Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti lähetetty vanhaan osoitteeseen

Vierailija
30.10.2019 |

Mulle kävi siis Huuto.netistä ostaessa sellainen moka, että olin unohtanut päivittää osoitteeni, ja koska olin jo ehtinyt tehdä oston, myyjälle näkyi tietysti se vanha osoitteeni. Sain tietää vasta nyt kun myyjältä tuli sähköposti että paketti on lähetetty.

Koska kyseessä on PS4-peli niin pitäisi mahtua postiluukusta, joten viekö Posti sen paketin vanhaan osoitteeseen sen kummemmin miettimättä vai tarkistetaanko osoite jossain vaiheessa? (paketti on tulossa Turusta Jyväskylään). Muutin elokuun alussa joten ainakaan tuo Postin ilmainen muuttopostipalvelu ei ole enää tietääkseni voimassa.

Onneksi asun sentään vielä samassa kaupunginosassa joten kovin kauas se ei ainakaan ole menossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kääntää yleensä postit vaikka se osoitteenmuutos ei olisi enää voimassa.

Vierailija
2/2 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kääntää joskus ei kyllä joihinkin asuntoihin on tullu kolmen edellisen postia ja myös jos on muuttanut uuteen niin edellisen postia on tullut ja jos itse on muuttanut niin ei välttämättä tullut ollenkaan ja osoitteenmuutoskin oli tehty että ihan kummaa touhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla