Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10e hintainen tuote Torissa myytävänä ja jo viides kysyy voinko postittaa???

Vierailija
30.10.2019 |

Ilmoituksessa lukee selvästi: vain nouto.
Mikä ihmisiä vaivaa? En tee mitään ylimääräistä työtä 10e takia! Vien uffiin sitten samalla vaivalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kokemus! Raivostuttavaa! Ja sitten se, että minulla yksi kiinnostava tuote myynnissä, koska moni on sitä kysynyt. Mutta sitten se nouto, voi herranjestas mitä sirkusta! Tulen huomenna, en tulekaan, tuotko juna-asemalle, tulen sunnuntaina, mies tulee, anoppi tulee.... just name it. Nyt taas muistin miksi en ole vähään aikaan torissa myynyt mitään, uff on parempi vaihtoehto.

Vierailija
2/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain postitan ja laitan vielä kulut hintaan kuuluvaksi. Hyvin on kauppa käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä postitan mielelläni 10 euron tavarat.

Mut jos myyjällä lukee ilmoituksessa selvästi “vain nouto!”, niin turhaahan se silloin on kysellä.

Vierailija
4/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin torista kympin naamiaispuvun lapselle, kuuden euron postikulut päälle. Maksoin tilille, myyjä sai nakata paketin postiin oman kauppareissun yhteydessäomien aikataulujensa mukaan eikä tarvinnut sitoutua olemaan kotona aikaan X ja varautua siihen että alkaako joku urpo tinkiä ovella.

Vierailija
5/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin torista kympin naamiaispuvun lapselle, kuuden euron postikulut päälle. Maksoin tilille, myyjä sai nakata paketin postiin oman kauppareissun yhteydessäomien aikataulujensa mukaan eikä tarvinnut sitoutua olemaan kotona aikaan X ja varautua siihen että alkaako joku urpo tinkiä ovella.

Mutta toki jos ilmoituksessa lukee vain nouto niin tulkitsen että se tarkoittaa vain noutoa.

Vierailija
6/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se kymppikin on parempi kuin ei mitään, mieluummin kiikutan tavaran postiin kuin nakkaisin roskiin (tai jonnekin uffille). Samalla joku toinen (oletettavasti) vähissä rahoissa oleva saa tarvitsemansa tuotteen.

Olen vielä sen verran varaton, ettei minulla ole autoa, jolla torimyytävät kuljettaisi. Ihan pitää jalkapatikalla tai fillarilla mennä. Laatikotkin pitää haalia jostain ja pakata huolellisesti ettei rikkoutuisi kuljetuksessa. Silti näen vaivan 10e arvoiseksi.

7/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko laittaa vaikka DHL:llä , jos on noin vaikea postittaa?

Vierailija
8/8 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin 8€ tavaraa ja joku kysyi, postitanko edes siinä tapauksessa jos hän maksaisi postikulut. Siis, ööö... Joku ajatteli, että 8€ saisin tuotteesta ja siitä laittaisin 5,90€ postimerkkiin ja jotain hiluja paketointiin ja sitten vielä viitsisin kuskata paketin autolla lähimpään postiin. Kas kun ei pyytänyt tuomaan sitä parin sadan kilsan päähän.

Ja sitten mulla oli myynnissä tyttöjen vaatteita 2 jätesäkillistä 15€. Vain nouto tietenkin, niin eikö puhelin piipannut jatkuvasti, että tuotko sinne tai tänne. Ymmärrän kyllä että hankala hakea ilman autoa, mutta en mä viitsi lähteä kuskailemaan mihinkään kun uffin laatikot on sitten lähempänä.