Olenko omituinen kun muhun sattuu yksi asia parisuhteessa...? (Miehestä kyse)
Mies on ainoa kenen kanssa olen sekstaillut joten muista miehistä ei ole kokemusta. Ongelma on se että muhun sattuu aina seksin aikana ja jälkeen, vaikka hitaasti aina edetään. Olenko ainoa jolla sattuu? Pliis sanokaa etten voi olla. Mietin että onko miehellä iso vai ei koska en pysty vertaamaan.. Mies tietää että muhun sattuu ja lopettaa heti kun pyydän mutta en halua moittia miehen kokoa etten vaan loukkaa. Miehen sen pituus on 12 cm ja melko ohutkin on eli ei pitäisi sattua. Onko se iso vai ei? Lääkärissä en ole vielä käynyt mutta on aikomus hakeutua..
Kommentit (28)
Ootko varma, että on oikea reikä? Ettei mies vaan yritä väkisin esim. virtsa-aukkoon? Lääkäriinkään et ole osannut vielä hakeutua?
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, että on oikea reikä? Ettei mies vaan yritä väkisin esim. virtsa-aukkoon? Lääkäriinkään et ole osannut vielä hakeutua?
Sain aikaiseksi käydä lääkärissä ja paikat on ahtaat. Mies ei tee mitään väkisin ja lämmitellään kunnolla ja pitkään. Me ollaan molemmat yhtä vähähaluisia ja mies ei ole niin tyhmä että tunkeutuisi väärään paikkaan. En tajunnut ollenkaan, että asento on väärä ja lääkäri suositteli minun olemaan miehen päällä ensi kerralla.
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain aikaiseksi käydä lääkärissä ja paikat on ahtaat. Mies ei tee mitään väkisin ja lämmitellään kunnolla ja pitkään. Me ollaan molemmat yhtä vähähaluisia ja mies ei ole niin tyhmä että tunkeutuisi väärään paikkaan. En tajunnut ollenkaan, että asento on väärä ja lääkäri suositteli minun olemaan miehen päällä ensi kerralla.
Lääkäri sanoi, että "paikat on ahtaat"? Joku rakenteellinen vikahan niissä varmasti on jos kiihottuneena keskivertoa pienempi penis ei mahdu. Tai sitten tosiaan sinulla voi olla lantionpohjan ylijännitystila etkä oikeasti käynyt lääkärissä, mikä voi tosiaan olla hyvin kivulias ja vaikeuttaa yhdyntää. Kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä, ota vaikka mies mukaan jos et meinaa uskaltaa yksin.
*ylijännitystila voi olla kivulias + vaikeuttaa yhdyntää
Vierailija kirjoitti:
Pliis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri sanoi, että "paikat on ahtaat"? Joku rakenteellinen vikahan niissä varmasti on jos kiihottuneena keskivertoa pienempi penis ei mahdu. Tai sitten tosiaan sinulla voi olla lantionpohjan ylijännitystila etkä oikeasti käynyt lääkärissä, mikä voi tosiaan olla hyvin kivulias ja vaikeuttaa yhdyntää. Kannattaisi kuitenkin käydä lääkärissä, ota vaikka mies mukaan jos et meinaa uskaltaa yksin.
Kävin lääkärissä ja tuo oli mitä minulle sanottiin joten turhauttavalta tuntuu..
oletko jo pomppinut miehesi päällä, lentikö mälli? saitko orkut? vaihdoitteko osastoa? sattuiko se?
Käy äitiysfysioterapiassa, sulla on ylijännittyneet paikat, ei hyvä juttu ollenkaan. Fysioterapialla saat ne joustavaksi niin seksikin sujuu. Tai sit oot vaan tosi kuiva eli koittakaa sitä liukuvoidetta. Onko endometrioosi poissuljettu? Sekin voi aiheuttaa kipuja..
Ehkä sulla on väljät paikat jos 19cm ei satu. Käy jossain ai vieraissako?