)

Vierailija
30/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko mielikuvituspoikaystävä puolisoksi?

Vierailija
31/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vuoden vanhempi.

Vierailija
32/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk, olemme syntyneet eri vuonna.. vastasin "saman vuonna", valehtelin. :D

33/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parahin k.ilttimies, ei iällä ole merkitystä vaan henkisellä iällä🤓

Jos tuo neitosi on sitä mitä haet niin sehän on juuri hyvä sinulle, eli sinulla k.ilttimies on asiat juuri hyvin.

Itse olen ihan kilttimiessinkku mutta jos edellistä parisuhteeksi luettavaa suhdetta muistelisin niin neito ei ollut kuin maltilliset 1/4 vuosisadan nuorempi.

Ihan normaali nainen oli ja siitä ihana että hän omasi aikuisen naisen henkisen iän.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
34/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 1 1/2 vanhempi. Tavattiin netissä ja ohitin kaikki ne miehet, joiden ikätoiveskaala oli alaspäin laajempi kuin ylöspäin, riippumatta siitä mihin kohtaa skaalaa itse sijoituin.

Oma skaala oli +/- 10 vuotta.

Vierailija
35/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kyllä "kiltti" mies etkä kilt-timies, kun noin sanot.

Vierailija
36/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on 13 vuotta nuorempi.

Ei ole mitään erityistä perustelua asialle eikä nuorempi mies ollut pakkomielle tai edes noin nuorta en ajatellut vaihtoehtona. Kuitenkin siinä kävi niin, että tuttavapiirin kautta tutustuimme ja tykästyttiin toisiimme. Elämäntyyli ja haaveet on samansuuntaiset ja helppo nähdä tulevaisuus yhdessä.

Kumpikaan meistä ei myöskään halua tehdä lapsia ja minun lapset kuitenkin mies hyväksyy täysin niin siltäkin osin homma kunnossa.

Vierailija
37/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 1 v 4 kk vanhempi.

Tapasimme 45 V ja 46 v.

Vierailija
38/38 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki 14 vuotta, mies tayttaa ensi kuussa 31 ja mina (N) maaliskuussa 45. 

Perusteluja? No, mina olen syntynyt -75 ja mies -88. 

Tavattiin treffisovelluksessa ja synkkasi heti niin hyvin, etta ensitreffien jalkeen sovittiin seurustelusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi