Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimen sijaintitiedot

Vierailija
31.10.2019 |

Tallentuuko puhelimeen sijaintitiedot jos puhelin on kiinni?

Mies kävi vieraissa, ja sen illan sijaintitiedot ovat ristiriidassa puheiden kanssa. Mies väittää että puhelin oli kiinni eikä paikkaa siksi näy tiedoissa. Kuitenkin sellaisia tietoja on, joita mies ei myönnä käyneensä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se älypuhelin lähettää sijantitietoja ja myös äänitietoja vaikka puhelin olisi kiinni. Sitten ei lähetä kun akkukin irroitetaan. Jos on vanhempi puhelin niin sitten riittää että laittaa puhelimen kiinni, eikä näissä vanhemmissa puhelimissa ole se mikrofonikaan auki kuin ainoastaan soitettaessa.

Vierailija
2/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö, jos  uudemman puhelimen käärii alumiinifolioon, jotta tiedot eivät siirry?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijainnin voi painaa parissa sekunnissa pois päältä. Aina ennen kotoa lähtöä jokainen voi laittaa sen pois päältä ja muut kuvittelevat yhä että olet yhä kotona. Hyvä tapa hämätä ryöstäjiä, jotka ryöstävät taloja sijaintitietojen perusteella.

Vierailija
4/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäättekö toistenne sijaintitietoja?

Vierailija
5/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis sanoo käyneensä erikaupungissa taksillapettämässä, ja tulleensa kotiin aamuyö stä taksilla. Puhelin n 3v vanha samsung.

Sijaintitiedon mukaan tullut baarista kotiin kävellen, lähtenyt kotipihasta autolla noin 600m, takaisin autolla, tämän kesto 42 min.

Kotona klo 4. Sijaintitietojen mukaan baarista lähtenyt klo 3. Ei siis olisi ehtinyt toiseen kaupunkiin.

Mutta miksi olisi kotipihasta lähtenyt autolla? Millä autolla? Tiedän että oli kännissä. Matkaakin oli vain 600m.

Mies sanoo että on varmaan sammuttanut puhelimen ja avannut vasta kotona, siksi ei ole tässä kaupungissa käynnistä tietoja. Mutta voiko sijaintitietoihin tulla baarista kävely kotiin, jos sitä ei ole tapahtunut?

Ap

Vierailija
6/8 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttäättekö toistenne sijaintitietoja?

Mies petti minua. Kertoi itse. Halusin katsoa missä hän on ollut. Ap

Vierailija
7/8 |
31.10.2019 |