Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milanon naisten paratiisi, mitä tapahtui kakkoskaudella? (sisältää spoilereita sarjasta, yllätys)

Vierailija
30.10.2019 |

Olen nyt tuota kolmoskautta katsonut Yle areenasta vähän päälle neljäkymmentä jaksoa. On pitänyt jo aikaisemminkin kysyä tätä, mutta aina unohtuu.

Muistan kyllä kakkoskauden lopun ja kuka ampui Pietron. Nyt kolmoskaudella kun selvisi, että Andreinan äiti oli tilannut tuon murhan niin jäin muistelemaan tuota kakkoskautta. Eikös Andreinan isä kuollut kakkoskaudella? Oliko se joku sydänkohtaus tms. ja Pietro oli siinä tilanteessa ollut läsnä? Ja siitä johtui tämä Andreinan äidin katkeruus Pietroa kohtaan? Miksi se Andreinan isä oli Pietron kanssa niin rajuissa väleissä, että piti ihan sydänkohtaus ottaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanon nyt vielä sellaisen mielipiteeni sarjasta, että sarjan taso on kyllä heikentynyt nyt kolmannella kaudella. Aikaisemmilla kausilla oli vähemmän jaksoja, niin tasokin oli korkeampi. Nyt tämä on tällaista suhteellisen keskinkertaista saippuadraamaa. Mutta tulee kuitenkin seurattua :D Vaatteet ja miljöö ovat niin ihania

Vierailija
2/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sarjan katsojia paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka sen ampui? Pietrolla ja isällä oli kai jotain ristiin menneitä busnesjuttuja ja Pietro jätti Andreinan.

Vierailija
5/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka sen ampui? Pietrolla ja isällä oli kai jotain ristiin menneitä busnesjuttuja ja Pietro jätti Andreinan.

Pietron ampui se gansteri (Jacob nimeltään?). Se Jacobhan oli koittanut päästä osalliseks Paratiisiin. Tuon muistinkin että Pietro jätti Andreinan

Vierailija
6/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettiinkö Jacobi ampumassa? Eikö se ottanut vain syyn? Andreinakin oli paikalla?

Vierailija
7/9 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit mitä tapahtui :)

En oikein muistanut kuka tappoi Pietron. Oliko tässä sarjassa se Teresa? Jos niin mitä sille tapahtuikaan?

Mun mielestä sarja alkaa paranemaan. Jos oit kattonut nyt 40 jaksoa, niin alkaa tapahtuun vasta vähän myöhemmin. Oota vaan. Mä katon joka pv areenasta töiden jälkeen, palaudun työhulinasta. Ihan ok sarja.

Vierailija
8/9 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettiinkö Jacobi ampumassa? Eikö se ottanut vain syyn? Andreinakin oli paikalla?

Näytettiin joo. Andreina ei ollut paikalla, mutta Teresa oli. Tai en muista näkikö Teresa tuota ampumista, mutta hän löysi ainakin Pietron kun tätä oli ammuttu

Vierailija
9/9 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun muistutit mitä tapahtui :)

En oikein muistanut kuka tappoi Pietron. Oliko tässä sarjassa se Teresa? Jos niin mitä sille tapahtuikaan?

Mun mielestä sarja alkaa paranemaan. Jos oit kattonut nyt 40 jaksoa, niin alkaa tapahtuun vasta vähän myöhemmin. Oota vaan. Mä katon joka pv areenasta töiden jälkeen, palaudun työhulinasta. Ihan ok sarja.

Joo Teresa oli ekalla ja toisella kaudella. En tiedä mitä sille kävi, koska asiaa ei olla kerrottu missään kohtaa. Tällä kolmannella kaudella ei hirveästi ole hahmoja noilta kahdelta ekalta kaudelta, mikä on mielestäni harmi. Ois ollut kiva nähdä enemmän niitä tuttuja hahmoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi