Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäättekö, että teidät tunnistetaan täällä?

Vierailija
31.10.2019 |

Täällä ihmiset jakaa kuitenkin aikas henkilökohtaisiakin juttuja itsestään tai läheisistään, joten on riski joutua tunnistetuksi. Onko kellekään käynyt niin, että on tullut ilmi, että on tunnistettu? Pelottaako tunnistautuminen, vai eikö haittaisi? Kuitenkinhan täällä tuhannet ihmiset kirjoittelevat, että sinällään ei edes erityisen noloa ole tunnistautua.

Omalla kohdalla on pari kertaa meinannut käydä niin, että olisin kirjoittanut tänne nimeni nimimerkin sijaan. Aktiivisimpana palstailuaikana taas sai olla tarkkana, ettei laittanut oikeassa elämässä puumerkkiä "Naispelko22" johonkin lappuun, tai sähköpostiin varsinkin. Toisaalta olen taasen kirjoitellut tänne elämästäni vähän sitä sun tätä, että on hyvinkin mahdollista, että joku on jo yhdistänyt minut tähän nimimerkkiin. En oikein tiedä edes, että olisiko se niin kamalaa vaikka paljastuisinkin kun eihän minulla mitään ystäviä tai muutakaan elämää ole, joten ihan sinällään se ja sama vaikka joku kaupassa tunnistaisikin, että siellä se Naispelko nyt ostaa banaaneja. Eniten tunnistumisessa pelottaa eräällä sivustolla tapahtuva, välillä jopa nerokas meemien tehtailu. Ei minua suuremmin huvita koristaa jotain "26 vuotta ilman pillua" kuvaa. Tosin eipä minusta netissä mitään kuvia ole, että huoli lienee perusteeton.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kyllä

Vierailija
2/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse pelätä ketään, suurin osa jo tietää kuka olet nainen 33 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran kirjoittanut tunnistettavan jutun. Ja sekin on sellainen, jonka vain yksi ihminen voi tunnistaa, eikä ole mikään intiimi juttu.

Vierailija
4/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, on mut tainnut ainakin yks kesätyökaveri tunnistaakin 😅 Mutta sehän tarkoittaa sitä, että se pyörii täällä itekin! 😄 Vai mitä, K? 😁

Vierailija
5/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, koska en kirjoita mitään tunnistettavaa. Muutan niitä tietoja, joita annan kuten ikä tai hiustenväri. Vastailen vain neutraaleihin keskusteluihin, en koskaan kalastelukeskusteluihin.

Vierailija
6/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri katsoo minua omituisesti aina kun olen kirjoittanut tänne mielestäni tärkeistä asioista.

Vierailija
7/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne intiimit, helposti tunnistettavat tarinat ovatkin varmaan yleensä provoja.

Vierailija
8/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tunnistettu.

Vierailija
9/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnista kukaan. Muuntelen sellaisia asioita, joista voisi tunnistaa.

Vierailija
10/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mut tunnistettu, montakin kertaa...mut mitä siitä? Tämähän on vaan keskustelupalsta.

Vierailija
11/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, eikä haittaa vaikka joku tunnistaisikin. Vähän sitä yhtä vakipalstailijaa hämmästelen, kun se kirjoittaa kaiken suhteestaan ja miehestään tänne, vaikka moni tietää jo hänen ja miehensä nimetkin. Mitähän tapahtuu kun mies saa tiedon vaimonsa puuhista?

Vierailija
12/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Enkä kyllä ihan ymmärrä miksi pelottaisi.

Vierailija
13/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ihan hitokseen.

Vierailija
14/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä en kerro täällä todellisesta elämästäni tai läheisistäni mitään. Kaikki on täysin keksittyä, trollaamista.

Vierailija
15/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnisteta.

Tunnistin kyllä, kun kaverini kirjoitti jutun minusta minuna tänne.

Luotto meni. Kuinka tyhmä voi olla ettei yhtään muuta yksityiskohtia ja kirjoittaa tänne toisen asioista.

Vierailija
16/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittelen täällä eri persoonilla.

En usko että kukaan tunnistaa niitä

Vierailija
17/17 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse pelätä ketään, suurin osa jo tietää kuka olet nainen 33 v.

Tarkoitettiinkohan tässä nyt meikäläistä vai jotain nainen 33v nimimerkillä operoivaa tyyppiä? Voinen todeta, että en tunne ketään 33-vuotiasta naista, joten et ainakaan henkilökohtaisesti voi minua tuntea.

Terveisin Naispelko26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä