Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työpaikat ja miehet joista olen oikeasti kiinnostunut, en saa niitä? Ne jotka ei kiinnosta, kiinnostuvat.
31.10.2019 |
Ainoastaan ystävät/kaverit ovat olleet onnellinen poikkeus tähän. Olen päässyt tutustumaan mielenkiintoisimpiin tyyppeihin ja pitäminen on ollut vastavuoroista.
Työhaastattelussakin, jos on ollut paikka joka tuntuu arvokkaalta, ei. Sellaisiin paikkoihin joihin olen mennyt hällä väliä-asenteella haastatteluun, otetaan mielellään töihin.
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Alitajuntasi voima. Se on se mikä merkitsee.
Minä hain 16-vuotiaana erääseen opiskelupaikkaan vaikka todistuksellani olisi voinut pyyhkiä p...rsettä. Pääsykokeissa vastasin humoristisesti. Pääsin haastatteluun, olin rento ja itsevarma, ajattelin että oikeastaan hyvä jos en pääsisi, niin voisin vaan jäädä kotiin laiskottelemaan eikä äiti voisi motkottaa. No tein haastattelijaan asenteellani niin suuren vaikutuksen että hänen silmänsä suorastaan säihkyivät kun puhuin. Lopetin kyseisessä opiskelupaikassa 6 kk jälkeen, koska ei ollut motivaatiota.
Mutta tämä herätti ja tajusin, kuinka paljon omalla asenteella ja ajatuksilla on väliä.