Huomenna nukun ainaskin kolmeen saakka.
Kommentit (5)
Kotona oon vähän ennen kasia ja unessa varmaan kans ysin maissa.
Mulla aina silloin tällöin käy niin että aamulla kun pääsen töistä (viikonloppuisin), niin joudun heti lapsenhoitohommiin... Isännällä kun on paljon viikonloppumenoja, eikä ole oikein ketään muuta hoitajaks.. Väsyneenä on kyllä helposti pinna tosi tiukalla.. :(
kotiin pääsen joskus viiden aikaan.
Viimeksi kun valvoin viikonloppuna, olin kotona juuri aamupalan aikaan ja sitten mies lähti lasten kanssa kauppoihin ja kyläilemään ja kotiutuivat vasta seitsemältä illalla, joten sain nukuttua ihan koko päivän. Arkipäivisin mies vie lapset aamulla päiväkotiin ja hakee iltapäivällä, sitten menevät miehen äidin luokse syömään ja tulevat taas iltasella seitsemän aikaan kotiin. Sitten syödään yhdessä iltapala ja minä lähden töihin ja mies nukuttamaan lapsia. Muuten hyvä järjestely, mutta tosi vähän ehdin öiden aikaan nähdä lapsia... Mutta parempi näin kuin jos väsyneenä ja kärttynä joutuisin heitä hoitaa; siitä ei kuitenkaan nauttisi äiti eikä lapset. Ja miehelle ja lapsille tekee tosi hyvää olla välillä " oman onnensa nojassa" , heidän suhde on parantunut ihan silmissä. Eli jotain hyvääkin. :)
mä olen unessa tod. näk ysiltä.