Stockmannin hallituksen puheenjohtaja: Huippuasiakkaat voivat valita minkä tahansa värisen kassin
Kommentit (50)
Ratian mukaan näitä asiakkuusportaita ja erilaisia kasseja on muillakin kauppaketjuilla. Alkoi kiinnostamaan että mitähän ketjuja tarkoitti?
LATVANEN kertoi HS:lle ennen yhtiön osavuosikatsaustilaisuuden alkua, että kanta-asiakasohjelma täytyi uudistaa osin EU:n tietosuoja-asetuksen takia, osin kaupallisista syistä. Samalla vanha kolmitasoinen kanta-asiakasjärjestelmä muutettiin moniportaisemmaksi.
”Kassilla ei ole merkitystä”, Latvanen vakuutti. Hän perusteli kantaansa sillä, että riittävän korkealla tasolla oleva asiakas saa itse valita kangaskassikseen minkä tahansa värin.
Stockmannin kanta-asiakasohjelmassa tasolla kuusi oleva yhtiön hallituksen puheenjohtaja Lauri Ratia kertoi myöhemmin tiedotustilaisuudessa valinneensa itselleen mustan kangaskassin eikä violettia.
Tietysti voi valita kun ne saa ne kaikki. Johan niitä on Iltasanomissa esitelty.
Kyllä on Suomi kateellinen kansa.. köyhää vituttaa kun ei saa violettia kassia.
Anteeksi, se olikin toimitusjohtaja joka sen sanoi. No huvittavaa yhtä kaikki :D
Kohta varmaan Kiinasta voi jostain tilata kopion siitä violetista kassista.
Että on nolo firma. Niistä kasseista saa muuten migreeni/epilepsiakohtauksen, aivan kauheen näköinen se kuvio niissä.
Keskiselle vissiinkin tulee kohta violetit kassit.
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan Kiinasta voi jostain tilata kopion siitä violetista kassista.
Tai sitten voi ostaa Prismasta valkoisen kangaskassin ja vähän tuunata.
Meillä on kasseja kaapit täynnä, ei tarvita enää lisää.
Aivan käsittämätön juttu.
Ottaako Tokmanni kohta myös tällaiset kassit käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Ottaako Tokmanni kohta myös tällaiset kassit käyttöön?
Olisipa muuten hauskaa jos laittaisivat eri värisiä myyntiin
Vierailija kirjoitti:
Keskiselle vissiinkin tulee kohta violetit kassit.
Onko käynyt vieraissa?
Riittävän korkealla tasolla oleva asiakas leijuu Stockmannin yli ja ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ratian mukaan näitä asiakkuusportaita ja erilaisia kasseja on muillakin kauppaketjuilla. Alkoi kiinnostamaan että mitähän ketjuja tarkoitti?
On mutta ei noin selkeästi ole summia määritelty :D
En hae kasseja, koska en käyttäisi niitä. Käytän itsehankkimiani kestokasseja.
Ymmärsinkö oikein, että ne kanta-asiakaspisteet eivät vanhene? Jos siis ostat Stockalta 25 000 seuraavan 15 v aikana, pääset ylimmälle tasolle? Kaveri kertoi näin, en ole itse asiaan perehtynyt.
Uskokas tai älkää mutta minulla on kaikki ne kassit ja olen työtön. Olen saanut ne asiakkuuteni perusteella.
Linkki?